Die indruk had ik niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 00:46 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Maar het zijn dezelfde mensen?
Ik heb andere ervaring. Juist prima aanbod, serieuze matches en gesprekken.quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"hij kreeg mij er niet in"
Alsof het een beloning ofzo is.
Hier ook zo, volop wijven die hun lichaam zien vervallen en en het maar goed van nemen voordat het over en voorbij is. Die zijn vaak voor alles inquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:52 schreef Grublit het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaring. Juist prima aanbod, serieuze matches en gesprekken.
Wellicht dat mijn leeftijd gunstig is qua aanbod, eind 30...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hier ook zo, volop wijven die hun lichaam zien vervallen en en het maar goed van nemen voordat het over en voorbij is. Die zijn vaak voor alles in
Oh dat is dus de reden. Valt me als begin dertiger (maar ook eind 20er) al een tijdje op Tinder op dat vrouwen van eind dertig veel benaderbaarder lijken dan twintigers / begin dertigers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
Ze moeten voor hun 40e wel settelen wil het nog wat worden met het nageslacht. Logisch dat dat evolutionaire instinct dan het sterkst is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:20 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Oh dat is dus de reden. Valt me als begin dertiger (maar ook eind 20er) al een tijdje op Tinder op dat vrouwen van eind dertig veel benaderbaarder lijken dan twintigers / begin dertigers.
Maar dit verklaart misschien wel een beetje waarom
Met wijven rond de 35 heb ik de meest ranzige en beste wipjes, serieusquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:20 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Oh dat is dus de reden. Valt me als begin dertiger (maar ook eind 20er) al een tijdje op Tinder op dat vrouwen van eind dertig veel benaderbaarder lijken dan twintigers / begin dertigers.
Maar dit verklaart misschien wel een beetje waarom
Nice. In mijn ervaring iets ouder wel trouwens. Rond de 40+, de leeftijd waarop ze het traditionele idee van 2,5 kind en een labrador hebben laten varen of ze al kinderen uit een reeds gestrand huwelijk hebben en dan in de week dat die kinderen bij de ex-partner zijn zelf lekker met de hakken in de lucht willen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef Academicus het volgende:
[..]
Met wijven rond de 35 heb ik de meest ranzige en beste wipjes, serieus
Ja want vrouwen boven de 35 zijn niet meer op zoek naar iets stabiels.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:56 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Nice. In mijn ervaring iets ouder wel trouwens. Rond de 40+, de leeftijd waarop ze het traditionele idee van 2,5 kind en een labrador hebben laten varen of ze al kinderen uit een reeds gestrand huwelijk hebben en dan in de week dat die kinderen bij de ex-partner zijn zelf lekker met de hakken in de lucht willen.
Wel leuk allemaal maar doe mij toch maar een dame die nog wat stabiels wil opbouwen en ergens tussen 25-35 is. Uiteindelijk is dat gedrag wat ik hierboven omschrijf vooral een zoek naar bevestiging nog gewild te zijn, als man schiet je er behalve een neukpartij weinig mee op.
En vrouwen boven de 35 hebben enkel seks ter validatie, niet voor genotquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja want vrouwen boven de 35 zijn niet meer op zoek naar iets stabiels.
Oh zeker wel, maar mijn ervaring is wel dat een 40+ vrouw die op tinder ofzo mannen van eind 20/begin 30 willen daten vaak zeggen dat ze mannen van hun eigen leeftijd te ''suf'' vinden, waarmee ze impliceren dat ze zichzelf nog wel lekker gek en outgoing vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja want vrouwen boven de 35 zijn niet meer op zoek naar iets stabiels.
Precies. En dan ineens zijn wij mannen wel goed genoeg en zijn de dames niet kritisch meer. Bah. Wat een wereld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:14 schreef Avianflu het volgende:
[..]
En vrouwen boven de 35 hebben enkel seks ter validatie, niet voor genot.
De meeste wijven van die leeftijd doen het voor beidequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:14 schreef Avianflu het volgende:
[..]
En vrouwen boven de 35 hebben enkel seks ter validatie, niet voor genot.
Wijven ook echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
De meeste wijven van die leeftijd doen het voor beide
Als je lang genoeg zonder vrouwen om je heen leeft ga je dat soort woorden steeds vaker gebruiken.quote:
Jij bent wel een van de laatste die namens of voor de mannen meent te kunnen spreken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:29 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, mannen gaan niet zozeer voor validatie maar voor de snelle wip
Want?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een van de laatste die namens of voor de mannen meent te kunnen spreken.
Niets meer waard zelfs??quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
Haha, die toch ietwat denigrerende generalisaties slaan vrijwel nergens op en als je dan niet op louter instemming kunt rekenen ga je huilen over vertrutting. Ironisch wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:52 schreef Autoscooter het volgende:
God ik ben 2 jaar weggeweest van fok, maar ik lees dat sommigen hier braaf zijn meegegaan in de D66 vertrutting die de maatschappij de laatste 2 jaar heeft meegemaakt.
Wat resulteert in allemaal van die figuren zoals Poem die van zichzelf vinden dat ze het moreel kompas van de maatschappij zijn en natuurlijk in hun hele pohi nergens op een pikante post zijn te betrappen. Gaaaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |