SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, die vloer was echt oud. Net als het hele huis trouwens. Alles piepte en kraakte en was schots en scheefquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende: mooie vloer ook trouwens. vind dat donkere veel mooier dan die lichte kleuren
Nee, maar dan snap je direct waarom die zo staat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een foto staat de kraan ineens op het andere blad?
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die vloer was echt oud. Net als het hele huis trouwens. Alles piepte en kraakte en was schots en scheef
ja rommel oke. maar bij mijn buren moest toen ook alles wat met de kat te maken had wegquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vermoed omdat men niet goed is door rommel heen te prikken?
dat is eigenlijk best gestoord ja..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rommel oke. maar bij mijn buren moest toen ook alles wat met de kat te maken had weg
Meer dan 50 punten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou degene die er in het begin waren waren allemaal 50+ers
zal wel een reden voor zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is eigenlijk best gestoord ja..
Nou ruim alle kinderkamers dan ook maar op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel een reden voor zijn.
Ja de buren zeiden dat et iets met neutraliteit te maken had. Niet iedereen vond katten leuk blabla
die lucht blijf je toch wel ruiken..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de buren zeiden dat et iets met neutraliteit te maken had. Niet iedereen vond katten leuk blabla
leuk popcorn vermaakquote:
dat kan inderdaad.. maar om daar nu een huis om te laten schieten ben je wel raarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon de kinderen weg doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ruim alle kinderkamers dan ook maar op.
AMENquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ruim alle kinderkamers dan ook maar op.
Misschien wel iets voor UitStraling en FOshizzle....quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die vloer was echt oud. Net als het hele huis trouwens. Alles piepte en kraakte en was schots en scheef
En je hoeft er geen supergroot huis voor terug.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon de kinderen weg doen
Dan verkoopt je huis véél beter
kinderen hebben toch alleen een hokje in de tuin nodigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je hoeft er geen supergroot huis voor terug.
Paar honderd euro. Ik heb een paar hoofdstukken geschreven. Was een leuke afleiding toen ik net uit Hongarije terug was en nogal in een dal zatquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
stoerheb je r ook iets leuks aan verdiend?
nou kan je je nu ook niet meer veroorloven als huizenzoeker. Maar goed buren hebben braaf gedaan wat ze moeten doen en hun kat en spullen bij mij gedroptquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk popcorn vermaak
[..]
dat kan inderdaad.. maar om daar nu een huis om te laten schieten ben je wel raar
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor UitStraling en FOshizzle....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch gewoon kunst? Preuts geouwehoerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft een schilderij van een naakte vrouw (hij is de vuns van de familie) aan de muur, dat gevaarte is iets van 2,5 bij 2 meter, vroeg de makelaar ook, kan dat niet weg?
Echt, hij? Wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft een schilderij van een naakte vrouw (hij is de vuns van de familie) aan de muur, dat gevaarte is iets van 2,5 bij 2 meter, vroeg de makelaar ook, kan dat niet weg?
Ik hoef ook geen groot huis, zou wel een heel stuk meer grond willenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je hoeft er geen supergroot huis voor terug.
Voor een overkapping?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen groot huis, zou wel een heel stuk meer grond willen
Was die kat niet een keer weggelopen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan je je nu ook niet meer veroorloven als huizenzoeker. Maar goed buren hebben braaf gedaan wat ze moeten doen en hun kat en spullen bij mij gedropt
[ afbeelding ]
vond ik niet heel erg
Hij heeft die makelaar ook buiten gezetquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch gewoon kunst? Preuts geouwehoer
jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was die kat niet een keer weggelopen?
grote garage/werkplaatsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een leuk stukje grond met een klein huisje is ideaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft die makelaar ook buiten gezet
quote:
wat een schatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan je je nu ook niet meer veroorloven als huizenzoeker. Maar goed buren hebben braaf gedaan wat ze moeten doen en hun kat en spullen bij mij gedropt
[ afbeelding ]
vond ik niet heel erg
werkplaats/garage lijkt mij ook wel tof ooit voor m;n legoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grote garage/werkplaatsvoor de rest zou ik best oud kunnen worden op de oppervlakte van dit appartement.
Wil ook een hogere kapschuur zodat er een autobrug in kan. Voor mijn auto’s.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
werkplaats/garage lijkt mij ook wel tof ooit voor m;n lego
Ah neequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
trouwens @:bitterbal.. was dat kattenplaatje geen trigger?
De enige reden eigenlijk waarom ik geen kat hebquote:
Ik heb ook liever een hondquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben niet zo van de katten eigenlijk en al dat haar
Dat nummer zat eerder opeens in mn kop, en dus ook maar gedraaidquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hou van Spotify. Speelt nu Love you to Death van Type O - Af
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Zet ze die kat dadelijk in de brandende zon in een grote glazen pot, lekker warm hè?
Nee, maar ik vraag me al wel de hele dag af wie dit is. Ik ken de meeste fotografen in deze regio wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dordrecht-Journalist
Ben jij dit?
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-aankomen~aef8bfb9/
Jij bent zelf kaal?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben niet zo van de katten eigenlijk en al dat haar
ja voor mij gewoon weer een houtbewerking/algemene werkplaats. Liefst zelfs nog gescheiden van een garage waar ik mn auto/fiets kan stallen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
werkplaats/garage lijkt mij ook wel tof ooit voor m;n lego
Nou ...quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar niet zo harig als een kat
Je hebt ze ook zonder haarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar niet zo harig als een kat
quote:
nee joh zo gefoktquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn gewoon foutjes van de natuur
quote:
Ja en ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn gewoon foutjes van de natuur
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik stond van de week met 2 collegae in een centrale hal koffie te drinken bij het apparaat dat daar staat. Kwam ook takkie dus voorbij. Een collega zei toen: dat was een zwarte. Kwam er juist op dat moment een negroide man aangelopen. DIe keek me toch vuil naar mijn collega en liep weer door
Had dus niet gehoord waar we het overhadden...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie ik bitterbal voor me
klopt welquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
MIjn collega voelde zich wel een beetje ongemakkelijk door die situatie..quote:
die oren zijn iets minder oranje denk ik. In het echt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
flink verbouwen jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is echt een superlief huisje…aan de buitenkant.
De binnenkant ziet eruit als een Zweedse sauna
https://www.funda.nl/koop(...)nijverheidsstraat-6/
je waant je gewoon even helemaal in het buitenland..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Drente geloof ik. Best exotisch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
je waant je gewoon even helemaal in het buitenland..
Wat staat die ene tv daar raar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Gok dat ze die gewoon verplaatst hebben voor de foto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat staat die ene tv daar raar.Kan je dan vanuit de tuin tv kijken ofzo. Want vanuit bed iig niet.
Zo van ja zet daar maar op die plank?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat ze die gewoon verplaatst hebben voor de foto's
Op zolder staat ook een keyboard op een plank met een kleedje erover.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo van ja zet daar maar op die plank?
Ja die zag ik ook staan inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zolder staat ook een keyboard op een plank met een kleedje erover.
Tikje kitsch, maar zou er best willn wonen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-87575314-gemaalweg-19/
Vind het huisje wat buda postte leuker. En leukere foto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken dit nog als exclusieve hoerentent, kasteeltje Meerwijk, een van mijn zusjes woont aan de overkant van het water.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje kitsch, maar zou er best willn wonen hoor
Ik niet, veel te groot joh. Dan heb je gewoon kamers in huis waar je werkelijk nooit komt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje kitsch, maar zou er best willn wonen hoor
O, dan moeten we eerst even schoonmakenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dit nog als exclusieve hoerentent, kasteeltje Meerwijk, een van mijn zusjes woont aan de overkant van het water.
Enorme kitsch ja, zie maar weinig dat ik zo zou laten maar prachtige locatie daar wel hoor en ruimte zat, de poort zou ik behoudenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind het huisje wat buda postte leuker. En leukere foto's
Lekker rustig. Mis alleen een zwembadquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet, veel te groot joh. Dan heb je gewoon kamers in huis waar je werkelijk nooit komt.
Er net naast kun je zwemmen in natuurwater.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker rustig. Mis alleen een zwembad
Hmmquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er net naast kun je zwemmen in natuurwater.
Gewoon veel te groot voor mij. Ik hoef geen wijnkelder om een wijntje te gaan zitten drinken of een bar in huis.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enorme kitsch ja, zie maar weinig dat ik zo zou laten maar prachtige locatie daar wel hoor en ruimte zat, de poort zou ik behouden
Laat je de wijnkelder vol water lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker rustig. Mis alleen een zwembad
Wel handig voor lastige verkopers aan de deur, zo'n kanon in de tuin.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Bed and Breakfast?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon veel te groot voor mij. Ik hoef geen wijnkelder om een wijntje te gaan zitten drinken of een bar in huis.
Locatie geloof ik wel dat het mooi is.
[..]
Laat je de wijnkelder vol water lopen.
Daar laten we een plaquette plaatsen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
En op 50 meter afstand ben ik ooit ontmaagd
Heb je zo'n grote?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
En op 50 meter afstand ben ik ooit ontmaagd
Graaf van Solmsweg 71quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar laten we een plaquette plaatsen.
Ontbijten in het groene gras op 100 meter van je huisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, dit wordt ‘mDit huisje past helemaal bij mij. Alleen de twee ierse setters nog
![]()
https://www.funda.nl/koop/maarn/huis-42411609-de-laagt-4/
Die inrichting is al mooier en moderner.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
O nee, dit wordt ‘mDit huisje past helemaal bij mij. Alleen de twee ierse setters nog
![]()
https://www.funda.nl/koop/maarn/huis-42411609-de-laagt-4/
Hier kunnen nog wat tiny houses omheen zodat inwoners van Foqueville kunnen komen logerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontbijten in het groene gras op 100 meter van je huis
Wel sfeervol ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die inrichting is al mooier en moderner.
Iedereen in een tentje alvastquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kunnen nog wat tiny houses omheen zodat inwoners van Foqueville kunnen komen logeren
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen in een tentje alvast
Je moet ook nog ¤18.000 per jaar betalen aan erfpacht. Een huis kopen zonder dat je de grond koopt, is geloof ik niet zo handig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie wel dat er huis vlak naast staat
Ja dat is vooral op die luchtfoto goed te zien, dacht dat ik het op 1 andere foto ook door een raam zag. Maar vooral bij die luchtfoto denk je echt van why als je al die ruimte ziet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie wel dat er huis vlak naast staat
Dat hebben mijn ouders ook gehad, dat was nog best een gedoe met de verkoop weer, eigenlijk alleen maar omdat niemand dat wil.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook nog ¤18.000 per jaar betalen aan erfpacht. Een huis kopen zonder dat je de grond koopt, is geloof ik niet zo handig.
Ja, maar de plek is wel bizar mooi hoor. Hier ben ik vaak langs gewandeld. Vlakbij het theekoepeltje van Stoopquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook nog ¤18.000 per jaar betalen aan erfpacht. Een huis kopen zonder dat je de grond koopt, is geloof ik niet zo handig.
Ja, teleurstellend wel. Dan toch maar abort mission en verder zoeken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is vooral op die luchtfoto goed te zien, dacht dat ik het op 1 andere foto ook door een raam zag. Maar vooral bij die luchtfoto denk je echt van why als je al die ruimte ziet.
Dibs on een tinyhouse overigens.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kunnen nog wat tiny houses omheen zodat inwoners van Foqueville kunnen komen logeren
De keuze is reuze. Daarna kom je bij de matrassen en hoofdkussens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 07:35 schreef mschol het volgende:
![]()
vanuit bed mij eens aan het oriënteren op bedden
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:20 schreef Karzai het volgende:
Formule 1 jos verstappen bed, vind ik ook wel iets voor dimmy
ik moet vooral bedenken of ik boxspring wil of niet..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De keuze is reuze. Daarna kom je bij de matrassen en hoofdkussens.
je veegt netjes alle rommel van je borden enzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:06 schreef Karzai het volgende:
Zit weer vet in de afvoer, snap niet waar dat allemaal vandaan komt. Maar een pak soda en ontstoppingsspul kopen
Waar is ze eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Met een grindbak er naast voor Zoe Chanel of hoe de kat ook alweer heette.
Onze eigen Joanna Lumley, perfect tijdstip ervoor ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een oester aan het slurpen of mossel aan het eten met een flesje witte wijn erbij.
doe ik altijd zo veel mogelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je veegt netjes alle rommel van je borden enzo?
Van het Champagne-ontbijt straks door naar de borrel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze eigen Joanna Lumley, perfect tijdstip ervoor ook.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:47 schreef Karzai het volgende:
morning, kom maar naar buiten voor een vers croissantje
Dadelijk even badderen met ezelinnenmelk, acht jurkjes bestellen, wat slakjes met knoflookbrood naar binnen werken met een wit wijntje, een schoonheidsdutje, nageltjes laten doen, vanmiddag lekker wijnshoppen en dan kan de drinkzaterdag pas echt goed beginnen, leuk leuk leuk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van het Champagne-ontbijt straks door naar de borrel.
Lig je in een tentquote:
je kan het slechter treffen. Nou ja behalve die slakken danquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk even badderen met ezelinnenmelk, acht jurkjes bestellen, wat slakjes met knoflookbrood naar binnen werken met een wit wijntje, een schoonheidsdutje, nageltjes laten doen, vanmiddag lekker wijnshoppen en dan kan de drinkzaterdag pas echt goed beginnen, leuk leuk leuk.
Als jij zoveel wijntjes drinkt dan gaan we pas echt gekke dingen lezen hier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan het slechter treffen. Nou ja behalve die slakken dan
lijkt mij niet verstandigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij zoveel wijntjes drinkt dan gaan we pas echt gekke dingen lezen hier.
Tweemaal daags voor de maaltijd innemen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:53 minder grijzigheid vandaag
![]()
In Ierland waren condooms tot 1985 uitsluitend op recept verkrijgbaar.
De Roomse zieltjesmachine draaide op volle toeren.
Kopje koffie misschien nog?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor ontbijt. Gekookte eieren, broodjes, bekertje melk
Geen commentaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan op tafel dansen, word je stil of juist luidruchtig?
Hij vergeet ook de spekquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopje koffie misschien nog?
Schapendarm, oude fietsband, krokodillenpoep.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:53 minder grijzigheid vandaag
![]()
In Ierland waren condooms tot 1985 uitsluitend op recept verkrijgbaar.
De Roomse zieltjesmachine draaide op volle toeren.
Krokodillenpoep in Killarneylijkt.me wel ingewikkeldquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schapendarm, oude fietsband, krokodillenpoep.
Het is een droevig verhaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Krokodillenpoep in Killarneylijkt.me wel ingewikkeld
Gelukkig hadden ze zat breinaalden en kerkelijke opvanghuizen met plekjes voor baby's onder de grond
Geloof niet dat ze daar de halfjes lieten leven nee, hier telt het leven van een syndroom van Down baby'tje met verkleefde darmen tenminste mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Krokodillenpoep in Killarneylijkt.me wel ingewikkeld
Gelukkig hadden ze zat breinaalden en kerkelijke opvanghuizen met plekjes voor baby's onder de grond
Je bedoelt kinderen van ongetrouwde moeders, buitenechtelijke kinderen of van ouders met de verkeerde geloven samen? Dat was al genoeg om een buiktuintje te krijgen toen iigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze daar de halfjes lieten leven nee, hier telt het leven van een syndroom van Down baby'tje met verkleefde darmen tenminste mee.
Ze keken niet op een prei nee, gelukkig waren onze kindjes veilig voor de kerk vroeger.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt kinderen van ongetrouwde moeders, buitenechtelijke kinderen of van ouders met de verkeerde geloven samen? Dat was al genoeg om een buiktuintje te krijgen toen iig
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
nog een week en dan is zijn de havendagen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
I know.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know.
Ik zal er ook acte de présence geven
Veel bootjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt kinderen van ongetrouwde moeders, buitenechtelijke kinderen of van ouders met de verkeerde geloven samen? Dat was al genoeg om een buiktuintje te krijgen toen iig
Neequote:
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopje koffie misschien nog?
Heb geen spek in huisquote:
Dat lijkt pakjesboot 12 welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wel danquote:
Gekke geluiden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een sleepbootje die die gekke geluiden maakt. Maar net toen die voorbij kwam helaas niet
ja dat is een turbojonko.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar dan de panty neger variant met die pijp
Leuk bootje. Weleens op gevaren tijdens Dordt in Stoomquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
dit is dat bootje
De ‘Volharding 1’, is één van Nederlands laatste op kolen gestookte stoomsleepboten. Het heeft een zeer krachtige triple expansie stoommachine. Weet je wat het beroemdste schip is waarin dit type stoommachine ook is toegepast? De ‘Titanic’! Het ‘onzinkbare schip’ dat in 1912 op zijn eerste reis vergaat na een aanvaring met een ijsberg.
https://wereldhavendagen.(...)sleper-volharding-i/
wanneer is dat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk bootje. Weleens op gevaren tijdens Dordt in Stoom
Rare naam, vol hard ding 1.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
dit is dat bootje
De ‘Volharding 1’, is één van Nederlands laatste op kolen gestookte stoomsleepboten. Het heeft een zeer krachtige triple expansie stoommachine. Weet je wat het beroemdste schip is waarin dit type stoommachine ook is toegepast? De ‘Titanic’! Het ‘onzinkbare schip’ dat in 1912 op zijn eerste reis vergaat na een aanvaring met een ijsberg.
https://wereldhavendagen.(...)sleper-volharding-i/
Stoom fluit orgelquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij speelt soms een soort raar liedje
Eens in de twee jaar in juni of zo. Vorig jaar niet doorgegaan door corona, dus hopelijk volgend jaar weerquote:
klinkt leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens in de twee jaar in juni of zo. Vorig jaar niet doorgegaan door corona, dus hopelijk volgend jaar weer
stel je voor dat dat zo in het donker opdoemtquote:
Dan heb jij een schone luier nodigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor dat dat zo in het donker opdoemt
nou lagen nu ook al mooie bootjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel leukKomen altijd veel bijzondere bootje
jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb jij een schone luier nodig
https://www.youtube.com/watch?v=sTlTxFio6DY[quote]quote:
Maar dan kun je er ook op meevaren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou lagen nu ook al mooie bootjes
En ook 2 best wel grote naast elkaar in die haven.
moet je niet reserveren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan kun je er ook op meevaren.![]()
Ik hoop dan altijd een dagje van het ene op het andere bootje.
oeh lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:46 schreef kwiwi het volgende:
Onderweg naar mooi weer, het regent thuis.
[ afbeelding ]
Koop anders gewoon vijf of zes huizen! Het is altijd wel ergens mooi weerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:46 schreef kwiwi het volgende:
Onderweg naar mooi weer, het regent thuis.
[ afbeelding ]
ik ben et eens met flesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop anders gewoon vijf of zes huizen! Het is altijd wel ergens mooi weer
Geef jij me daar even wat biljetjes voor dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Gergi wil op de waterfiets en het weer op de bodenzee is niet goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh lekkerGa je op strand liggen?
Na twee jaar ben je een pantyneger.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je koopt een dagkaart en dan kun je gewoon aansluiten in de rij. De meeste mensen komen alleen maar om te vreten dus die gaan niet mee op de bootjesquote:
Neuh heb je zelf zatquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geef jij me daar even wat biljetjes voor dan?
oh leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je koopt een dagkaart en dan kun je gewoon aansluiten in de rij. De meeste mensen komen alleen maar om te vreten dus die gaan niet mee op de bootjes
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk![]()
moet ik in de gaten houden dus
zo naar de lidl?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik mijn winterlaarzen zo maar aantrek.
denk dat jij het hele weekend druk bent met openhaardhout, een hoogpolig berenvel, wat zilveren kandelaars, whisky van drieduizend euro en wat rondborstig neukvlees.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik mijn winterlaarzen zo maar aantrek.
voel me zwaar bekocht met deze flutzomerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
Af en toe zon, enkele bui
Vandaag wisselen wolkenvelden en momenten met zonneschijn elkaar af. Vooral landinwaarts valt uit de bewolking ook een enkele bui. Er waait een noordenwind. Boven land is deze matig, kracht 3 tot 4, maar aan zee staat af en toe een volle windkracht 6. Daar wordt het maximaal 18 graden, landinwaarts kan de temperatuur nog op een graad of 20 uitkomen. Later op de dag weet de zon op veel plaatsen wat vaker door te breken. Ook morgen breekt zo nu en dan de zon door en valt vooral in het oosten een enkele bui. Ook dan wordt het niet warmer dan 20 graden.
Dank Gerrit Balstra.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
Af en toe zon, enkele bui
Vandaag wisselen wolkenvelden en momenten met zonneschijn elkaar af. Vooral landinwaarts valt uit de bewolking ook een enkele bui. Er waait een noordenwind. Boven land is deze matig, kracht 3 tot 4, maar aan zee staat af en toe een volle windkracht 6. Daar wordt het maximaal 18 graden, landinwaarts kan de temperatuur nog op een graad of 20 uitkomen. Later op de dag weet de zon op veel plaatsen wat vaker door te breken. Ook morgen breekt zo nu en dan de zon door en valt vooral in het oosten een enkele bui. Ook dan wordt het niet warmer dan 20 graden.
mja ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voel me zwaar bekocht met deze flutzomer
had je daar vorige keer nou beestjes gezien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien boek ik wel weer een nachtje in die bospod als het weer lekker koud is
Mwa, even een bezoekje aan mijn demente vader, huisje kijken, zusje welkom thuis cadeautje brengen, boodschapjes, een frisse fles whisky is wel een goed idee trouwens en ik ga een goede poging doen om het hart van de liefde van mijn leven terug te winnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk dat jij het hele weekend druk bent met openhaardhout, een hoogpolig berenvel, wat zilveren kandelaars, whisky van drieduizend euro en wat rondborstig neukvlees.
[ afbeelding ]
oh? Vertel meer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa, even een bezoekje aan mijn demente vader, huisje kijken, zusje welkom thuis cadeautje brengen, boodschapjes, een frisse fles whisky is wel een goed idee trouwens en ik ga een goede poging doen om het hart van de liefde van mijn leven terug te winnen.
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je daar vorige keer nou beestjes gezien?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa, even een bezoekje aan mijn demente vader, huisje kijken, zusje welkom thuis cadeautje brengen, boodschapjes, een frisse fles whisky is wel een goed idee trouwens en ik ga een goede poging doen om het hart van de liefde van mijn leven terug te winnen.
Jezus mooi beestje is dat, voor zover ik verstand heb van paarden dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Alleen deze knol![]()
[ afbeelding ]
Oh juist. Nou veel plezier danquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
op de meeste plekken in de wereld kosten ze wat minderquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net genoeg voor 1 huis, die andere 5 moeten nog even wachten dan
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus mooi beestje is dat, voor zover ik verstand heb van paarden dan.
Ooh zie je wel, ik dacht zo'n Friese knol.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Pony. Beetje schichtig wel.
Het is het waardquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat de kans op 3 procent in maar goed [ afbeelding ]
Ja, maar dan gekrompen in de was.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh zie je wel, ik dacht zo'n Friese knol.
succes dan maarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen, dat beloof ik, eerst maar eens beginnen aan die queeste
die stond wel erg dichtbijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Alleen deze knol![]()
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat een wildrooster tussen
2 euro is cheapcheap. Wat voor soort maaltijden krijg je doorgaans?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
vanaf gisteren hoeven we op werk nog maar 2 euro te betalen voor personeelsmaaltijd en keuken moet nu ook mee gaan betalen. hoefde ze eerst niet. Benieuwd of de kwaliteit omhoog gaat
Was dat eerst zo slecht dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
vanaf gisteren hoeven we op werk nog maar 2 euro te betalen voor personeelsmaaltijd en keuken moet nu ook mee gaan betalen. hoefde ze eerst niet. Benieuwd of de kwaliteit omhoog gaat
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig
ik ging een keer solliciteren bij een strandtent op het zuiderstrand. Kwam ik oog in oog te staan met zon schotse hooglander
was eerst 4 euro.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2 euro is cheapcheap. Wat voor soort maaltijden krijg je doorgaans?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ligt er aan of de keuken mee eetquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat eerst zo slecht dan?
Ik heb altijd het idee dat restauranteten voor het personeel zo lekker is juist.
En wat zei hij. My Name is COnnor? McLeod from the clan McLeod?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig
ik ging een keer solliciteren bij een strandtent op het zuiderstrand. Kwam ik oog in oog te staan met zon schotse hooglander
Die zijn grootquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig
nee hij keek mij wat dom aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat zei hij. My Name is COnnor? McLeod from the clan McLeod?
ja ze zijn echt groot. wel zeer mooi maar toch wat te groot voor mijn smaak :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn groot![]()
Kwam in Schotland een keer dit bord tegen![]()
Maar ik heb ze niet gezien![]()
[ afbeelding ]
wat betaal jij voor ziggo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:22 schreef mschol het volgende:
zo, weer 2 abbonementen op mijn naam laten zetten.. dit keer hosting en ziggo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was eerst 4 euro.
Ja kan heel erg verschillen. Soms zetten ze zon bak vieze lasagne neer of ze maken ineens een super lekkere pasta met zalm.
maar de bediening vond het wat flauw dat de keuken niet moest betalen en we vonden 4 euro ook wel wat prijzig.
Ze hebben bv ook welles restjes van een partij gegeven ofzo
een keer langs gelopen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |