SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, die vloer was echt oud. Net als het hele huis trouwens. Alles piepte en kraakte en was schots en scheefquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende: mooie vloer ook trouwens. vind dat donkere veel mooier dan die lichte kleuren
Nee, maar dan snap je direct waarom die zo staat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een foto staat de kraan ineens op het andere blad?
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die vloer was echt oud. Net als het hele huis trouwens. Alles piepte en kraakte en was schots en scheef
ja rommel oke. maar bij mijn buren moest toen ook alles wat met de kat te maken had wegquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vermoed omdat men niet goed is door rommel heen te prikken?
dat is eigenlijk best gestoord ja..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rommel oke. maar bij mijn buren moest toen ook alles wat met de kat te maken had weg
Meer dan 50 punten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou degene die er in het begin waren waren allemaal 50+ers
zal wel een reden voor zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is eigenlijk best gestoord ja..
Nou ruim alle kinderkamers dan ook maar op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal wel een reden voor zijn.
Ja de buren zeiden dat et iets met neutraliteit te maken had. Niet iedereen vond katten leuk blabla
die lucht blijf je toch wel ruiken..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de buren zeiden dat et iets met neutraliteit te maken had. Niet iedereen vond katten leuk blabla
leuk popcorn vermaakquote:
dat kan inderdaad.. maar om daar nu een huis om te laten schieten ben je wel raarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon de kinderen weg doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ruim alle kinderkamers dan ook maar op.
AMENquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ruim alle kinderkamers dan ook maar op.
Misschien wel iets voor UitStraling en FOshizzle....quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die vloer was echt oud. Net als het hele huis trouwens. Alles piepte en kraakte en was schots en scheef
En je hoeft er geen supergroot huis voor terug.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon de kinderen weg doen
Dan verkoopt je huis véél beter
kinderen hebben toch alleen een hokje in de tuin nodigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je hoeft er geen supergroot huis voor terug.
Paar honderd euro. Ik heb een paar hoofdstukken geschreven. Was een leuke afleiding toen ik net uit Hongarije terug was en nogal in een dal zatquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
stoerheb je r ook iets leuks aan verdiend?
nou kan je je nu ook niet meer veroorloven als huizenzoeker. Maar goed buren hebben braaf gedaan wat ze moeten doen en hun kat en spullen bij mij gedroptquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk popcorn vermaak
[..]
dat kan inderdaad.. maar om daar nu een huis om te laten schieten ben je wel raar
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor UitStraling en FOshizzle....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch gewoon kunst? Preuts geouwehoerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft een schilderij van een naakte vrouw (hij is de vuns van de familie) aan de muur, dat gevaarte is iets van 2,5 bij 2 meter, vroeg de makelaar ook, kan dat niet weg?
Echt, hij? Wat ben jij dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Mijn neefje heeft een schilderij van een naakte vrouw (hij is de vuns van de familie) aan de muur, dat gevaarte is iets van 2,5 bij 2 meter, vroeg de makelaar ook, kan dat niet weg?
Ik hoef ook geen groot huis, zou wel een heel stuk meer grond willenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je hoeft er geen supergroot huis voor terug.
Voor een overkapping?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen groot huis, zou wel een heel stuk meer grond willen
Was die kat niet een keer weggelopen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan je je nu ook niet meer veroorloven als huizenzoeker. Maar goed buren hebben braaf gedaan wat ze moeten doen en hun kat en spullen bij mij gedropt
[ afbeelding ]
vond ik niet heel erg
Hij heeft die makelaar ook buiten gezetquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is toch gewoon kunst? Preuts geouwehoer
jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was die kat niet een keer weggelopen?
grote garage/werkplaatsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een leuk stukje grond met een klein huisje is ideaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft die makelaar ook buiten gezet
quote:
wat een schatjequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kan je je nu ook niet meer veroorloven als huizenzoeker. Maar goed buren hebben braaf gedaan wat ze moeten doen en hun kat en spullen bij mij gedropt
[ afbeelding ]
vond ik niet heel erg
werkplaats/garage lijkt mij ook wel tof ooit voor m;n legoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grote garage/werkplaatsvoor de rest zou ik best oud kunnen worden op de oppervlakte van dit appartement.
Wil ook een hogere kapschuur zodat er een autobrug in kan. Voor mijn auto’s.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
werkplaats/garage lijkt mij ook wel tof ooit voor m;n lego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |