Circuit ligt bij Francorchamps, rechtsonder, niet bij Spa.quote:
mwa, het feit dat het nu allemaal veiliger is heeft ook weer als consequentie dat er meer risico genomen wordtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:42 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Tot de jaren 70 had niemand problemen met het risico jezelf naar de kloten crashen.
Ook meteen de reden waarom motorsport in die auto een stuk spannender was.
Hoe kan er meer risico genomen worden als in en voor de jaren 70 het starten van de wagen al meer risico met zich mee bracht dan nu met 300 km/u rijden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, het feit dat het nu allemaal veiliger is heeft ook weer als consequentie dat er meer risico genomen wordt
Nee, dat klopt. Toen was roken ook nog gezond. En heksen werden verbrand. Andere tijden, dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:42 schreef Dauthi het volgende:
Tot de jaren 70 had niemand problemen met het risico jezelf naar de kloten crashen.
Beter dan Jack, verder weinig reden tot juichenquote:
Jij bent afquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter dan Jack, verder weinig reden tot juichen
Meen je dat nou? Zie het als het verschil tussen koorddansen met of zonder vangnet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:54 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hoe kan er meer risico genomen worden als in en voor de jaren 70 het starten van de wagen al meer risico met zich mee bracht dan nu met 300 km/u rijden?
Waarom eigenlijk? Iedereen beter dan Jack, maar is Jack weer ziek of is dat wishful thinking?quote:
Jack is er gewoon niet vandaag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Iedereen beter dan Jack, maar is Jack weer ziek of is dat wishful thinking?
Tuurlijk is hij er wel (ter plaatse). En morgen ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jack is er gewoon niet vandaag.
Olav doet altijd 3de vtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jack is er gewoon niet vandaag.
Precies, waarom denk je dat de oudere generaties vaak een mening zoals die van Jeremy Clarkson aangedaan zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Zie het als het verschil tussen koorddansen met of zonder vangnet.
quote:
Wat slecht.. En dat is dan mod vh F1-forumquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat weet je toch
Woudddddd
Natte maakt er een potje van
Jij bent allang af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk
dus je bent er weer niet in F1
zitten we dan weer met @:Nattekat opgescheept?
Ah oke.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Circuit ligt bij Francorchamps, rechtsonder, niet bij Spa.
jij komt met de redenering dat het toen spannender was maar dat vraag ik me dus af omdat ze nu meer risico's (kunnen) nemen, zo'n move van Hamilton op Silverstone was in die tijd einde verhaal Verstappen geweestquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Precies, waarom denk je dat de oudere generaties vaak een mening zoals die van Jeremy Clarkson aangedaan zijn?
Met de kanttekening dat die bocht nooit, maar ook echt nooit bijna volgas genomen had kunnen wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij komt met de redenering dat het toen spannender was maar dat vraag ik me dus af omdat ze nu meer risico's (kunnen) nemen, zo'n move van Hamilton op Silverstone was in die tijd einde verhaal Verstappen geweest
Niet alleen bottasquote:
Liever morgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit hier gewoon om de grote crash van Hamilton af te wachten.
Dit lijkt me daar niet de juiste timing voorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit hier gewoon om de grote crash van Hamilton af te wachten.
Kwalificatie missen en motorblok afschrijven is genoeg hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit lijkt me daar niet de juiste timing voor
Ik noem je tegenstander er op die manier afbeuken ook geen risico nemen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij komt met de redenering dat het toen spannender was maar dat vraag ik me dus af omdat ze nu meer risico's (kunnen) nemen, zo'n move van Hamilton op Silverstone was in die tijd einde verhaal Verstappen geweest
Liever geennpunten en motor afschrijvenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalificatie missen en motorblok afschrijven is genoeg hoor.
De race niet finishen (zonder lichamelijk letsel uiteraard) en 0 punten binnenharken (en Max wel en zo veel mogelijk punten binnenharken) + een afgeschreven motorblok lijkt me beterquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalificatie missen en motorblok afschrijven is genoeg hoor.
en natte baanquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen rijdt gewoon met 0 vleugel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |