Precies en dan morgenquote:
Belachelijk ietsquote:
Ja, en die hebben hun flink flexende voorvleugel nog gewoon..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Belachelijk iets
Ook weer dankzij Mercedes
Ook zoiets bizarsquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en die hebben hun flink flexende voorvleugel nog gewoon..
Ik vraag mij af wanneer daar actie op wordt ondernomenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en die hebben hun flink flexende voorvleugel nog gewoon..
Mercedesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wanneer daar actie op wordt ondernomen
Kom, we gaan doen alsof met meer vleugel rijden echt totaal geen verschil maakt. Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef daNpy het volgende:
Perez is 6 tiende sneller in de middensector en nog rijd Max hem een seconde aan an broek
Ik zie dat je stringetje dubbel zit vandaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom, we gaan doen alsof met meer vleugel rijden echt totaal geen verschil maakt. Dat zal hem leren!
Ik zie dat jij je daar op verheugtquote:
In de middensector heb je meer nodig van de coureur want 1 en 3 zijn grotendeels volgasquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef daNpy het volgende:
Perez is 6 tiende sneller in de middensector en nog rijd Max hem een seconde aan zn broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |