abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 23 september 2021 @ 12:23:26 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_201481679
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Jongens zijn daar anders in dan meisjes. Als jongens diegene achteraf niet zo leuk vinden, dan is het meestal gewoon maar 'n extra streepje erbij en verder geen big deal.

Dat er verschillen zijn tussen mannen en vrouwen is wetenschappelijk onuitputtelijk aangetoond. Zie bv: https://www.ad.nl/wonen/m(...)neurologie~a928999c/ en https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-vrouwen-jaloerser.

Mannen en vrouwen zitten op veel fronten anders in elkaar.

Als 'n man een avondje stappen af wil sluiten met 'n potje neukseks, dan moet 'ie heel goed z'n best doen, vaak niet al te kritisch zijn of naar de hoeren gaan. Als 'n vrouw dat wil, ook al is het 'n onaantrekkelijke vrouw, dan wordt er gewoon geneukt die avond.
Ja hehe, natuurlijk zitten er verschillen tussen mannen en vrouwen, maar in jouw artikelen wordt nergens gewezen op seksuele ontwikkeling en wat het verschil is tussen vrouwelijke en mannelijke aandacht
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201481714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt. Er is dan ook wel een verschil tussen jongens en meisjes. Meeste meisjes zouden er niet van gediend zijn als de gymleraar 'm ff uit z'n broek haalt om z'n pener te showen na de gymles. Meeste jongens zouden maar al te graag het kutje en de tetten van 'n jonge lerares willen zien van dichtbij.
Wat een simpele gedachte. Jongens en meisjes rond jongere leeftijd kunnen echt trauma's oplopen door dit soort dingen.
pi_201506894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt. Er is dan ook wel een verschil tussen jongens en meisjes. Meeste meisjes zouden er niet van gediend zijn als de gymleraar 'm ff uit z'n broek haalt om z'n pener te showen na de gymles. Meeste jongens zouden maar al te graag het kutje en de tetten van 'n jonge lerares willen zien van dichtbij.
Als die gymleraar aantrekkelijk is kan ie met gemak alle meisjes in zijn klas nemen.
2.
pi_201521240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:47 schreef probeer het volgende:
Verder diep triest dat wat immoreel tuig hier alweer gaat lopen twijfelen aan het slachtofferschap van die twee kinderen.
Er is hier maar 1 echt slachtoffer in het geheel en dat is de lerares die haar baan kwijt is en voor de rechter wordt gesleept in deze zieke verwrongen maatschappij.
  zondag 26 september 2021 @ 08:47:54 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201521765
Ik vraag me altijd af wat dit soort juffies bezielt. Het komt uit en ze zijn hun baan kwijt en mogen naar de rechter.

Ga dan lekker in een studentenkroeg jezelf aanbieden.
  zondag 26 september 2021 @ 08:50:37 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201521783
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 03:14 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Er is hier maar 1 echt slachtoffer in het geheel en dat is de lerares die haar baan kwijt is en voor de rechter wordt gesleept in deze zieke verwrongen maatschappij.
Lol nee.
  zondag 26 september 2021 @ 09:07:10 #157
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201521882
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me altijd af wat dit soort juffies bezielt. Het komt uit en ze zijn hun baan kwijt en mogen naar de rechter.

Ga dan lekker in een studentenkroeg jezelf aanbieden.
Ik denk dat de kans dat het uitkomt ten eerste wel meevalt. Ten tweede denk ik dat veel mensen wel degelijk waarde hechten aan met wie ze nou precies in bed liggen. Een band tussen docent en leerling kan best heel intiem worden en zo kan de aantrekkingskracht opbouwen. Dat betekent niet zozeer dat ze iedere willekeurige voorbijganger van dezelfde leeftijd willen neuken.
pi_201522048
Ik heb geen foto van de dame in kwestie. Dus kan hier niet over oordelen
pi_201522194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Jongens zijn daar anders in dan meisjes. Als jongens diegene achteraf niet zo leuk vinden, dan is het meestal gewoon maar 'n extra streepje erbij en verder geen big deal.

Dat er verschillen zijn tussen mannen en vrouwen is wetenschappelijk onuitputtelijk aangetoond. Zie bv: https://www.ad.nl/wonen/m(...)neurologie~a928999c/ en https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-vrouwen-jaloerser.

Mannen en vrouwen zitten op veel fronten anders in elkaar.

Als 'n man een avondje stappen af wil sluiten met 'n potje neukseks, dan moet 'ie heel goed z'n best doen, vaak niet al te kritisch zijn of naar de hoeren gaan. Als 'n vrouw dat wil, ook al is het 'n onaantrekkelijke vrouw, dan wordt er gewoon geneukt die avond.
Zeker. Na een Tinder date bleek de desbetreffende dame een vriendin/collega van de vrouw van een vriend van me. Ik zei tegen die vriend: Ja, was leuk, uiteindelijk ook in bed beland maar geen blijvertje. Denk niet dat er een tweede date komt.

Bleek zij een heel verhaal af te hebben gestoken over dat ze had gewild dat ze zichzelf niet meteen op de eerste avond had gegeven, want ze had toch ook wel twijfels gehad op dat moment en ze wilde niet dat ik nu dacht dat ze zo makkelijk was en wat zouden die gezamenlijke vrienden wel niet denken.

Houd toch op joh. Leuke avond met een niet onaantrekkelijke variant van de andere sekse. Goed gegeten, lekkere sex gehad en het bleek uiteindelijk niet voor de lange termijn. Niet moeilijk over doen en door!

Ik vraag me wel eens af of het verschil deels komt doordat je als vrouw daadwerkelijk iemand 'in' je laat. Of dat misschien een psychologisch dingetje is.

Hoe dan ook, ik had op de middelbare (en de Uni) echt wel een paar docentes die ik graag eens wat beter had leren kennen. Ééntje was mijn mentor en daar heb ik wel eens een hele gezellige avond mee in de kroeg gehad, tot ze op enig moment zei dat het misschien verstandiger was als ze naar huis ging, gelet op de professionele relatie. Maar goed, ik was toen 18 en zij 25m dat is toch net anders.
pi_201532755
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 09:07 schreef PiyeReloaded het volgende:
Een band tussen docent en leerling kan best heel intiem worden en zo kan de aantrekkingskracht opbouwen.
Het is dan hoe dan ook nooit en te nimmer een gelijkwaardige relatie. De verhoudingen liggen gewoon scheef. Dat moet je dus niet willen en het is ook verboden. Zelfs als beiden volwassen zijn.

En ja, het komt meestal wel uit schat ik. De leerling kan er mee zitten en het gaan delen met anderen. De leerling kan er over op gaan scheppen. Ook kan het lastig worden voor een thuiswonende leerling om het thuis te verbergen.

We hebben het over kinderen die zich wel volwassen voelen maar het echt nog niet zijn met die vijftien of zestien jaar oud.
  zondag 26 september 2021 @ 20:56:45 #161
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201533267
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:25 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Het is dan hoe dan ook nooit en te nimmer een gelijkwaardige relatie. De verhoudingen liggen gewoon scheef. Dat moet je dus niet willen en het is ook verboden. Zelfs als beiden volwassen zijn.

En ja, het komt meestal wel uit schat ik. De leerling kan er mee zitten en het gaan delen met anderen. De leerling kan er over op gaan scheppen. Ook kan het lastig worden voor een thuiswonende leerling om het thuis te verbergen.

We hebben het over kinderen die zich wel volwassen voelen maar het echt nog niet zijn met die vijftien of zestien jaar oud.
Dat het niet gelijkwaardig is en daarom ook niet toegestaan moet zijn ben ik volledig met je eens hoor. Alleen waar mensen samenkomen ontstaan gevoelens, soms ook in ongelijkwaardige situaties. Pubers zijn daarin een lastige groep, omdat de aantrekkingskracht jegens die groep niet per se parafiel is. Dus ook heel normale mensen kan dat overkomen. Er vervolgens iets mee doen is een tweede en niet normaal, maar daarmee vallen dit soort uitwassen mijns inziens prima te verklaren en ik vind het niet per se gek dat zo iemand nou specifiek op de persoon in zijn/haar klas valt. Dat zal allicht te maken hebben met de band die ze langzaamaan opbouwen.

Dat zoiets meestal uitkomt klinkt mij in de oren als de zeer menselijke neiging om te geloven in rechtvaardigheid. Dat wie iets verkeerds doet nog wel aan de beurt komt. Maar zo is het leven niet. Ja sommige leerlingen zullen erover opscheppen, sommigen zullen gesnapt worden, maar velen ook niet. Velen houden het voor zich om de docent te beschermen of uit schaamte en vaak genoeg zal het ze überhaupt niet heel veel doen en is het gewoon iets dat gebeurd is en toen weer ophield, wat ze verder niet aan iedereen rondbazuinen.
pi_203954948
Inmiddels is er dan wel een uitspraak:

https://www.rtvdrenthe.nl(...)-seks-met-leerlingen
pi_203955050
- edit: hiermee worden persoonsgegevens verspreidt. dat is bij wet verboden -

De vrouw in het midden

[ Bericht 70% gewijzigd door Danny op 05-03-2022 17:27:48 ]
pi_203955146
Ik denk niet dat we hier de privacy van de veroordeelde moeten gaan schenden. Niet in de laatste plaats om de omgeving en de slachtoffers die je meezuigt door foto’s te delen.
pi_203955466
Maar is ze nou lekker of niet?
Het ligt aan de instanties zelf
  zaterdag 5 maart 2022 @ 17:56:04 #166
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203955564
Naisssss
pi_203957301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 17:24 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik denk niet dat we hier de privacy van de veroordeelde moeten gaan schenden. Niet in de laatste plaats om de omgeving en de slachtoffers die je meezuigt door foto’s te delen.
Slachtoffers zijn er niet, ze hebben lekker geneukt die jongens en bij de hele school op lopen scheppen hoe kk geil dat wel niet was, tot op de dag van vandaag is het een heldendaad voor die jongens.
pi_203957841
. :D
Leipe shit ouwe
pi_203964770
Zolang er een zwart balkje over de ogen word geplakt en je de omgeving blurred, mogen dat soort foto’s gewoon geplaatst worden @Danny

Dat doet de echte pers ook hè.
  Admin zondag 6 maart 2022 @ 08:49:08 #170
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_203965024
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zolang er een zwart balkje over de ogen word geplakt en je de omgeving blurred, mogen dat soort foto’s gewoon geplaatst worden @:Danny

Dat doet de echte pers ook hè.
er stond een link met/naar een foto zonder balkje + werkplek + nog meer identificeerbare info. Dus nee, dat mocht/mag niet. Wettelijk niet, en van ons ook gewoon niet.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_203965243
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:13 schreef Drxx het volgende:

[..]
:') Wtf is dit nou weer voor verweer.
Wat alleen maar door vrouwen gebruikt kan worden.
pi_203966179
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:57 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Slachtoffers zijn er niet, ze hebben lekker geneukt die jongens en bij de hele school op lopen scheppen hoe kk geil dat wel niet was, tot op de dag van vandaag is het een heldendaad voor die jongens.
Ouders van de jongens, leerlingen op die school, de kinderen van die vrouw.
  zondag 6 maart 2022 @ 11:36:16 #173
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_203966608
Die 'korte periode' waar de advocaat het in de OP over heeft blijkt dus te slaan op 16 maanden.

Het is maar wat je kort noemt..
nee, jij dan!
pi_203973662
Was ze een beetje lekker?
2.
pi_203978385
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:47 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ouders van de jongens, leerlingen op die school, de kinderen van die vrouw.
ja allround netwerk slachtoffers, rubberen tegelmaatschappij, we creëren slachtoffers, zijn ze het niet worden ze wel in de slachtofferrol gemanipuleerd totdat ze hun zelf aangeprate trauma ook nog gaan geloven.

Weet je wat slachtoffers zijn? mensen die verrot geschoten worden in de Oekraine, dat zijn slachtoffers!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')