SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja klopt, weekje later of zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt ze geloof ik thuisgestuurd, dacht dat Fles ze al binnen had.
Inderdaad. Waar?quote:
Dat bestellen was wel on-overheids makkelijk trouwens, qr-code scannen, postcode invoeren en klaar.quote:
ja inderdaad, ik was al op zoek naar mijn DigiD en alles, maar het was gewoon kakken zonder douwenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bestellen was wel on-overheids makkelijk trouwens, qr-code scannen, postcode invoeren en klaar.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik was al op zoek naar mijn DigiD en alles, maar het was gewoon kakken zonder douwen
Hooguit als je je keer afvraagt of je het hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
hm is dat heel noodzakelijk die zelftesten?
heb de brief wel gehad..
Weet ik niet, maar het is gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
neuh. Maar hey, het is gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Voor jezelf niet echt perse noodzakelijk maar om met zijn allen van de kutzooi af te komen wel anders lopen we in 2035 nog met mondkapjes op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
mja ben gevaccineerd.. en testastraat is niet ver in geval van..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hooguit als je je keer afvraagt of je het hebt
Hollanderquote:
Hoardlanderquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Maar hey, het is gratisEn je kunt ze maar in huis hebben toch?
verkouden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |