SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja klopt, weekje later of zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt ze geloof ik thuisgestuurd, dacht dat Fles ze al binnen had.
Inderdaad. Waar?quote:
Dat bestellen was wel on-overheids makkelijk trouwens, qr-code scannen, postcode invoeren en klaar.quote:
ja inderdaad, ik was al op zoek naar mijn DigiD en alles, maar het was gewoon kakken zonder douwenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bestellen was wel on-overheids makkelijk trouwens, qr-code scannen, postcode invoeren en klaar.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik was al op zoek naar mijn DigiD en alles, maar het was gewoon kakken zonder douwen
Hooguit als je je keer afvraagt of je het hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
hm is dat heel noodzakelijk die zelftesten?
heb de brief wel gehad..
Weet ik niet, maar het is gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
neuh. Maar hey, het is gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Voor jezelf niet echt perse noodzakelijk maar om met zijn allen van de kutzooi af te komen wel anders lopen we in 2035 nog met mondkapjes op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
mja ben gevaccineerd.. en testastraat is niet ver in geval van..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hooguit als je je keer afvraagt of je het hebt
Hollanderquote:
Hoardlanderquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Maar hey, het is gratisEn je kunt ze maar in huis hebben toch?
verkouden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.
Heb je hem ook gelezen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Last van m'n keel en wat snotterig. Die symptomen komen waarschijnlijk vanaf m'n oren trouwens, zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste.quote:
Ik moet mezelf echt dwingen om te sporten deze week. Ben pas 1 keer geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last van m'n keel en wat snotterig. Die symptomen komen waarschijnlijk vanaf m'n oren trouwens, zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste.
Zelftest was in ieder geval negatief.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last van m'n keel en wat snotterig. Die symptomen komen waarschijnlijk vanaf m'n oren trouwens, zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste.
Zelftest was in ieder geval negatief.
Geen pizza voor jou dus, en al helemaal niet gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt dwingen om te sporten deze week. Ben pas 1 keer geweest.
klopt maar dat werd overschaduwd door die andere eis dat alle niet volledig gevaccineerden in het vakantieland getest moesten zijn voordat ze terug kwamenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het idee van die testen was toch om de drempel om preventief te testen bij terugkeer van vakantie te stimuleren?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt dwingen om te sporten deze week. Ben pas 1 keer geweest.
Ach 1 pizza meer of minder in de week maakt ook weinig uit met mijn rondingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen pizza voor jou dus, en al helemaal niet gratis
quote:
Met die instelling niet neequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach 1 pizza meer of minder in de week maakt ook weinig uit met mijn rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hetquote:
Mja, met incubatietijd erbij kan ik er niet tegen zijn, zo'n zelftest afnemen. Ik zit nog steeds in de "als ik verspreiding kan helpen voorkomen, dan graag"-mindset. Zķ invasief is incidenteel zo'n test nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt maar dat werd overschaduwd door die andere eis dat alle niet volledig gevaccineerden in het vakantieland getest moesten zijn voordat ze terug kwamen
Gruwelijk nat?quote:
Daarom ben ik streng voor mezelf nu. Motivatie ga ik niet op vertrouwen, het moet gewoonte worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ja omstandigheden enzo. Dat maakt de motivatie niet hoger.
Ja maar mag wel uitslapen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij werkt toch gewoon ieder weekend?
Hij hoeft ook maar twee cm je neus in ofzo? M'n vinger komt dieper.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met incubatietijd erbij kan ik er niet tegen zijn, zo'n zelftest afnemen. Ik zit nog steeds in de "als ik verspreiding kan helpen voorkomen, dan graag"-mindset. Zķ invasief is incidenteel zo'n test nou ook weer niet.
huehuequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal na het vingertjeverbranden.
Welke vinger gebruik je meestal daarvoor?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij hoeft ook maar twee cm je neus in ofzo? M'n vinger komt dieper.
Ik ging 4 keer per week. Voor een paar maanden al dus het was wel redelijk gewoonte al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ben ik streng voor mezelf nu. Motivatie ga ik niet op vertrouwen, het moet gewoonte worden.
Ja, precies. Voor de lol doe je het niet, maar ik vind die stok in je keel bij de teststraat vervelender.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2cm maar? Dan heb ik het de laatste keer verkeerd gedaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
denk dat je dan echt sacho opstaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kikker als wekker
Je mag wel aan die hersencel kriebelen als het jeukt hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
2cm maar? Dan heb ik het de laatste keer verkeerd gedaan.
Dan moet ik nog gaan zoeken ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag wel aan die hersencel kriebelen als het jeukt hoor.
Wijs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vinger gebruik je meestal daarvoor?
Die kikkers?quote:
Een kwekker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kikker als wekker
neeheequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee
Zou wel grappig zijn elke keer al gasten om half 5 gaan zeuren dat keuken dicht is om zon kikker te voorschijn te halen
quote:
Ohquote:
Go frog yourselfquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee
Zou wel grappig zijn elke keer al gasten om half 5 gaan zeuren dat keuken dicht is om zon kikker te voorschijn te halen
Dat was toch voor coke? Met zo'n lang nageltje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ziet ook wel eens mensen hun pink daarvoor gebruiken, dat is raar.
Totdat er een keer een Chinees zit die denkt dat het een speciale delicatesse is en hem in een keer in zijn mond stoptquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee
dit dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met incubatietijd erbij kan ik er niet tegen zijn, zo'n zelftest afnemen. Ik zit nog steeds in de "als ik verspreiding kan helpen voorkomen, dan graag"-mindset. Zķ invasief is incidenteel zo'n test nou ook weer niet.
Oooh ja dat zal het hem zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch voor coke? Met zo'n lang nageltje.
Nog steeds blauw hier hoor, zie zelfs de maan nog heel goedquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er een keer een Chinees zit die denkt dat het een speciale delicatesse is en hem in een keer in zijn mond stopt
Het dan er weer op gedeelte vertrouw ik niet helemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd er even af, zoeken en dan weer er op
Ik zie blauwe luchtquote:
'Wat een verfrissende ludieke manier om lekkere amuses op te dienen.'quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet ze dus in een kooitje neer zetten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het dan er weer op gedeelte vertrouw ik niet helemaal
[..]
Ik zie blauwe lucht
Ja de maan is een beetje in de war dat die er nog steeds isquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds blauw hier hoor, zie zelfs de maan nog heel goed
oke blijven vasthouden danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Wat een verfrissende ludieke manier om lekkere amuses op te dienen.'
Heb je bewijs dat je dat kanquote:
of de aarde is gestopt met draaienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja de maan is een beetje in de war dat die er nog steeds is
Zit die er straks een kwartslag gedraaid op en kun je alleen nog maar opzij kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
Het dan er weer op gedeelte vertrouw ik niet helemaal
Net zoals in the Core!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of de aarde is gestopt met draaien
Is dan ein-de-lijk het einde der tijden aangebrokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat we dan allemaal wel dood waren geweestquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of onderstebovenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit die er straks een kwartslag gedraaid op en kun je alleen nog maar opzij kijken
Dat bedoel ikquote:
nou zal hem er heus niet ondersteboven opzetten hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat we dan allemaal wel dood waren geweest
[..]
Of ondersteboven
[..]
Dat bedoel ik
dan krijg je overal giga orkanen want de lucht blijft wel ronddraaien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er met je gebeuren als de aarde ineens niet meer draait?
Ik zie je er voor aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zal hem er heus niet ondersteboven opzetten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |