SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja klopt, weekje later of zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je krijgt ze geloof ik thuisgestuurd, dacht dat Fles ze al binnen had.
Inderdaad. Waar?quote:
Dat bestellen was wel on-overheids makkelijk trouwens, qr-code scannen, postcode invoeren en klaar.quote:
ja inderdaad, ik was al op zoek naar mijn DigiD en alles, maar het was gewoon kakken zonder douwenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bestellen was wel on-overheids makkelijk trouwens, qr-code scannen, postcode invoeren en klaar.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik was al op zoek naar mijn DigiD en alles, maar het was gewoon kakken zonder douwen
Hooguit als je je keer afvraagt of je het hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
hm is dat heel noodzakelijk die zelftesten?
heb de brief wel gehad..
Weet ik niet, maar het is gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
neuh. Maar hey, het is gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Voor jezelf niet echt perse noodzakelijk maar om met zijn allen van de kutzooi af te komen wel anders lopen we in 2035 nog met mondkapjes op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
mja ben gevaccineerd.. en testastraat is niet ver in geval van..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hooguit als je je keer afvraagt of je het hebt
Hollanderquote:
Hoardlanderquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Maar hey, het is gratisEn je kunt ze maar in huis hebben toch?
verkouden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.
Heb je hem ook gelezen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
heb de brief wel gehad..
Last van m'n keel en wat snotterig. Die symptomen komen waarschijnlijk vanaf m'n oren trouwens, zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste.quote:
Ik moet mezelf echt dwingen om te sporten deze week. Ben pas 1 keer geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je situatie is, lijkt me. Ik bedoel, ik ben gevaccineerd, maar toch voor de zekerheid even een zelftest gedaan omdat ik nog wil sporten vanmiddag.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last van m'n keel en wat snotterig. Die symptomen komen waarschijnlijk vanaf m'n oren trouwens, zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste.
Zelftest was in ieder geval negatief.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last van m'n keel en wat snotterig. Die symptomen komen waarschijnlijk vanaf m'n oren trouwens, zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste.
Zelftest was in ieder geval negatief.
Geen pizza voor jou dus, en al helemaal niet gratisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt dwingen om te sporten deze week. Ben pas 1 keer geweest.
klopt maar dat werd overschaduwd door die andere eis dat alle niet volledig gevaccineerden in het vakantieland getest moesten zijn voordat ze terug kwamenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het idee van die testen was toch om de drempel om preventief te testen bij terugkeer van vakantie te stimuleren?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt dwingen om te sporten deze week. Ben pas 1 keer geweest.
Ach 1 pizza meer of minder in de week maakt ook weinig uit met mijn rondingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen pizza voor jou dus, en al helemaal niet gratis
quote:
Met die instelling niet neequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach 1 pizza meer of minder in de week maakt ook weinig uit met mijn rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hetquote:
Mja, met incubatietijd erbij kan ik er niet tegen zijn, zo'n zelftest afnemen. Ik zit nog steeds in de "als ik verspreiding kan helpen voorkomen, dan graag"-mindset. Zķ invasief is incidenteel zo'n test nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt maar dat werd overschaduwd door die andere eis dat alle niet volledig gevaccineerden in het vakantieland getest moesten zijn voordat ze terug kwamen
Gruwelijk nat?quote:
Daarom ben ik streng voor mezelf nu. Motivatie ga ik niet op vertrouwen, het moet gewoonte worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ja omstandigheden enzo. Dat maakt de motivatie niet hoger.
Ja maar mag wel uitslapen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij werkt toch gewoon ieder weekend?
Hij hoeft ook maar twee cm je neus in ofzo? M'n vinger komt dieper.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met incubatietijd erbij kan ik er niet tegen zijn, zo'n zelftest afnemen. Ik zit nog steeds in de "als ik verspreiding kan helpen voorkomen, dan graag"-mindset. Zķ invasief is incidenteel zo'n test nou ook weer niet.
huehuequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal na het vingertjeverbranden.
Welke vinger gebruik je meestal daarvoor?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij hoeft ook maar twee cm je neus in ofzo? M'n vinger komt dieper.
Ik ging 4 keer per week. Voor een paar maanden al dus het was wel redelijk gewoonte al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ben ik streng voor mezelf nu. Motivatie ga ik niet op vertrouwen, het moet gewoonte worden.
Ja, precies. Voor de lol doe je het niet, maar ik vind die stok in je keel bij de teststraat vervelender.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2cm maar? Dan heb ik het de laatste keer verkeerd gedaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
denk dat je dan echt sacho opstaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kikker als wekker
Je mag wel aan die hersencel kriebelen als het jeukt hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
2cm maar? Dan heb ik het de laatste keer verkeerd gedaan.
Dan moet ik nog gaan zoeken ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag wel aan die hersencel kriebelen als het jeukt hoor.
Wijs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke vinger gebruik je meestal daarvoor?
Die kikkers?quote:
Een kwekker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kikker als wekker
neeheequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee
Zou wel grappig zijn elke keer al gasten om half 5 gaan zeuren dat keuken dicht is om zon kikker te voorschijn te halen
quote:
Ohquote:
Go frog yourselfquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee
Zou wel grappig zijn elke keer al gasten om half 5 gaan zeuren dat keuken dicht is om zon kikker te voorschijn te halen
Dat was toch voor coke? Met zo'n lang nageltje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ziet ook wel eens mensen hun pink daarvoor gebruiken, dat is raar.
Totdat er een keer een Chinees zit die denkt dat het een speciale delicatesse is en hem in een keer in zijn mond stoptquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee
dit dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met incubatietijd erbij kan ik er niet tegen zijn, zo'n zelftest afnemen. Ik zit nog steeds in de "als ik verspreiding kan helpen voorkomen, dan graag"-mindset. Zķ invasief is incidenteel zo'n test nou ook weer niet.
Oooh ja dat zal het hem zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch voor coke? Met zo'n lang nageltje.
Nog steeds blauw hier hoor, zie zelfs de maan nog heel goedquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat er een keer een Chinees zit die denkt dat het een speciale delicatesse is en hem in een keer in zijn mond stopt
Het dan er weer op gedeelte vertrouw ik niet helemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd er even af, zoeken en dan weer er op
Ik zie blauwe luchtquote:
'Wat een verfrissende ludieke manier om lekkere amuses op te dienen.'quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet ze dus in een kooitje neer zetten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het dan er weer op gedeelte vertrouw ik niet helemaal
[..]
Ik zie blauwe lucht
Ja de maan is een beetje in de war dat die er nog steeds isquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds blauw hier hoor, zie zelfs de maan nog heel goed
oke blijven vasthouden danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Wat een verfrissende ludieke manier om lekkere amuses op te dienen.'
Heb je bewijs dat je dat kanquote:
of de aarde is gestopt met draaienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja de maan is een beetje in de war dat die er nog steeds is
Zit die er straks een kwartslag gedraaid op en kun je alleen nog maar opzij kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
Het dan er weer op gedeelte vertrouw ik niet helemaal
Net zoals in the Core!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of de aarde is gestopt met draaien
Is dan ein-de-lijk het einde der tijden aangebrokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat we dan allemaal wel dood waren geweestquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of onderstebovenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit die er straks een kwartslag gedraaid op en kun je alleen nog maar opzij kijken
Dat bedoel ikquote:
nou zal hem er heus niet ondersteboven opzetten hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat we dan allemaal wel dood waren geweest
[..]
Of ondersteboven
[..]
Dat bedoel ik
dan krijg je overal giga orkanen want de lucht blijft wel ronddraaien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er met je gebeuren als de aarde ineens niet meer draait?
Ik zie je er voor aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zal hem er heus niet ondersteboven opzetten hoor
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan krijg je overal giga orkanen want de lucht blijft wel ronddraaien.
Dan hebben we voor altijd zomerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Als ie maar niet midden in de zomer stopt met draaien.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:At the Equator, the earth's rotational motion is at its fastest, about a thousand miles an hour. If that motion suddenly stopped, the momentum would send things flying eastward. Moving rocks and oceans would trigger earthquakes and tsunamis. The still-moving atmosphere would scour landscapes.
Doe dan maar in mei ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan hebben we voor altijd zomer
maar we gaan niet zomaar dood toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan krijg je overal giga orkanen want de lucht blijft wel ronddraaien.
Dan zijn wij wel klaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
De aarde?quote:
Normaal is een sociaal construct dus alles is raarquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
nou ja wij ook hoor. eigenlijk alles wel
Of als het middernacht is, voor eeuwig duisternisquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Als ie maar niet midden in de zomer stopt met draaien.
Vast wel. Dingen die met honderden kilometers per uur door de lucht vliegen tegen je hoofd aan. Dingen zoals de Noordzee dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we gaan niet zomaar dood toch?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of als het middernacht is, voor eeuwig duisternis
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Dingen die met honderden kilometers per uur door de lucht vliegen tegen je hoofd aan. Dingen zoals de Noordzee dan.
het zou echt een End of All life event zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar we gaan niet zomaar dood toch?
Bizarre film.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste Aarde einde, in een wigwam zit je veilig met je geliefden.
ruimt wel lekker op danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou echt een End of All life event zijn
Romantisch idee toch wel, alle mislukte levensvormen verdampen in moleculen voor een tweede kans.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou echt een End of All life event zijn
In feite zijn wij ook gewoon een samenraapsel van moleculen en atomen van miljarden jaren oudquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantisch idee toch wel, alle mislukte levensvormen verdampen in moleculen voor een tweede kans.
Yes yes, het ijzer in ons bloed is ooit ontstaan in een ster en richting ons uitgespuugd in een supernova, we zijn sterrenkinderen, fuck that God and Allah.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite zijn wij ook gewoon een samenraapsel van moleculen en atomen van miljarden jaren oud
misschien is dit al veel vaker gebeurd en zijn wij al de zoveelste kansquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantisch idee toch wel, alle mislukte levensvormen verdampen in moleculen voor een tweede kans.
Zou zomaar kunnen maar dat hebben we nog geen bewijs voor gevonden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien is dit al veel vaker gebeurd en zijn wij al de zoveelste kans
Ja dat zou voor hun wel een uitkomst zijn, misschien moeten we ze een handje helpen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:51 schreef Koen66 het volgende:
conspiracy types zijn ook al continue aan het orakelen over "the great reset"
dat bewijs verdampt telkens als die verdomde aarde weer stopt met draaienquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen maar dat hebben we nog geen bewijs voor gevonden.
Build back betterquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:51 schreef Koen66 het volgende:
conspiracy types zijn ook al continue aan het orakelen over "the great reset"
Gewoon prut met een vormpje uit de oersoepquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite zijn wij ook gewoon een samenraapsel van moleculen en atomen van miljarden jaren oud
Soms ziet die prut er echt goed uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon prut met een vormpje uit de oersoep
En soms ook niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ziet die prut er echt goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Miljarden maal miljarden maal miljarden chemische mogelijkheden en dan zie je eruit als een zieke terminale kip met flubberpoten.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
09:00 toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké Jomanda.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie wat gekke dingen in Nederland sinds 09:00 namelijk.
pilletjes niet genomen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kant en klare lasagne van de aldiquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het eten dat je aan je vader doet denken?
Serieus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kant en klare lasagne van de aldi
Sorry, verkeerde knopje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ambtenaren?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
'u kunt ons bellen tussen 8 en 10.15 voor het maken van een afspraak'
*belt om 9.59
'momenteel zijn wij met koffiepauze, na 10.30 kunt u terugbellen voor uitslagen. maandag vanaf 8u kunt u weer bellen voor het maken van een afspraak'
🤷♂️🤦♂️
zo'n kilo bakquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kant en klare lasagne van de aldi
Ik had jullie thuis hoger ingeschat op de culinaire schaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]die soep wat op lasagne moet lijken zou ie iedere dag eten..
Tiramisuquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Dit doet je als vader wel wat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste Aarde einde, in een wigwam zit je veilig met je geliefden.
Ze moeten toch een keer koffie drinken, hebben ze recht op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
*belt om 9.59
'momenteel zijn wij met koffiepauze, na 10.30 kunt u terugbellen voor uitslagen. maandag vanaf 8u kunt u weer bellen voor het maken van een afspraak'
🤷♂️🤦♂️
Zo heb ik eens een heel pissige assistente aan de lijn gehad, op de site stond dat je voor afspraken kon bellen tot 11.30, maar dat was toch niet het geval.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
*belt om 9.59
🤷♂️🤦♂️
k wil ook koffie pauzequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten toch een keer koffie drinken, hebben ze recht op.
heb net thee..quote:
Ik keek dat in ernstig verliefde staat en toen deed het ook wel wat hartzeer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit doet je als vader wel wat.
Piepkikkertijd heet datquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er in bepaalde gevallen lastig omheen. Ik ben geen fan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat Akamai weer aan het rotzooien is, hoog tijd dat ze dat bedrijf opknippen.
Zou je eigenlijk zelf eens na moeten maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maakte hij op zaterdag.
Een lekkere maiskip die hij eerst uitgebreid masseerde met kruiden
Nee dat kon alleen hijquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk zelf eens na moeten maken.
Doe die pauze dan halverwege zou je denken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik werkte een tijdje van 7 tot 11 ergens en toen hadden we om tien uur koffiepauze en ik vond dat zo'n onzinEn als je dan je werk niet om 11 uur af had, was het ook niet goed. Werk dan even door en drink om elf uur wat.
Maar goed, het was misschien wel beter voor teambuilding ofzo.
Dat komt vooral uit de tweede persoon waar ik uit voortgekomen ben..quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had jullie thuis hoger ingeschat op de culinaire schaal.
Maar dan waren de mensen die van 8 tot 5 werkten net begonnenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe die pauze dan halverwege zou je denken.
ja maar zet dat dan op je menu kaart dat je om 10u koffie gaat drinkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich, koffie als je net begonnen bent is geen straf.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan waren de mensen die van 8 tot 5 werkten net begonnen
Mijn vader is altijd een hele ouderwetse eter geweest maar door zijn verregaande dementie eet hij nu gewoon echt alles, als een soort robot maar hij lijkt er zelfs van te genieten, ik ga dat aankomend weekend eens uittesten door wat oude troep voor hem te koken, kijken wat voor reactie dat er komt.quote:
ja, dat ken ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo heb ik eens een heel pissige assistente aan de lijn gehad, op de site stond dat je voor afspraken kon bellen tot 11.30, maar dat was toch niet het geval.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar zet dat dan op je menu kaart dat je om 10u koffie gaat drinken
of laat de gastvrouw dat vertellen.Huisartsen en up-to-date informatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
kan je daarna gelijk met gerriepauzequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich, koffie als je net begonnen bent is geen straf.
nou deze toko is wel heel punctueel verder moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huisartsen en up-to-date informatie.
Ehm. Wat zou je dán moeten bellen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, dat ken ik ook
eens gebeld naar spoednummer 's middags omdat ik hechtingen nodig had.
'meneer daar is dit nummer niet voor'
...
'u moet naar de HAP/eerste hulp'quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehm. Wat zou je dán moeten bellen?
AAh, goede herinneringen aanquote:
dat is net soep man. niet eens definieerbaar als voedsel.quote:
Ik moet zeggen, m'n overstap bevalt me tot op heden prima. Alleen wat gedoe bij de apotheek, maar dat kwam vooral door verzekeringsgeneuzel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou deze toko is wel heel punctueel verder moet ik zeggen.
veel punctueler dan mijn vorige huisarts.
Misschien moeten ze erbij zetten, alleen boven de 40 hechtingen spoed bellen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, dat ken ik ook
eens gebeld naar spoednummer 's middags omdat ik hechtingen nodig had.
'meneer daar is dit nummer niet voor'
...
mja vorige woonplaats moest je 't doen met die ene huisarts. Geen andere keuzes op het menu.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, m'n overstap bevalt me tot op heden prima. Alleen wat gedoe bij de apotheek, maar dat kwam vooral door verzekeringsgeneuzel.
Preciesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net soep man. niet eens definieerbaar als voedsel.
lasagne door een rietje slurpen
heeft werkelijk niks met eten te maken.
Naja, alsnog best als ze je daar naar doorverwijzen (ik kan immers niet ruiken vanaf waar die telefoon aangenomen wordt), maar juist half openliggen lijkt me een prima reden om de HA te bellen in eerste instantie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'u moet naar de HAP/eerste hulp'
ja eh.. jullie zitten om de hoek. eerste hulp is 45 min in de auto
Ben gewoon met mn bebloed gezicht daar binnen gelopen uiteindelijk.
Die apotheek is ook een mooie hier, kom je daar binnen en zit al het personeel een beetje te koffielurken. Ze zien je gewoon staan wachten bij de balie maar blijven gewoon zitten totdat je op de bel drukt, dan pas staan ze opquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, m'n overstap bevalt me tot op heden prima. Alleen wat gedoe bij de apotheek, maar dat kwam vooral door verzekeringsgeneuzel.
had er 6 nodigquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten ze erbij zetten, alleen boven de 40 hechtingen spoed bellen.
Oh ja, ach.. ons kent ons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, alsnog best als ze je daar naar doorverwijzen (ik kan immers niet ruiken vanaf waar die telefoon aangenomen wordt), maar juist half openliggen lijkt me een prima reden om de HA te bellen in eerste instantie.
Had je gewoon moeten wachten tot je omviel zodat je met de ambulance mee konquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had er 6 nodig
Als i niet het idee had dat ik elk moment tegen de vlakte kon gaan was ik nog wel in de auto gestapt
Ja, is ook zo in die contreien. Hier kan het nog al eens verschillen wie de spoed doet met tig praktijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ja, ach.. ons kent ons.
Die stem van die assistente ken je uit duizenden
moet je die nog wel kunnen bellen slimpiequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je gewoon moeten wachten tot je omviel zodat je met de ambulance mee kon
Doen ze hier slimmer, ze zitten uit het zicht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die apotheek is ook een mooie hier, kom je daar binnen en zit al het personeel een beetje te koffielurken. Ze zien je gewoon staan wachten bij de balie maar blijven gewoon zitten totdat je op de bel drukt, dan pas staan ze op
Ik had een keer 4 hechtingen in mijn wenkbrauw nodig dus ik zei heel stoer, ja ok dat zijn maar een paar prikjes, doe maar snel zonder verdoving dan, die arts-assistente zag er ook goed uit dus ik denk dat ik dat daarom zei mezelf kennende, tering wat heb ik liggen kronkelen als een regenwormquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had er 6 nodig
Als i niet het idee had dat ik elk moment tegen de vlakte kon gaan was ik nog wel in de auto gestapt
Ja je had zo ook gelijk kunnen bellen en dan zeggen dat je de deur open laat omdat je elk moment kunt omvallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je die nog wel kunnen bellen slimpie
oh de apotheek hier en in vorige woonplaats is gewoon een robot.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doen ze hier slimmer, ze zitten uit het zicht.
Misschien stoppen ze dan ergens met een oud lijk te reanimeren om een jong iemand die 6 hechtingen nodig heeft op te halen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je had zo ook gelijk kunnen bellen en dan zeggen dat je de deur open laat omdat je elk moment kunt omvallen
Da's niet hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien stoppen ze dan ergens met een oud lijk te reanimeren om een jong iemand die 6 hechtingen nodig heeft op te halen.
Ja was bij mij ook in mn wenkbrauw. maar ik begin er niet aan zonder verdovingquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een keer 4 hechtingen in mijn wenkbrauw nodig dus ik zei heel stoer, ja ok dat zijn maar een paar prikjes, doe maar snel zonder verdoving dan, die arts-assistente zag er ook goed uit dus ik denk dat ik dat daarom zei mezelf kennende, tering wat heb ik liggen kronkelen als een regenworm
als je weet hoeveel gele taxi's met blauwe lampen er feitelijk beschikbaar zijn in zo'n regio stel je dat zo lang mogelijk uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je had zo ook gelijk kunnen bellen en dan zeggen dat je de deur open laat omdat je elk moment kunt omvallen
Ja had wel spijt gvd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook in mn wenkbrauw. maar ik begin er niet aan zonder verdoving
ja bij 1 hechting misschien.
Gebakken leverquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:08 schreef UitStraling het volgende:
handig welquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Een vrouwtje van onze admin is haar account van gehackt.
Die lui hebben al onze grote klanten de hele vakantie gemaild met ons eigen mailadres
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt wel lekker toch als ze dat bakken?
In Zeeland kan je zonder afspraak langs komen. uit heel 't landquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:41 schreef Ama het volgende:
Stom, kan nog geen afspraak maken voor de tweede vaccin.
Leverworst wel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeDie lucht trek ik niet. En de smaak van lever al helemaal niet
Ja doeiquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In Zeeland kan je zonder afspraak langs komen. uit heel 't land
Automaat staat hier ook, maar da's vooral voor herhaalrecepten. Voor malle incidentele dingen blijft het balie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh de apotheek hier en in vorige woonplaats is gewoon een robot.
er is altijd iemand aanwezig voor vragen, maar je wordt aangespoord om de robot te gebruiken.
En als je dat aangeeft kan je ook nog bij de buitenautomaat 24/7 je spulletje ophalen. dat zit ook aangesloten op said robot.
je scant daar een QR code op die je meekrijgt bij de HA (je recept), of je moet je persoonlijke gegevens invullen/legititmatie scannen en dan begint dat ding te brommen en komen je medicijnen eruit.
Laatste keer dat ik meemocht waren ze er in 5 minutenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je weet hoeveel gele taxi's met blauwe lampen er feitelijk beschikbaar zijn in zo'n regio stel je dat zo lang mogelijk uit
Met een zware astma aanval eens 45 minuten moeten wachten, mn ouders hebben me na 10 minuten ingeladen en zijn de taxi tegemoet gereden
bellen en dan ambu bestellen voor over 10 minuten want dan val je om..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je die nog wel kunnen bellen slimpie
Dat klinkt wel echt als een horrortrip.quote:
Nee, ik heb net 9gag weg geklikt in de hoop dat ik vandaag nog iets ging doen.quote:
tweede ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt als een horrortrip.
Maar voor tweede vaccin kan je niet zomaar aan komen waaien toch, alleen de eerste?
Vandaag lekker smurfen jij hoor, niet gaan werken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
Nog een zieke. Echt bizar hoeveel mensen zich hier ziek melden
Hier meldde zich vanmorgen 1 man af omdat hij zijn autosleutel niet kon vindenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
is dat meer om in lijn te zijn met de regels (bij klachten, blijf thuis) of gewoon slechte eigenschap van mensenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
K ben al op werk :pquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag lekker smurfen jij hoor, niet gaan werken.
Dat werkt toch niet met de inwerkingstijd?quote:
Denk het laatste.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat meer om in lijn te zijn met de regels (bij klachten, blijf thuis) of gewoon slechte eigenschap van mensen
Oh das wel kutquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier meldde zich vanmorgen 1 man af omdat hij zijn autosleutel niet kon vinden
En dat was al de reservesleutel, de andere was hij ook al kwijt![]()
![]()
bij aankomst controleren ze je gegevens. als t te kort is word je weer weggestuurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet met de inwerkingstijd?
Ja, dan gaat Ama dus voor niets naar Zeeland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij aankomst controleren ze je gegevens. als t te kort is word je weer weggestuurd
2 weken is voldoendequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Ama dus voor niets naar Zeeland.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het laatste.
Of omdat ze vallen en iets verzwakken ofzo
Zonnetje hierquote:
Corona gehad he.quote:
Bipolair klinkt als een betere match.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
O ja je mag schizofreen niet meer zo gebruiken.
Je mag niet meer 'spotten' met mentale aandoeningen. Dus ook niet als hyperbool ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bipolair klinkt als een betere match.
Eau ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag niet meer 'spotten' met mentale aandoeningen. Dus ook niet als hyperbool ofzo.
Ook in het echte leven nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eau ja.![]()
Nou, ik zie de notes wel tegemoet.
Denk zomaar dat als ze nu nog geen afspraak mag maken, ze ook bij aanwaaien de tweede nog niet krijgt.quote:
Stuur eens door hier heen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonnetje hier
Weet met dit schizofrene weer niet of ik de screens omhoog of omlaag moet doen dus ze hangen nu halverwege.
de hoeveelheid vlooienbaarden-mentions hier gisteravond zullen ook wel de onodige notes op gaan leveren danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag niet meer 'spotten' met mentale aandoeningen. Dus ook niet als hyperbool ofzo.
Charles Manson en Heinrich Himmler waren ook slechts lieve mensen met wat mentale probleempjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon geen notes krijgen is nog beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eau ja.![]()
Nou, ik zie de notes wel tegemoet.
ik schijn er nog steeds 0 te hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen notes krijgen is nog beter
Charles Manson had geen mentale problemen, toch? Was gewoon een lul.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Charles Manson en Heinrich Himmler waren ook slechts lieve mensen met wat mentale probleempjes
Het echte leven, wat is dat?quote:
Alsof er ooit een mod hier is behalve @Amaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de hoeveelheid vlooienbaarden-mentions hier gisteravond zullen ook wel de onodige notes op gaan leveren dan
Valt bij mij niet onder de volkomen normale mensen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Charles Manson had geen mentale problemen, toch? Was gewoon een lul.
Ik heb er geen. Tenminste, de laatste keer dat ik keek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen notes krijgen is nog beter
Ik heb er 1. Speciaal gekregen omdat ik 100k posts heb gehaald zonder notesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik schijn er nog steeds 0 te hebben
wil je nu eigenlijk zeggen dat @Ama een luie mod is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er ooit een mod hier is behalve @:ama
Dus zolang niemand tr aan het zetten is valt het wel mee
Ok, ok, neurotypisch dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt bij mij niet onder de volkomen normale mensen.
Ik ben hier ook geen mod.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er ooit een mod hier is behalve @:ama
Dus zolang niemand tr aan het zetten is valt het wel mee
Houd het maar daarquote:
NH ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonnetje schijnt in Zeeland hoor
Nee. Alleen dat ze geen mod is hier maar wel hier zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil je nu eigenlijk zeggen dat @:ama een luie mod is?
Weet ikquote:
ik zie dat ik er 1 bij heb gekregenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik schijn er nog steeds 0 te hebben
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
Daar is de zon weer. Dank je voor het doorsturen @:cherrylips
ONZ heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet ik nietvolg onz en klb niet verder
Ik las hond ipv modquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las hond ipv mod![]()
Even zand uit m'n ogen wrijven.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:08 schreef bitterbal het volgende:
Dood aan de vlooienbaarden en de moedhajablablablas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |