SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ga je nu demonstreren?quote:
Heb niet zo veel vreet behoefte meer dus hou het langer volquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bent veilig wegens te weinig vlees?
Denk dat we grotere problemen hebben dan balliequote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Ballie na een uur al op rooftocht gaat.
We hebben ook nog het VIVA asielzoekerspaleis. Dat staat leeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Polenhotel is gemarkeerd als opvanglocatie.
Ja gaat niet alleen om jezelf he, zitten hier gevaarlijke individuen mocht er geen eten in de buurt zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben al wéken op dieet... mot lukken
Ik was nog aan het typen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* zet voor de zekerheid stroom op het hek.
Die ook nog inderdaad. Zo komen we er wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
We hebben ook nog het VIVA asielzoekerspaleis. Dat staat leeg.
Daarom opperde ik dat ze misschien veilig was wegens weinig vlees.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat niet alleen om jezelf he, zitten hier gevaarlijke individuen mocht er geen eten in de buurt zijn
Ik heb al een loadout geselecteerd en ben vrij goed in plunderquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat niet alleen om jezelf he, zitten hier gevaarlijke individuen mocht er geen eten in de buurt zijn
*noteert*quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben traag en dik, ik ga aan het spit.
Ja al zullen er ook wel tussen zitten die de apocalyps als een uitdaging zien om andere gewoon voor de lol uit te schakelenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom opperde ik dat ze misschien veilig was wegens weinig vlees.
Volgens de kenners op de Veluwe schijnen ze dat zo maar overal te doenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Als ze maar niet gaan zitten schijten in de ballenbak.
Mag ik je intkvip?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben traag en dik, ik ga aan het spit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al zullen er ook wel tussen zitten die de apocalyps als een uitdaging zien om andere gewoon voor de lol uit te schakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |