Nihat/Kovacevic was echt een koningsduoquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit de nachtburgemeester van Istanbul?
AZ zou er een moord voor doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA EEN PLAATS IN DE EUROPA LIEK DAAR DOEN WE HET VOOR
quote:
quote:Ons nationalisme is continu op zoek naar de zwakste schakels. De minste aanraking is voor honderdduizenden lege hulzen voldoende om te veranderen in oranje feestbeesten. En feesten is hier: dronken lallen, met z’n allen hetzelfde vinden, liefst in identieke kleding. In andere landen staan de oranje tribunes op de circuits een beetje apart van de rest, omdat ze daar ook wel weten dat ze met gekken te maken hebben die alleen geïnteresseerd zijn in elkaar.
Doet me denken aan Twente die naar Moskou moesten toen het daar -20 was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker begin december naar BodoDan is het daar min 10
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Twente die naar Moskou moesten toen het daar -20 was.
Die heeft dit weekend congres van de AfDquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
Belachelijk dat ze Heinrich dit niet gewoon laten doen.
Denk dat je in Rotterdam haast nog eerder -10 hebt dan in Bodo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker begin december naar BodoDan is het daar min 10
Maar toevallig net niet koud genoeg om het automatisch af te gelastenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Twente die naar Moskou moesten toen het daar -20 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |