Ws gewoon gebaseerd op de ranking van de eredivisie vorig jaar en om te voorkomen dat er straks 3 nederlandse clubs op het zelfde tijdstip aan moeten vangen waarvan er 2 ook nog thuis spelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat, wild guess; de UEFA niet wil dat AZ op hetzelfde tijdstip als PSV speelt. Geen idee waarom.
Daarom moest het 3 kwartier duren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat stomme wijf heeft zich omgekleed.
Gelukkig geen Roma dus. Is Spurs nergens aan gekoppeld?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roma A-D
Rennes E-H
Vitesse A-D
AZ E-H
Feyenoord E-H
PAOK E-H
Partizan A-D
CSKA Sofia A-D
Humphrey Rudge en Peter Wijker zijn er ook bij neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie uit naar de loting door Ronnie Venema en Geoffrey Prommayon
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig hier geen oud-winnaars met een kutverhaal
Als 7e ploeg van Engeland niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelukkig geen Roma dus. Is Spurs nergens aan gekoppeld?
Om de naam of is er iets anders leuks aan dat team?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk mag één van de Nederlandse clubs tegen Lincoln Red Imps.
Ze hadden een winnaar van de Intertoto Cup uit moeten nodigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig hier geen oud-winnaars met een kutverhaal
Gratis punten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om de naam of is er iets anders leuks aan dat team?
jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Om de naam of is er iets anders leuks aan dat team?
In principe zou je van alle teams die in pot 4 zitten als Nederlandse club moeten kunnen winnen.quote:
Hunnie probleem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Zou dit echt gaan leven? Ik merk de laatste tijd dat best veel mensen (die wel voetbal volgen normaal gesproken) niet eens wisten dat er een Conference liek was.
Na de winter wel gok ik. Leukere wedstrijden, beetje marketing.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Zou dit echt gaan leven? Ik merk de laatste tijd dat best veel mensen (die wel voetbal volgen normaal gesproken) niet eens wisten dat er een Conference liek was.
Mensen gaan toch gewoon hun club volgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn ze wel heel dom.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien moet je wat info bij ze lekken. Een Conference leak.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Onder fans van de clubs die meedoen toch wel? Verder weinig denk ik, maar dat gold ook al voor de ELquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ja maar jij woont in Friesland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |