Dat kan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM
Kan je hier ''[Nederlandse clubs @ ECL] Feyenoord, AZ & Vitesse #1: Punten sprokkelen'' van maken?
Hier gaat NIEMAND naar kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [2021/22] Europa League #1
Reeksen allen.
A Slavia Praha & Jablonecquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ en Vitesse kunnen ook niet in dezelfde helft toch?
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ en Vitesse kunnen ook niet in dezelfde helft toch?
Klopt dit wel? Feyenoord en PSV zijn gekoppeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
A Slavia Praha & Jablonec
B Copenhagen & Randers
C AZ Alkmaar & Vitesse
D PAOK & UEL
E Rennes & UEL
F Maccabi Tel-Aviv & Maccabi Haifa
G Partizan & UEL
H Omonoia & Anorthosis
K Feyenoord & Vitesse
L CSKA-Sofia & UEL
Kijk even mee:quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt dit wel? Feyenoord en PSV zijn gekoppeld.
Waarom was dit ook al weer? Ik snap echt al die fucking regels en voorwaarden niet meer hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk even mee:
AZ en Vitesse mogen niet bij elkaar
Feyenoord en Vitesse mogen niet bij elkaar.
Dus dan komt Vitesse automatisch in het hoekje van PSV.
Om TV-shizzle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom was dit ook al weer? Ik snap echt al die fucking regels en voorwaarden niet meer hoor
Zodat PSV en Feyenoord niet op hetzelfde moment worden uitgezonden op tv. Alles voor de kijkcijfers uiteindelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom was dit ook al weer? Ik snap echt al die fucking regels en voorwaarden niet meer hoor
Nee. Als Feyenoord als één van de eersten wordt geloot komen ze in A/D bij jouw uitleg. Dus dan wel bij PSV. Bij andere clubs staat wel '& UEL', zou bij Feyenoord ook moeten staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk even mee:
AZ en Vitesse mogen niet bij elkaar
Feyenoord en Vitesse mogen niet bij elkaar.
Dus dan komt Vitesse automatisch in het hoekje van PSV.
Als Feyenoord als een van de eersten wordt geloot, schuiven ze automatisch naar E want Vitesse moet door de restricties wel in de zijde van PSV komen lieverd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Als Feyenoord als één van de eersten wordt geloot komen ze in A/D bij jouw uitleg. Dus dan wel bij PSV. Bij andere clubs staat wel '& UCL', zou bij Feyenoord ook moeten staan.
Serieusquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zodat PSV en Feyenoord niet op hetzelfde moment worden uitgezonden op tv. Alles voor de kijkcijfers uiteindelijk.
Ik blijf erbij dat dat overzicht niet klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Feyenoord als een van de eersten wordt geloot, schuiven ze automatisch naar E want Vitesse moet door de restricties wel in de zijde van PSV komen lieverd.
Dan bega je zelf een blunder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat overzicht niet klopt.
Ik haal er even een expert bij. @GGMMquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat overzicht niet klopt.
Maar volgens mij is het gewoon K = Feyenoord & UEL en is Vitesse/AZ niet gekoppeld aan Feyenoord of PSV?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan bega je zelf een blunder.
Wat snap je niet aan
C = AZ & Vitesse
K = Feyenoord & Vitesse
Dan snap je toch zelf ook wel dat Vitesse in PSV's gedeelte moet komen?
Het gaat natuurlijk om zoveel mogelijk inkomsten. Ik denk dat zenders dat doorgeven aan de UEFA.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus
Wie bepaald dat dan, de zenders, de clubs, de UEFA? Ik snap ook wel dat PSV en Feyenoord meer fans hebben dan AZ en Vitesse, maar qua resultaten is AZ Feyenoord wel de baas de afgelopen jaren
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Conference Liek zouden ze toch gewoon op donderdagochtend spelen.
Hier gaan we niet uitkomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het gewoon K = Feyenoord & UEL en is Vitesse/AZ niet gekoppeld aan Feyenoord of PSV?
De uitkomst is in beide gevallen inderdaad hetzelfde maar ik snap niet dat ze het dan zo ingewikkeld maken door AZ én Feyenoord aan Vitesse te koppelen. Het zal wel. Gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan bega je zelf een blunder.
Wat snap je niet aan
C = AZ & Vitesse
K = Feyenoord & Vitesse
Dan snap je toch zelf ook wel dat Vitesse in PSV's gedeelte moet komen?
Nouja het idee is waarschijnlijk dat Vitesse/PSV op de ene tijd spelen en AZ/Feyenoord op de andere tijd. Alleen snap ik niet zo goed waarom? (en het kwam niet naar voren uit de eerdere uitleg)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De uitkomst is in beide gevallen inderdaad hetzelfde maar ik snap niet dat ze het dan zo ingewikkeld maken door AZ én Feyenoord aan Vitesse te koppelen. Het zal wel. Gewoon.
Omdat, wild guess; de UEFA niet wil dat AZ op hetzelfde tijdstip als PSV speelt. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De uitkomst is in beide gevallen inderdaad hetzelfde maar ik snap niet dat ze het dan zo ingewikkeld maken door AZ én Feyenoord aan Vitesse te koppelen. Het zal wel. Gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |