Ik had hem nog best wel hoog zitten als toekomstig CM.quote:
Zonde dat die flapdrol daarna geen enkele stap meer vooruit in zijn ontwikkeling heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik had hem nog best wel hoog zitten als toekomstig CM.
Zeker na die kool van 'm tegen Beer Sheva.
Snap oprecht niet als Hendriks-watcher van het eerste uur waarom Burger de voorkeur krijgt.quote:
Zelfs transfervrij zou ik hierover gaan zeiken. Laat staan geld voor die junk betalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Toch iets om vrolijk van te worden:
[ twitter ]
Eens, enorme domper.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zonde dat die flapdrol daarna geen enkele stap meer vooruit in zijn ontwikkeling heeft gemaakt.
Eens dat het beter nu kan gebeuren hoor. Is ook wel frustrerend, want het is niet dat Elfsborg nou echt beter is of zo. Ze zijn wel heel efficient.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het raar dat ik me niet zo heel druk maak? Je wist dat er sowieso een keer een zeperd ging komen, dan beter nu. En ik moet zeggen dat zeker de eerste helft niet megaslecht was voor een wedstrijd die nergens meer om gaat. Uiteindelijk kom je op 2-0 achter door individuele fouten van spelers die er toch nooit in staan (Marciano en Burger) dus ik geloof het allemaal wel.
Gewoon geen enkel risico lopen op blessures op dit kunstgras met een transfer in aantocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Opvallend trouwens dat Bannis nu in is gevallen als spits, dan zal Bozenik wel vertrekken denk ik.
Verstandige teksten ouwe reus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Boeiend.
Beter nu dan als het er toe doet.
Volgens de KNVB nog steeds 12:15. Verwacht niet dat daar nog verandering in komt eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:50 schreef Caland het volgende:
Is die 12.15 zondag nou al zeker?
Ik vraag dit omdat ik zondag niet om 9.00u wil opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |