Wat voor een type speler is het?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij sloopt de gehele Eredivisie in zijn eentje.
Ja, dat is z'n favoriete plek. Maar op de andere plekken voorin kan 'ie ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef Elan het volgende:
Kan die rechtsbuiten? Zou wel lekker zijn voor als onze vriend niet mag kan doen tegen die Joden.
Van wat ik gezien heb (en dat is niet veel) Sini 2.0quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat voor een type speler is het?
Topshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat is z'n favoriete plek. Maar op de andere plekken voorin kan 'ie ook.
Daarom vraag ik het aan @Bolasiequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb (en dat is niet veel) Sini 2.0
Volgens mij is het wel 50% hypequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Nooit van gehoord maar als Rickertman zegt dat hij een goeie is geloof ik het.
Hij speelt vooral vanaf de flank op rechts maar zou eventueel ook op links of zelfs in de spits kunnen spelen. Snel mannetje, gaat alleen maar voor de acties en is EXPLOSIEF van aard om toch maar een open deur erin te gooien. Je zou hem het best kunnen typeren als een type Mason Greenwood. Ben zeer verbaasd dat hij naar Feyenoord gaat en niet binnen Engeland dan wel Duitsland tijdelijk mag vertoeven.quote:
Smullen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal wel voor de spits gehaald worden verwacht ik.
Dan komt die Castellenos dus niet.
Maar met Sinisterra - Diallo - Jahanbakshs staat er dan ook een aardige aanvalslinie.
Wel genoemd door Alethaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Nu is het wachten op FeyenoordTM die gaat schuimen omdat hij niet als bron genoemd wordt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:42 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Nu is het wachten op FeyenoordTM die gaat schuimen omdat hij niet als bron genoemd wordt.
quote:Diallo (19) wil graag naar de Kuip.
Valse papieren
De Ivoriaan, en zijn ouders, waren tot veel meer bereid om de droom om profvoetballer te worden te realiseren. Toen Amad met zijn broer Hamed Junior Traorè, die bij Sassuolo speelt, naar Italië trok, deden ze dat met valse papieren. Twee personen gaven zich valselijk uit voor de ouders van de jonge voetballers, om zo op basis van ‘familiebanden’ de jongens toegang tot het land te verschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |