Zeg maar gerust zeker weten. Alle ECL-thuispotten van Union zal in het Olympiastadion afgewerkt worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat niet in het Union stadion zijn, maar waarschijnlijk in het Olympiastadion met 70k plekken
FeyenoordGoden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Mocht het lukken, dan is dit wel vet hoor. Groot talent.
Opdonderden met die neus, als Slot dat heeft voorgesteld heeft 'ie het empathisch vermogen van een stoeptegel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mooi, laten we het maar niet doen dan.
Als er een betaalbaar alternatief is heb ik dat ook liever ja. Maar op zichzelf zou het een aardige stand-in zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Mooi, laten we het maar niet doen dan.
Dat zou wel een stuntje zijn ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
Rvp even laten bellen met hem.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
Ik moet 'm echt niet eigenlijk maar dat is niet omdat ik 'm zo'n slechte voetballer vind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als er een betaalbaar alternatief is heb ik dat ook liever ja. Maar op zichzelf zou het een aardige stand-in zijn.
2 meijer per auto, moet je ook nog parkeren. Denk dat het weinig scheelt of je nu vliegt of met de auto gaat. Ik neem het wel in overweging.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes rij je erheen.
Lekker roadtripje man. Niet afhankelijk van vliegtijden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:44 schreef leeroy het volgende:
[..]
2 meijer per auto, moet je ook nog parkeren. Denk dat het weinig scheelt of je nu vliegt of met de auto gaat. Ik neem het wel in overweging.
Dit zou heel vet zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:30 schreef Bolasie het volgende:
Kan hij ook in de spits?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij sloopt de gehele Eredivisie in zijn eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |