Dit vind ik echt kantinepraat. Je kan beter dan dit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, maar we weten hoe Nederlandse clubs doorgaans in Europa presteren en er is niet echt reden om aan te nemen dat dat nu opeens heel veel beter zal zijn.
Ja tuurlijk, 1 of twee jaar geleden zou Vitesse twee keer met 2-1 van Anderlecht hebben verloren en zou Feyenoord zich met hangen en wurgen en de tong op de bek voor deze groepsfase hebben gekwalificeerd dus er is wel verbetering, maar beide gaan echt geen potten breken in de Conf League.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit de laatste jaren wel gewoon een stijgende lijn in.
Ik zou niet weten waarom je niet kan overwinteren eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 1 of twee jaar geleden zou Vitesse twee keer met 2-1 van Anderlecht hebben verloren en zou Feyenoord zich met hangen en wurgen en de tong op de bek voor deze groepsfase hebben gekwalificeerd dus er is wel verbetering, maar beide gaan echt geen potten breken in de Conf League.
Ik denk best dat Feijenoord gaat overwinteren, maar Vitesse was beide wedstrijden echt niet geweldig. Tegen een LASK Linz gaan die er met 3-0 af.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je niet kan overwinteren eigenlijk
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk best dat Feijenoord gaat overwinteren, maar Vitesse was beide wedstrijden echt niet geweldig. Tegen een LASK Linz gaan die er met 3-0 af.
Niveau van de ECL is wel een stuk lager dan de EL van afgelopen jaren. Daarom liggen er best kansen normaal gesproken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk best dat Feijenoord gaat overwinteren, maar Vitesse was beide wedstrijden echt niet geweldig. Tegen een LASK Linz gaan die er met 3-0 af.
Waar zeg ik dat ik de potindeling al kenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. We weten de poules nog niet eens, laat staan de pottenindeling.
Je impliceert het wel met lossepolsgezever over overwintering voor [X-club] wel of niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik de potindeling al ken
VBL / [Playoffs CL] PSV - Benfica: PSV met lege handenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Had je die bolle nog gespot bij PSV?
Ik zie van mezelf nergens lossepolsgezever, ik zeg alleen dat Vitesse bepaald niet geweldig was en dat die prestatie tegen een heel zwak Anderlecht niet overschat moet worden. Teams van het kaliber LASK Linz van de laatste jaren schat ik hoger in.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je impliceert het wel met lossepolsgezever over overwintering voor [X-club] wel of niet.
En bovendien heeft echt niemand hier een idee hoe goed HJK en Lincoln Red Imps zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. We weten de poules nog niet eens, laat staan de pottenindeling.
@maxi-mus is dit met mij eens, misschien zijn die ploegen wel veel sterker dan Roma.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En bovendien heeft echt niemand hier een idee hoe goed HJK en Lincoln Red Imps zijn
Het transferwindow is nog niet gesloten he, en ronaldo is nog op de markt. Gibraltar, lekker aapjes kijken, gunstig klimaat (vooral fiscaal), vlakbij huis... niks mis mee. En hij kan zo'n club op de kaart zetten, een legende worden in gibraltar-city en verre ommelanden.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:maxi-mus is dit met mij eens, misschien zijn die ploegen wel veel sterker dan Roma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |