6 potjes tegen niet al te speciale tegenstanders. Genoeg punten te sprokkelen en altijd beter dan het standaard in de voorrondes worden uitgeschakeldquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Feijenoord verliest van IJsselmeervogels 3 en Vitesse met de hakken over de sloot tegen het slechtste Anderlecht ooit, laten we vooral niet te hoopvol zijn.
Wellicht is EL een apart en duurder pakketquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel raar dat ESPN wel voor Vitas wilde betalen dan
Lincoln Red Imps - Feyenoordquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat Feyenoord makkelijk gaat winnen van Wolfsberger
Dat is in de gehele voetballerij zo en dat weet jij ookquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wel prachtig hoe je in dit topic zo slecht als je laatste wedstrijd bent.
Goh. Alleen heb ik het niet zo op redeneren als ''Oei Feyenoord had het vandaag lastig het komt nooit meer goed'' gr gr.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is in de gehele voetballerij zo en dat weet jij ook
Ik ook niet, maar ik ben er wel immuun voor geworden doordat het zo voorspelbaar is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goh. Alleen heb ik het niet zo op redeneren als ''Oei Feyenoord had het vandaag lastig het komt nooit meer goed'' gr gr.
"Bij voetbal heb je met een tegenstander te maken"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:09 schreef Paul het volgende:
Ik zie een kind en een man zonder stem in de rust bij AZ
Neuh, maar we weten hoe Nederlandse clubs doorgaans in Europa presteren en er is niet echt reden om aan te nemen dat dat nu opeens heel veel beter zal zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
Het is wel prachtig hoe je in dit topic zo slecht als je laatste wedstrijd bent.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
Nederlandse zenders konden er niet uitkomen met Celtic die hun thuiswedstrijd via zo'n gare stream uitzonden die £10 kostte. Daarna zullen ze wel gedacht hebben, laat die andere pot ook maar zitten.
Er zit de laatste jaren wel gewoon een stijgende lijn in.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, maar we weten hoe Nederlandse clubs doorgaans in Europa presteren en er is niet echt reden om aan te nemen dat dat nu opeens heel veel beter zal zijn.
Dit vind ik echt kantinepraat. Je kan beter dan dit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, maar we weten hoe Nederlandse clubs doorgaans in Europa presteren en er is niet echt reden om aan te nemen dat dat nu opeens heel veel beter zal zijn.
Ja tuurlijk, 1 of twee jaar geleden zou Vitesse twee keer met 2-1 van Anderlecht hebben verloren en zou Feyenoord zich met hangen en wurgen en de tong op de bek voor deze groepsfase hebben gekwalificeerd dus er is wel verbetering, maar beide gaan echt geen potten breken in de Conf League.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit de laatste jaren wel gewoon een stijgende lijn in.
Ik zou niet weten waarom je niet kan overwinteren eigenlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 1 of twee jaar geleden zou Vitesse twee keer met 2-1 van Anderlecht hebben verloren en zou Feyenoord zich met hangen en wurgen en de tong op de bek voor deze groepsfase hebben gekwalificeerd dus er is wel verbetering, maar beide gaan echt geen potten breken in de Conf League.
Ik denk best dat Feijenoord gaat overwinteren, maar Vitesse was beide wedstrijden echt niet geweldig. Tegen een LASK Linz gaan die er met 3-0 af.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je niet kan overwinteren eigenlijk
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk best dat Feijenoord gaat overwinteren, maar Vitesse was beide wedstrijden echt niet geweldig. Tegen een LASK Linz gaan die er met 3-0 af.
Niveau van de ECL is wel een stuk lager dan de EL van afgelopen jaren. Daarom liggen er best kansen normaal gesproken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk best dat Feijenoord gaat overwinteren, maar Vitesse was beide wedstrijden echt niet geweldig. Tegen een LASK Linz gaan die er met 3-0 af.
Waar zeg ik dat ik de potindeling al kenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. We weten de poules nog niet eens, laat staan de pottenindeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |