Ik vind van wel.quote:
Ooit was dat het grote voorbeeld voor Ajax.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef TLC het volgende:
Basel wankelt ook op het randje van uitschakeling
RIPquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
Het Anderlecht van @:belg en @:capuchonjongen kan niet eens meer van Vitesse winnen
SAD
Feesboekquote:
Maar in de CL pak je toch meer punten dan in de EL of ConL?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ gaan Portugal en Frankrijk inhalen
COEFFICIENTENPOLONAISE
Ja maar gezien de moeilijkheidsgraad vind ik dat ook nooit zo in verhouding (al is dat onderbuik want geen idee hoe dat met ConL zit)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar in de CL pak je toch meer punten dan in de EL of ConL?
Bring back Aad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
Het Anderlecht van @:belg en @:capuchonjongen kan niet eens meer van Vitesse winnen
SAD
Bonuspunten ja, maar PSG moet het ook maar alleen doen daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook sterk dat dat gaat gebeuren, daarvoor is een vroege exodus van teams uit die landen wel vereist terwijl bij ons 1 of 2 teams ver moeten komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
https://live2go.tv/watch/21quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ahh oké![]()
Effe een stream zoeken dan, heb geen feestboek.
RETTEKETET...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ahh oké![]()
Ik had verwacht dat je daar al die leuke filmpjes van Lamme Frans had opgeduikeld anders.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ahh oké![]()
Je krijgt alleen een bonus voor plaatsing bij CL/EL, maar extra overwinningen en gelijke spelen leveren evenveel op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oh. De grote sportzeloot is het met mij eens
Zoals Advocaat droomde van de bonus.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Vitesse spelers droomden er vroeger al van om in de Conference Liek te spelen.
Eigenlijk wel gek, maar prima.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een bonus voor plaatsing bij CL/EL, maar extra overwinningen en gelijke spelen leveren evenveel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |