SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ga je nooit meer vergeten hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat moet als jij je met de kofferkeuze gaat bemoeien
gewoon alles meenemen naar de winkel "Kijk dit moet erin kunnen"quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik anders helpen met een koffer uitzoeken
ja heb ik ook maar wil niet 54 euro betalenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie koffers, voor elke soort vakantie
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
flink de bloemetjes buiten zetten?
ik ben ook wel een beetje een wijf met de hoeveelheid koffers en (reis)tassen die ik heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie koffers, voor elke soort vakantie
Krent!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar wil niet 54 euro betalen
een roze verfgranaat?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Moet een deel ook maar nuttig uitgeven. Even goed nadenken wat ik nog moet hebben voor mijn huisje.
die pelikaan is echt een strontlomp beest. Lijkt wel een hont.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld is het maximaal 10°C in september in Noord Griekenland en minimaal rond de 2°C. Er valt in september op 14 dagen neerslag met een totaal van 24 mm. Het is deze maand 14 dagen droog in Noord Griekenland en gemiddeld sneeuwt het 5 dagen in september.
Net was het nog 52. Gaat wel hard zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik ook maar wil niet 54 euro betalen
Dat is wel vet maar nog meer roze hier is misschien beetje te.quote:
54 euro is net 1 portie sushi..quote:
het is vandaag trouwens internationale hondendagquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die pelikaan is echt een strontlomp beest. Lijkt wel een hont.
oh datquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net was het nog 52. Gaat wel hard zo.
En dat er dan nog mensen zijn die dit geloven hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddeld is het maximaal 10°C in september in Noord Griekenland en minimaal rond de 2°C. Er valt in september op 14 dagen neerslag met een totaal van 24 mm. Het is deze maand 14 dagen droog in Noord Griekenland en gemiddeld sneeuwt het 5 dagen in september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |