quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik wou al bijna googlen wat spagenot betekendeGoeddd goedemorgen.
Dramaqueerquote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef Johannes788 het volgende:
Max krijgt dus nog gridpenalty komende races. RIP WK kansen dan. Godverdomme
https://twitter.com/andre(...)910303324106760?s=21
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef Johannes788 het volgende:
Max krijgt dus nog gridpenalty komende races. RIP WK kansen dan. Godverdomme
https://twitter.com/andre(...)910303324106760?s=21
Dat was voorheen indd zo, en maar ¤10 aan de toegangsweg richting camping terwijl de parking tickets op de site ¤20 zijn/warenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:25 schreef Fer het volgende:
Op laatste moment toch kaartje gescoord voor de kwalificatie. Alleen geen parking kaarten, maar ik meende te herinneren dat je ook cash kon betalen bij aankomst?
Klopt, als je op tijd bent moet dat goed komen bij één van de semi-officiële parkings op een weiland. Hoe later je bent, hoe verder je moet lopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:25 schreef Fer het volgende:
Op laatste moment toch kaartje gescoord voor de kwalificatie. Alleen geen parking kaarten, maar ik meende te herinneren dat je ook cash kon betalen bij aankomst?
Als het circuit volgeboekt is is het vol, dan maakt het natuurlijk niks uit of Zandvoort er ook isquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Benieuwd of de wegen richting Spa weer vastlopen, of dat het dit keer iets minder druk is omdat mensen voor Zandvoort kiezen.
Voorheen stond het vanaf de grensovergang bij Eijsden al vast.
Oud collega ging paar jaar geleden ook naar Spa. toen Bij Heerlen de grens overgang.
Weliswaar een omweg, maar wel uren eerder op het circuit
Nee klopt, maar meeste files stonden meestal vanaf de noordkant (Nederland)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Als het circuit volgeboekt is is het vol, dan maakt het natuurlijk niks uit of Zandvoort er ook is![]()
Als het rustiger is komt het door de coronamaatregelen. Maar geen idee hoe dat er nu voor staat in België.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ [url=https://www.partycom.nl/storage/images/image?remote=https%3A%2F%2Fwww.partycom.nl%2FWebRoot%2FStoreNL4%2FShops%2F85166072%2F5B7E%2FF9A0%2FF7F3%2FA65E%2F6429%2F0A0C%2F6D09%2FBDAB%2FClown_Bassie.jpg&shop=85166072]afbeelding[/url] ]
Ben je dan niet gewoon te laat weggegaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Benieuwd of de wegen richting Spa weer vastlopen, of dat het dit keer iets minder druk is omdat mensen voor Zandvoort kiezen.
Oud collega ging paar jaar geleden ook naar Spa. toen Bij Heerlen de grens overgang.
En hoe sneller je weg bent zondag! Ik zou een stukje lopen en inderdaad in het weiland, niet in het dorp.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt, als je op tijd bent moet dat goed komen bij één van de semi-officiële parkings op een weiland. Hoe later je bent, hoe verder je moet lopen.
Dus via de kant van trois bruggetjes (hoe heet dat dorp?) er naar toe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar meeste files stonden meestal vanaf de noordkant (Nederland)
Wellicht dat je nu wat meer files uit zuidelijke/oostelijke richting hebt van fans uit Duitsland omdat daar geen GP is.
Als je echt snel weg wil, zet je je auto in Malmedy. Het is wel echt een eind lopen, maar je vermijdt zowel heen (vanaf de snelweg naar het circuit is de grootste hel), als terug (je kan direct de snelweg op) alle drukte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hoe sneller je weg bent zondag! Ik zou een stukje lopen en inderdaad in het weiland, niet in het dorp.
Trois pontsquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus via de kant van trois bruggetjes (hoe heet dat dorp?) er naar toe.
De weg van Trois-Ponts naar Malmedy zal ook druk zijn, zeker in de buurt van Francorchamps.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus via de kant van trois bruggetjes (hoe heet dat dorp?) er naar toe.
Ik denk ook dat je vast staat in een modderpoel. Het heeft flink geregend en het blijft dit weekend regenen..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt, als je op tijd bent moet dat goed komen bij één van de semi-officiële parkings op een weiland. Hoe later je bent, hoe verder je moet lopen.
Rick is "ziek".quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom???
Meteen Engels commentaar opgezet.
Nou klinkt het net alsof hij een baalmaand of 2 heeft opgenomen.quote:
Ah, helder! Thanks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof hij een baalmaand of 2 heeft opgenomen.
Rick is herstellende van een operatie.
Hoezo niet? Olav doet het commentaar tijdens de race. Dus Plooij kan prima interviewen tijdens de race.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:32 schreef Rianne84 het volgende:
Geen domme interviews tijdens de race
Jack mag niet in het vierkantjequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Olav doet het commentaar tijdens de race.
Ah, ok. Weer eens uitgeloot?quote:
Yepquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Weer eens uitgeloot?
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:35 schreef Nattekat het volgende:
5 plaatsen straf, dat zal hem leren om 2 anderen 10 plaatsen aan te smeren
Die Finse mongool die 6 auto's (direct/indirect) uit de race heeft gekegeld in Hongarije.quote:
Bottas...quote:
Ah, Bottas.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Finse mongool die 6 auto's (direct/indirect) uit de race heeft gekegeld in Hongarije.
En weet je wat nou zo leuk is? Stroll krijgt dezelfde straf omdat hij 1 rijder (Leclerc) een beetje aanraaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Finse mongool die 6 auto's (direct/indirect) uit de race heeft gekegeld in Hongarije.
Ik reken dat ook Bottas aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En weet je wat nou zo leuk is? Stroll krijgt dezelfde straf odmat hij 1 rijder (Leclerc) een beetje aanraakt
Nee... Beiden dezelfde fout. Naar de uitkomst wordt niet gekeken, dus of je nou 1 of 10 auto's raakt doet er niet toe. Je veroorzaakt een ongeluk door een verwijtbare fout.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En weet je wat nou zo leuk is? Stroll krijgt dezelfde straf odmat hij 1 rijder (Leclerc) een beetje aanraakt
het verbaast me dan ook dat er mensen volgende week alleen vrijdag naar Zandvoort gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
Blijft een bijzonder eredenering dat een training van een beter is dan anderhalf uur "omdat je anders soms 20 minuten naar niks zit te kijken"
Eeeehmm, in dat halve uur wat nu weg is zit je nu dus sowieso nergens naar te kijken ???
Daar gaan we echt nog wel wat van terugzien in de zin van vergeldingsacties. Wordt een zeer interessante tweede seizoenshelft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee... Beiden dezelfde fout. Naar de uitkomst wordt niet gekeken, dus of je nou 1 of 10 auto's raakt doet er niet toe. Je veroorzaakt een ongeluk door een verwijtbare fout.
Bottas: geeft nog een beetje gas bij terwijl de baan zeiknat is en je een rempunt nadertquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee... Beiden dezelfde fout. Naar de uitkomst wordt niet gekeken, dus of je nou 1 of 10 auto's raakt doet er niet toe. Je veroorzaakt een ongeluk door een verwijtbare fout.
Verwachtingsmanagement. In dat halve uur verwacht je rijdende auto's die er niet zijn. Als de training een half uur korter is, dan verwacht je in dat geschrapte half uur ook geen auto's op de baan. Is hetzelfde, voelt toch anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
Blijft een bijzonder eredenering dat een training van een beter is dan anderhalf uur "omdat je anders soms 20 minuten naar niks zit te kijken"
Eeeehmm, in dat halve uur wat nu weg is zit je nu dus sowieso nergens naar te kijken ???
Regeltechnisch gezien wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas: geeft nog een beetje gas bij terwijl de baan zeiknat is en je een rempunt nadert
Stroll: reageerde overduidelijk gewoon verkeerd op wat er voor hem voor chaos ontvouwde.
Ja, echt niet.
Inlap heeft wel een S3quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:45 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe kan zijn 3e sector geel zijn terwijl er nog geen tijd staat? Dat zou gewoon 3x paars moeten zijn?
Je kunt sneller gaan in je rondje uit de pits dan hequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:45 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe kan zijn 3e sector geel zijn terwijl er nog geen tijd staat? Dat zou gewoon 3x paars moeten zijn?
Klopt, de laatstequote:
Outlapquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inlap juist niet
(tenminste, geen snelle)
Volgend jaar bottas ’s bij Alpha Tauriquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tsunoda gaat verder waar hij gebleven was.
Spa heeft 2 verschillende start/finish plekken, en 2 pitstraten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:50 schreef _UserName_ het volgende:
Ik meende dat de tijd bij start/finish pas begon maar dat wordt dus al eerder gemeten?
die race was op mijn twaalfde verjaardag. hele huis vol familie ik voor de tv niemand die mee keek tot na die eerste start toen zat iedereen mee te kijkenquote:
Dan begin je officieel aan een rondje, maar de verschillende sectoren worden elk rondje gemeten, volgens mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:50 schreef _UserName_ het volgende:
Ik meende dat de tijd bij start/finish pas begon maar dat wordt dus al eerder gemeten?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_Belgian_Grand_Prixquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:51 schreef greysbones het volgende:
Wat was vorig jaar de snelste tijd in Spa ?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:53 schreef Dauthi het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_Belgian_Grand_Prix
Niet naar luisterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen: rijdt langzaam
Jack: hij moet zijn banden goed opwarmen
Uhhhh, wa
Zei Jack dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:59 schreef greysbones het volgende:
Bij gio zijn ze vergeten de stoel vast te zetten
Nopequote:
Ik zag het ook niet maar thanks voor deze mededelingquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Jack kan niet multitasken dus die boardradio zag hij niet
Hebben ze daar nog restricties qua aantal bezoekersquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Kijk al die vrije plekken op de grastribunes eens
Ben ik niet gewend van Spa.
Op vrijdag is dat vrij normaal. Veel mensen zijn er nog niet voor die twee uurtjes training. Plus dat het daar niet bepaald lekker weer is, toevallig is het nu even droog.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Kijk al die vrije plekken op de grastribunes eens
Ben ik niet gewend van Spa.
Lijkt er wel op ja, Verstappen knalde gewoon door, normaal zouden ze hem dat wel gemeld hebben, die waren er niet net pas.quote:
Heeft ie wel z’n racekledi g aan of nog steeds zijn bassie kledingquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:01 schreef Gehrman het volgende:
Gooi anders even die zandzakken uit je auto Lewis
Toen ik daar op vrijdag was, toen Verstappen nog in een Toro Rosso reed, was het al een beetje persen om ertussen te komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op vrijdag is dat vrij normaal. Veel mensen zijn er nog niet voor die twee uurtjes training. Plus dat het daar niet bepaald lekker weer is, toevallig is het nu even droog.
Hij laat het alleen nog niet echt zien.quote:
Ja dit is echt een verschrikkingquote:
We zullen zien als de zandzakken eruit zijn bij Mercedesquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:08 schreef TagForce het volgende:
[..]
Geen idee, maar de bochtensnelheid van de Bull is prima.
Dat hebben we toch al overal kunnen lezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef Johannes788 het volgende:
Sky F1 meld dat motor penalty waarschijnlijk dit weekend wordt gewisseld bij Red Bull.
Dus straf en plek 11 tot en met 13 start positie max zondag
Dat was omdat er wegenwerken waren in Visé tot aan Herstal/Hauts-Sarts. Ik ben zelf van die streek, zag het daar dagelijks vast staan, en de GP er nog eens bij was gewoon een ramp. Ikzelf ben toen binnendoor gegaan, richting Eupen, en van daar richting Spa. Heen was doenbaar door verspreide aankomst tijden en maar 15 minuten langer gereden dan normaal, maar eenmaal samen naar buiten was die terugweg ook een ramp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dat komt niet echt overeen met de hoge downforce setup waar ze nu mee rijden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef Johannes788 het volgende:
Sky F1 meld dat motor penalty waarschijnlijk dit weekend wordt gewisseld bij Red Bull.
Dus straf en plek 11 tot en met 13 start positie max zondag
Daarbij is dit, naast Monza, wel het circuit waar die gridstraf het minst uitmaakt voor het resultaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al overal kunnen lezen
Ze zullen hem zeker niet in Zandvoort doen nee
Dus pole trainen maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze het bij Monza gingen doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan dit niet in Zandvoort doen thuisrace Max. Dus dit weekend is 90% zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt niet echt overeen met de hoge downforce setup waar ze nu mee rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |