SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
18:00u begint de show, maar waarschijnlijk wordt het pas rond 18:30 balletjes trekken.quote:
En natuurlijk krijgen we de onvermijdelijke interviews met oud-winnaars hoe het was om de CL te winnen wat echt niemand boeit.Oh.![]()
Besiktas kan ik overigens goed mee leven. Stellen niets voor, goed aan te reizen, vaak aardig weer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lolquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Lol, succes met 2 punten inlopen op Frankrijk of zelfs ruim 4 op Portugal.
Maar zo werkt het systeem niet. Het enige wat nodig is dat de winnaar van de CL kampioen wordt in eigen land of de winnaar van de EL kampioen wordt in eigen land (mits het een top 7 land is).![]()
Het enige, LOLquote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lol
Maar zo werkt het systeem niet. Het enige wat nodig is dat de winnaar van de CL kampioen wordt in eigen land of de winnaar van de EL kampioen wordt in eigen land (mits het een top 7 land is).![]()
Dat is geen 'vrij grote' kans. Van de laatste 10 winnaars zijn er 3 in het voorgaande jaar kampioen geworden. In twee van de drie gevallen betrof dit Bayern München. Ik zal je vast verklappen dat de statistieken er voor de EL absoluut niet beter op zijn.
De kampioen van Nederland maakt volgend jaar kans om in pot 1 te eindigen maar daar is ook alles mee gezegd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit systeem is nu 7 jaar in gebruik en 4 keer zat de kampioen van land #7 in de pot 1.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 13:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Het enige, LOL![]()
Dat is geen 'vrij grote' kans. Van de laatste 10 winnaars zijn er 3 in het voorgaande jaar kampioen geworden. In twee van de drie gevallen betrof dit Bayern München. Ik zal je vast verklappen dat de statistieken er voor de EL absoluut niet beter op zijn.
De kampioen van Nederland maakt volgend jaar kans om in pot 1 te eindigen maar daar is ook alles mee gezegd.![]()
@PSVCL zit je vanavond om 18:00 ook klaar met chips en cola in je pyjama met de natte haartjes gekamd?![]()
jij hebt dan ook geen toverballen, laat dat maar aan de UEFA overquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een aantal keer de draw simulator gedaan, maar dat belooft weinig goeds![]()
Ik kwam van de 10x ook maar 1 of 2x op een redelijke loting uit met enig uitzicht op plek 2.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een aantal keer de draw simulator gedaan, maar dat belooft weinig goeds![]()
Besiktas kan je alleen maar verliezenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Besiktas-Sporting in de laatste wedstrijd, waarbij doelsaldo van belang gaat worden?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:10 schreef franklop het volgende:
Besiktas kan je alleen maar verliezen![]()
Wie zou jij opstellen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:03 schreef wimderon het volgende:
Haaland tegen Martinez, dat wordt comedy capers.![]()
Dat had veel beroerder gekund, maar wel een groep waarbij je zowel 1e als 4e kunt worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
6 rode kaartenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Besiktas-Sporting in de laatste wedstrijd, waarbij doelsaldo van belang gaat worden?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: