SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waaromquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Nederland zal later vandaag de laatste evacuatievluchten uit Afghanistan uitvoeren. Dat schrijft het ministerie van Buitenlandse Zaken in een brief aan de Tweede Kamer. In de brief staat dat het vertrekplan van het ambassadeteam en de militairen in werking is getreden.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Harskamp blij dat er niet meer bij komt.
Nog best veel mensen met een Nederlands paspoort die daar waren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch kut voor de mensen die niet op tijd zijn weggekomen
Daar wordt het confettikanon van stal gehaald.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Harskamp blij dat er niet meer bij komt.
Parttimer!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een opmerking gekregen over dat ik wel erg op de tijd naar huis ging.
Dus de volgende dag ging ik een paar minuten eerder naar huis.
Dikke doei hoor.
Dat ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog best veel mensen met een Nederlands paspoort die daar waren.
Nu ga je naar de hel, net als ik.quote:
ja dacht 1250 mensen die weg moesten en ze hebben er 500 ofzo weg gehaald?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog best veel mensen met een Nederlands paspoort die daar waren.
Dat ging ik geloof ik al.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ga je naar de hel, net als ik.
Gisteren ook zo'n verhaal in de krant over dat geëmmer in Harskamp:quote:
Deze SC is toch al het vagevuur?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ging ik geloof ik al.
Of eigenlijk kom ik niet verder dan het vagevuur.
Ja, maar als mensen alleen kijken naar de tijd dat je op kantoor spendeert, dan zit er wel een steekje los hoor.quote:
en een keer extra van de glijbaanquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Kees heeft gisteren bloemen gekocht voor Inge, daarom krijgt hij een extra verlofdag in september en mag hij de hele dag in de bedrijfsballenbak spelen en een extra koekje.
koekjes en bedrijfsballenbak?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Kees heeft gisteren bloemen gekocht voor Inge, daarom krijgt hij een extra verlofdag in september en mag hij de hele dag in de bedrijfsballenbak spelen en een extra koekje.
Don't be like Inge.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze SC is toch al het vagevuur?
Ik heb geen bloemen gehad hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Kevins zijn toch altijd vmbo'ers die niet met een computer overweg kunnen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Niet aardig dit voor de kevins op fok jongens
Had eigenlijk nog nooit van dat hele Harskamp gehoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren ook zo'n verhaal in de krant over dat geëmmer in Harskamp:
'Jongeren met bier en vlaggen scanderen leuzen.'
'Ja we zijn bang dat die Afghanen voor overlast gaan zorgen!'
Bang voor concurrentie dus.
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waarbij ze een klittenbandwand hadden. Kon je een pak aandoen en daar tegenaan springen en beetje hangenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koekjes en bedrijfsballenbak?![]()
waar kan ik solliciteren?
De gemeente staat weer goed op de kaart deze maand.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog nooit van dat hele Harskamp gehoord.
Ik zou niet blijven plakken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waarbij ze een klittenbandwand hadden. Kon je een pak aandoen en daar tegenaan springen en beetje hangen
omg dat heb ik een keer gezien. Dat lijkt mij zo leukquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een bedrijf gewerkt waarbij ze een klittenbandwand hadden. Kon je een pak aandoen en daar tegenaan springen en beetje hangen
vermoedelijk 90% Afghanen die wel eens klusjes deden voor NL ?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch kut voor de mensen die niet op tijd zijn weggekomen
Om 13:00 in Den Bosch, trek iets leuks aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koekjes en bedrijfsballenbak?![]()
waar kan ik solliciteren?
Waarom denk ik dat ik dan met jou aan een tafeltje zit?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 13:00 in Den Bosch, trek iets leuks aan.
Zag ook zo'n interview bij het nieuws: Ja, straks komen ze buiten de hekken en je weet toch niet wat voor volk het is..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren ook zo'n verhaal in de krant over dat geëmmer in Harskamp:
'Jongeren met bier en vlaggen scanderen leuzen.'
'Ja we zijn bang dat die Afghanen voor overlast gaan zorgen!'
Bang voor concurrentie dus.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg dat heb ik een keer gezien. Dat lijkt mij zo leuk
en een dutje doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet blijven plakken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zag ook zo'n interview bij het nieuws: Ja, straks komen ze buiten de hekken en je weet toch niet wat voor volk het is..
Hangjeugd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb daar veel piewpiew gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had eigenlijk nog nooit van dat hele Harskamp gehoord.
Gewoon direct weer naar beneden storten.quote:
'Ze vormen een gevaar voor de kinderen!'quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zag ook zo'n interview bij het nieuws: Ja, straks komen ze buiten de hekken en je weet toch niet wat voor volk het is..
Als je geluk hebt welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat ik dan met jou aan een tafeltje zit?
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar veel piewpiew gedaan.
Trauma'squote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar komt mijn wekkeridee van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |