Goedemorgen Fem,quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen deze mooie morgen
Helaas, had ook net leuk mijn was buiten opgehangenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Fem,
Is het in het hoge noorden droog?
Ik heb de laatste paar dagen wel al een aantal smsjes met vage linkjes gekregenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er weer nieuwe phishingmails in omloop? Dit keer van 'Mijnoverheid', dat er een belangrijke melding staat en dat ik daar in moet loggen, terwijl ik die niet eens geactiveerd heb.
Dat is bij mij gelukkig alweer lang geleden dat ik die heb ontvangen. Ik blokkeer dan ook gelijk dat nummer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen wel al een aantal smsjes met vage linkjes gekregen
Ja, die blokkeer ik ook meteen, maar het viel me op dat ik er de laatste paar dagen opeens verschillende smsjes binnen kreeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is bij mij gelukkig alweer lang geleden dat ik die heb ontvangen. Ik blokkeer dan ook gelijk dat nummer.
die koffie zal wel koud zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijg tijdje geleden bericht van CJIB dat ik een boete had openstaan van 13,45, moest even op een linkje klikken en dan kon ik hem betalen. Anders stuurden ze de deurwaarder, ik zit nog steeds met de koffie klaar te wachten op die deurwaarder
Is ook wel met mailtjes. Hele tijd niets en dan opeens komen ze weer in grote getalen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, die blokkeer ik ook meteen, maar het viel me op dat ik er de laatste paar dagen opeens verschillende smsjes binnen kreeg.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach even in de magnetron, en er groeien al mooie groene donsjes op
Ik wacht nog steeds op zo´n appje. Dat je kind, een vriend of vriendin in geldnood zit en vraagt of je de rekening even voor kan schieten.quote:
Mijn moeder vertelde pas geleden dat ze een appje kreeg zogenaamd van één van haar kinderen met dit is mijn nieuwe nummer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op zo´n appje. Dat je kind, een vriend of vriendin in geldnood zit en vraagt of je de rekening even voor kan schieten.
Die heb ik ook nog niet gehad, misschien weten ze dat ik geen kinderen heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op zo´n appje. Dat je kind, een vriend of vriendin in geldnood zit en vraagt of je de rekening even voor kan schieten.
Die zou ik ook wel willen. Want die heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook wel het geval zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehad, misschien weten ze dat ik geen kinderen heb.
Ik heb voor de zekerheid mijn vader wel vrij duidelijk gemaakt dat ik of mn zus nooit op deze manier voor geld zullen vragen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook wel het geval zijn.
Ja, dat wil ik ook wel doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kennis van mij is er ingestonken, weg geld. Maar ik zou er een sport van maken om ze zo lang mogelijk aan de klets te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |