SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:25 schreef livelink het volgende:
En goedemorgen Raf en MadMaster.
Vandaag maar weer thuis werken. Gisteren op kantoor heb ik vooral hard gewerkt en niet echt met mensen gesproken.
Nee, ik voelde me nog niet helemaal op mijn gemak. Misschien dat ik vrijdag weer ga.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik voelde me nog niet helemaal op mijn gemak. Misschien dat ik vrijdag weer ga.
En jij let ook niet op tijdens die shows he![]()
DDM had het antwoord op de vraag van Mad al gegeven.
Ik heb hier altijd een encyclopedie naast me. Ik onthoud wel steeds meer, maar lang niets alles.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
En dat komt omdat ik dat toch snel weer vergeet. Dat soort informatie wil ik ook niet onthouden. Anders wordt ik straks nog concurrent van Mad of N00bie.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd een encyclopedie naast me. Ik onthoud wel steeds meer, maar lang niets alles.
DDM is je encyclopedie?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier altijd een encyclopedie naast me. Ik onthoud wel steeds meer, maar lang niets alles.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 26 augustus 2021 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch valt de temperatuur nog mee hier.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:52 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen het ziet er fris uit buiten!
Ik heb sowieso de tuindeuren altijd op n kiertje staan maar ga zo even alles openzetten, lekker hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch valt de temperatuur nog mee hier.
Heb al heel de morgen mijn balkondeur open staan. Heb het nog niet koud.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:29 schreef Melting het volgende:
Bijzonder koffiehuis
Hier komt de koffie
Wordt de tafel gedekt
Hier ruikt het lekker
Terwijl de thee trekt
Nicequote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:29 schreef Melting het volgende:
Bijzonder koffiehuis
Hier komt de koffie
Wordt de tafel gedekt
Hier ruikt het lekker
Terwijl de thee trekt
Best wel goed. Beetje wandelen, wat fietsen, bootje varen, bijna niet koken… heerlijk relaxed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Hoe bevalt je vakantie, @:brother52?
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Best wel goed. Beetje wandelen, wat fietsen, bootje varen, bijna niet koken… heerlijk relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |