SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede, het is soms net alsof ze zo kan weglopen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:34 schreef PKM het volgende:
BFD![]()
Twee foto's dan maar, want deze week zijn er wel èrg weinig foto's.Blij koppie! En wat wordt ze groot, ook echt geen baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede, het is soms net alsof ze zo kan weglopen..
Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:34 schreef PKM het volgende:
BFD![]()
Twee foto's dan maar, want deze week zijn er wel èrg weinig foto's.Blij koppie! En wat wordt ze groot, ook echt geen baby meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede, het is soms net alsof ze zo kan weglopen..
Hahaha, hij heeft op die foto ook echt zo'n boerenkopquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:26 schreef SQ het volgende:
Dat ie nog in die wipper past joh
PKM, nou zeg! Daar is het baby ook wel af!
Boer Teun op z'n trekker
[ afbeelding ]
Glijbaanhooligan:
[ afbeelding ]. Geweldige foto!
![]()
En idd, wipstoel wordt ook vaak als klimrek gebruikt en hij heeft 'm al wel op zijn rug (en dan is het janken geblazen)
Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef Seven. het volgende:
Eigenlijk kan dit ook niet meer, hè? Zo'n enorme grote knuppel
Tuurlijk wel! BeeeeeebieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Leuk! Ik denk dat wij 'm een ballenbak geven.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:37 schreef SQ het volgende:
Ik ga m voor zijn verjaardag trouwens deze geven:
https://www.bol.com/nl/nl(...)dhHGoDMaAuQPEALw_wcB
Jong is knetterdol op torens omgooien. Deze laten geen putjes achter in mijn parket
Sorry, maar wat een kuststreek van je man dan, zeg.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:59 schreef PKM het volgende:
Mooi hoor @:arvensis![]()
Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat als ik weer zo slecht zou slapen er iets zou breken.
Ik viel rond 19:45 in slaap. Half uur later mijn man in de kamer met babyfoon want hij wou nog gaan fietsen.![]()
En toen sliep ik wederom pas tegen twaalf uur en Poffertje maakte me tig keer wakker.
Pepquote:Op woensdag 8 september 2021 08:17 schreef kwakz0r het volgende:
Hoi, ik ben er ook nog. Beetje druk met bv en groeiproblemen hier geweest naar alles is nu weer een beetje op de rit (ben aan t afbouwen en kind sterkt aan met flesjes).
Binnenvalvraag: Zijn er hier meer baby’s die absoluut geen rijstebloem blieven? Ik probeerde Pep vanmorgen een papfles te geven en die keek me een partij vies en duwde na een slok of twee de fles resoluut wegwas er niet meer in te krijgen ook. Toen een gewone fles gegeven en die vertrouwde hij vervolgens eerst ook niet tot hij een paar slokjes had gehad, haha.
Mijn krielkipje(5,5 mnd, 6 kilo, 65cm)
[ afbeelding ]
Voor t eerst even hangen in de kinderstoel bij Ikea
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |