abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 22:24:05 #201
335263 freaky40
pi_201088449
Toch nog een verrassend einde, twee stellen waren tijdens de draaidagen dus nog bij elkaar. We moeten nu gissen of dat nog steeds het geval is of dat er op Videoland nog een follow-up komt wellicht. Die Erik gun ik het wel en hopelijk heeft hij niet teveel humor want dat blieft Caroline niet...tijd zal het leren.
Roxanne heeft in ieder geval al die gasten lekker uit kunnen buiten en nu 'dikke doei' zeggen. Die Mitch is net iets te simpel voor haar denk ik.
Debbie lekker weer moederziel alleen, en dat zal voorlopig nog wel zo blijven...lekker voor haar.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 augustus 2021 @ 22:37:00 #202
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201088617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
.Waarom geen update over hoe het nu met iedereen is?
Deze week is er een reünie, hopelijk ook met de camera.
pi_201089378
quote:
Eric kwam zelf in actie, waar Mitch wachtte tot Rox iets deed, plus dat 'levelen' niet voldoende was.
Dat levelen verbaasde mij eerlijk gezegd nog het meest. Mitch is tamelijk jong, en iemand die niet (makkelijk) over zijn gevoelens praat; sowieso meer een doener is en waarschijnlijk ook intellectueel niet tegen Roxanne kan opboksen. Maar goed, dat weet je toch al wanneer je Theun naar huis stuurt denk ik dan. Of eigenlijk op dag twee al. Maar goed, waarschijnlijk is een jongen (of man) die ondergeschikt is aan de vrouw in huis toch te veel tegennatuurlijk. Zou natuurlijk wel mooi kunnen verklaren dat bij beiden de vlinders ook wel ontbraken. In het laatste gesprek leek Mitch ook wel aan te geven dat hij met vriendschap wel genoegen kon nemen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 02:33:36 #204
335263 freaky40
pi_201090287
En dan gaat die Debbie de heren ook nog uitnodigen als ze een partner hebben om dan weer eens terug te komen...wat een vaag wijf is het toch. Kickt ze zeker op of zo.
Moet trouwens erg lachen om het filmpje wat de ronde gaat van Jelka van Houten en Henri van Loon. Beide doen ze een uitstekende imitatie van Jacob en Debbie. _O-
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 27 augustus 2021 @ 06:52:38 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201090558
quote:
17s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:01 schreef praadje het volgende:
Een van de recensies;
Verbeterpunt(en)
De gastheer is het enige minpunt van deze locatie. Hij is erg streng en je hebt het gevoel dat je constant in de gaten gehouden wordt. Er zijn veel regels en uit eten gaan is bijna onmogelijk aangezien je om 23:00 uur binnen MOET zijn en de restaurants na 20:00 uur openen en minimaal een uur rijden zijn.

De andere recensies zijn wel positief.
Een uur rijden maakt het onmiddellijk ongeloofwaardig.
pi_201090769
Dat gaat over die van Bert toch? Melun is 3 kwartier rijden volgens mij. Dus dat kan dan wel kloppen. Alleen in St. Seine zelf zit ook een restaurant... _O-
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 07:54:06 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201090825
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 06:52 schreef Kreator het volgende:
Een uur rijden maakt het onmiddellijk ongeloofwaardig.
Geen idee hoe de buurt daar is, maar in het dorp zelf was maar 1 restaurant, dus je moet het al wel snel erbuiten zoeken.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 07:59:27 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201090857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:18 schreef loveli het volgende:
Er is geen enkele connectie ontstaan met een kandidaat die later binnenkwam, de vroege vogels zijn er met de worm vandoor gegaan. Hopelijk houden ze daar bij seizoen 2 rekening mee, 1 seizoen ergernis kon ik goed waarderen, maar voor deel 2 moeten ze hun best doen dat er echt matches kunnen ontstaan.
Eric was de tweede kandidaat
Die Pascal was een tweede kandidaat

Maar idd het is vaak lastiger om dan een band te kweken omdat je ineens in een ongemakkelijke trio-positie zit. Dus leer je elkaar al anders kennen.

Vind het vooral jammer van die laatste man bij Caroline. Die vond ik ook wel wat voor haar, maar had eigenlijk geen kans meer echt doordat zij al meer bij Eric zat.
pi_201092070
Er is afgelopen week een reünie geweest. Geen idee of dat door de kandidaten zelf opgezet was of dat het onderdeel is van het programma en er dus nog een aflevering komt waarbij we te zien krijgen hoe het nu met ze gaat.
pi_201092146
Caroline vond ik wel heel erg zakelijk en nog een beetje de boot afhouden tijdens het "proost" moment met haar vrienden er bij. Ze had het ook over "nog een kans geven" en "ze is tot de slotconclusie gekomen dat ze het verder uit wil gaan zoeken". Dat klinkt toch anders dan wanneer je zegt "ik ben gek op je".

Debbie was leeg. Op. Klaar. De heren lieten het initiatief van "koffers pakken" mooi bij haar liggen. Chris zei niet voor niets "vrijheid" toen hij weg ging.

Jacob lijkt me een redelijke man. Maar de situatie van 4 (minder leuke) dames in 1 keer ontvangen en daarmee niet naar buiten mogen vanwege quarantaine pakte niet goed uit bij hem.

Bert is een onbeleefde nukkige en autoritaire man. Niet geschikt als partner.

Roxanne durft zich niet te binden. Afscheid met Mitch vond ik een beetje pijnlijk. Mitch zei het leuk te vinden om elkaar na een afkoelperiode weer te zien en Roxanne zei daarop "ja", maar wel met een toon die geen enthousiasme overbracht. Ze was ook bang dat Mitch misschien nog het gevoel / idee had dat het in de toekomst (alsnog) meer kon worden.

Vincent en Monique lijken elkaar wel gevonden te hebben. Grootste struikelblok voor Vincent is nu zijn B&B afmaken.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:04:13 #211
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201092195
Jacob redelijk noemen en Bert niet. Hm.

Ik denk nog steeds dat Bert wel OK is. Ik zou na twee uur froukje ook gillend wegrennen. Zij zat aan hem terwijl hij dat overduidelijk niet wenste, kon der kop niet houden en hadeen mega irritante stem en accent. Hij kan gewoon niet zo goed zijn emoties verbergen als hij iemand niet mag. Denk dat dat in een normale setting echt wel een relaxte gozer is.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:11:48 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201092258
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:04 schreef Kreator het volgende:
Jacob redelijk noemen en Bert niet. Hm.

Ik denk nog steeds dat Bert wel OK is. Ik zou na twee uur froukje ook gillend wegrennen. Zij zat aan hem terwijl hij dat overduidelijk niet wenste, kon der kop niet houden en hadeen mega irritante stem en accent. Hij kan gewoon niet zo goed zijn emoties verbergen als hij iemand niet mag. Denk dat dat in een normale setting echt wel een relaxte gozer is.
Dat gevoel heb ik dus ook. Zoals Romana kon goed met hem overweg.
Bert is echter (sowieso niet in het begin) van de aanrakingen en zijn gevoelens uiten. Tja, daar moet je als vrouw tegen kunnen / zin in hebben.
Als die Gwen er niet was geweest, dan zou Romana mooi wat langer zijn gebleven en wie weet dan....
Al denk ik vooral dat hij haar niet echt aantrekkelijk vond waardoor het niets werd. Want dat vond hij van die laatste wel, dat heeft ie toen ook meermaals gezegd.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:24:22 #214
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201092405
Ik vind het vooral jammer dat we geen idee hebben hoe het nu met de kandidaten gaat en de 2 'koppels'

Dat vind ik wel een slechte manier om het programma af te sluiten
Laffe huichelaar
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:36:27 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201092559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat we geen idee hebben hoe het nu met de kandidaten gaat en de 2 'koppels'

Dat vind ik wel een slechte manier om het programma af te sluiten
Eens, of er moest al aangegeven worden dat er een nieuwe aflevering komt of even een resume
pi_201092640
Het programma is nog geen 24 uur afgelopen. Een terugblik op hoe het verder is gegaan na de opnames komt echt nog wel.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:58:35 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201092788
Hij komt wss nog wel. Maar nu heb je vooral veel internethelden die het al gaan nazoeken op instagram en alles.

En ze zouden er wat over kunnen zeggen op het einde van het programma (dat het nog komt of hoe het ermee staat)
Ipv enkel reclame maken voor een nieuw seizoen.
pi_201093273
De kandidaten zullen vast wel een contract getekend hebben waarin staat dat ze tot een bepaalde datum (uitzending terugblik bijvoorbeeld) niks op (social) media mogen delen over de uitkomst.
  Tettenkoning vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:59:29 #219
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201093663
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:32 schreef JanGroen het volgende:
De kandidaten zullen vast wel een contract getekend hebben waarin staat dat ze tot een bepaalde datum (uitzending terugblik bijvoorbeeld) niks op (social) media mogen delen over de uitkomst.
Klopt, meestal gaan dit soort zaken wel gepaard met NDA's e.d.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201093733
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:59 schreef Nine. het volgende:

[..]
Klopt, meestal gaan dit soort zaken wel gepaard met NDA's e.d.
Zeker weten. Bij ieder tv programma is dat, dus zeker hierbij.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:11:13 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201093843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:45 schreef JanGroen het volgende:
Het programma is nog geen 24 uur afgelopen. Een terugblik op hoe het verder is gegaan na de opnames komt echt nog wel.
Het programma is ergens in maart opgenomen, dan kunnen ze in de laatste aflevering echt wel opnemen hoe het nu gaat hoor.
Laffe huichelaar
pi_201094043
Die slaapkamer met dubbel bed is dat niet de slaapkamer die de dames >:) gedaan hebben ?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:36:39 #223
335263 freaky40
pi_201094333
Een terugblik uitzending zit meestal gelijk na het lopende seizoen. Dat is nu (nog) niet het geval om wat voor reden dan ook. Volgens mij gaat het ook bij MAFS altijd zo. Dus ben benieuwd wanneer dit uitgezonden wordt al dan niet alleen op Videoland te zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201094638
Wellicht dat de opnames voor de terugblik door Corona verplaatst zijn.

Al bij al ga ik het programma missen. Het was gewoon een hele leuke formule. De opzet was leuk, en de diversiteit aan kandidaten vulde dat goed aan.

Daarnaast was de lengte van de uitzending goed (bijna een uur en via Videoland geen reclame). En dat 4 x per week.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:09:55 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201096319
Ik hoop vooral voor Debbie zelf dat zij haar beeld van liefde wat minder romantisch bij gaat stellen, anders zal ze altijd tegen die muur aan blijven lopen. Liefde moet inderdaad geen energie kosten maar geven, maar het is ook weer geen vanzelflopende Punica-oase. Een relatie is ook werken en van twee kanten geven en nemen, en niet verwachten dat de andere kant het allemaal wel voor je oplost.

Haar basishouding bij dit programma was in mijn ogen verkeerd. Zij had echt het idee dat mannen haar kwamen veroveren, terwijl het concept gewoon van een gelijkwaardige basis uit gaat, waarbij de B&B natuurlijk wel een factor is, omdat dit de bron van inkomsten is van de deelnemer. Voor de rest is het niet zo dat al het initiatief maar van de gasten af moet komen, en dat had zij wel echt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201096419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop vooral voor Debbie zelf dat zij haar beeld van liefde wat minder romantisch bij gaat stellen, anders zal ze altijd tegen die muur aan blijven lopen. Liefde moet inderdaad geen energie kosten maar geven, maar het is ook weer geen vanzelflopende Punica-oase. Een relatie is ook werken en van twee kanten geven en nemen, en niet verwachten dat de andere kant het allemaal wel voor je oplost.

Haar basishouding bij dit programma was in mijn ogen verkeerd. Zij had echt het idee dat mannen haar kwamen veroveren, terwijl het concept gewoon van een gelijkwaardige basis uit gaat, waarbij de B&B natuurlijk wel een factor is, omdat dit de bron van inkomsten is van de deelnemer. Voor de rest is het niet zo dat al het initiatief maar van de gasten af moet komen, en dat had zij wel echt.
Debbie wil gewoon een echte vent met een eigen leven en succesvol bedrijf, niet die doetjes die daar voor vakantie kwamen. Toen ze ook nog eens computerspelletjes gingen spelen was hun lot wel bezegeld.
blablablabla
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:17:57 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201096438
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:32 schreef JanGroen het volgende:
De kandidaten zullen vast wel een contract getekend hebben waarin staat dat ze tot een bepaalde datum (uitzending terugblik bijvoorbeeld) niks op (social) media mogen delen over de uitkomst.
Op de jnstagram van Mitch schijnt al te staan dat hi gezegt heeft de liefde niet te hebben gevonden. Enkel vriendschap
Dat zegt toch dat er geen sprankje meer is.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 15:54:18 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201096949
Jacob op de surfplank over de Portugese golven O+ _O_ Prachtig hoe hij daarvan kan genieten!

Lekker die zure kutten in het koude Nederland laten verzuren Jacob! 8-) :7
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:00:54 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201097736
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jacob op de surfplank over de Portugese golven O+ _O_ Prachtig hoe hij daarvan kan genieten!

Lekker die zure kutten in het koude Nederland laten verzuren Jacob! 8-) :7
Moet zeggen, dat deed ie best goed!
pi_201097831
Datingprogramma B&B Vol liefde levert geen relatie op voor deelnemers

Zowel Vincent als Caroline uit B&B Vol liefde, die in de laatste aflevering als enige deelnemers iemand uitkozen uit de mannen en vrouwen die bij hen langskwamen, hebben geen relatie gekregen dankzij het datingprogramma. RTL Boulevard laat weten dat hun zoektocht niet heeft uitgemond in een liefdesrelatie.

Deelnemer Vincent koos kandidaat Monique uit. Zij is na haar bezoek aan het Italiaanse Valduggia nog wel een keer bij de bed and breakfast van Vincent langsgeweest, maar de twee zijn tot de conclusie gekomen dat er geen relatie inzit.

Hetzelfde geldt voor Caroline uit Oostenrijk, die in de laatste aflevering van het populaire datingprogramma wilde kijken of haar vriendschappelijke relatie met Eric wellicht ook romantisch van aard kon worden. Eric is na zijn deelname nog een keer in Oostenrijk geweest, maar het tweetal heeft besloten dat er niet meer inzat.

In B&B Vol liefde gingen zes bed and breakfasteigenaren op zoek naar de liefde. Bij deelnemers Bert, Roxanne, Debbie en Jacob was het al eerder duidelijk dat zij niet verder wilden met een van de mannen of vrouwen die bij hen te gast waren.

Bron. Nu.nl
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:32:40 #232
335263 freaky40
pi_201098043
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jacob op de surfplank over de Portugese golven O+ _O_ Prachtig hoe hij daarvan kan genieten!

Lekker die zure kutten in het koude Nederland laten verzuren Jacob! 8-) :7
Jakob is de morele winnaar van deze eerste reeks B&B, moge duidelijk zijn. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:33:39 #233
335263 freaky40
pi_201098059
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:11 schreef Lief17 het volgende:
Datingprogramma B&B Vol liefde levert geen relatie op voor deelnemers

Zowel Vincent als Caroline uit B&B Vol liefde, die in de laatste aflevering als enige deelnemers iemand uitkozen uit de mannen en vrouwen die bij hen langskwamen, hebben geen relatie gekregen dankzij het datingprogramma. RTL Boulevard laat weten dat hun zoektocht niet heeft uitgemond in een liefdesrelatie.

Deelnemer Vincent koos kandidaat Monique uit. Zij is na haar bezoek aan het Italiaanse Valduggia nog wel een keer bij de bed and breakfast van Vincent langsgeweest, maar de twee zijn tot de conclusie gekomen dat er geen relatie inzit.

Hetzelfde geldt voor Caroline uit Oostenrijk, die in de laatste aflevering van het populaire datingprogramma wilde kijken of haar vriendschappelijke relatie met Eric wellicht ook romantisch van aard kon worden. Eric is na zijn deelname nog een keer in Oostenrijk geweest, maar het tweetal heeft besloten dat er niet meer inzat.

In B&B Vol liefde gingen zes bed and breakfasteigenaren op zoek naar de liefde. Bij deelnemers Bert, Roxanne, Debbie en Jacob was het al eerder duidelijk dat zij niet verder wilden met een van de mannen of vrouwen die bij hen te gast waren.

Bron. Nu.nl
Start: krekelgeluiden...

Ik wist het. Al die weken voor Jan lul gekeken, zoals wel vaker bij dit soort programma's, MAFS b.v.. Het keek leuk weg maar je moet er niet veel van verwachten. Dan vond ik het Spaanse Dorp en het Italiaanse Dorp wat meer opleveren uiteindelijk, maar denk wel dat er weer een nieuw seizoen van dit programma komt aangezien ze al een oproep lieten zien voor nieuwe B&B eigenaren en deelnemers.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:12:53 #234
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_201101201
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Alleen helm en handschoenen ^O^

ATGATT is hem vreemd :{
Atgatt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:16:01 #235
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201103487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:11 schreef Lief17 het volgende:
Deelnemer Vincent koos kandidaat Monique uit. Zij is na haar bezoek aan het Italiaanse Valduggia nog wel een keer bij de bed and breakfast van Vincent langsgeweest, maar de twee zijn tot de conclusie gekomen dat er geen relatie inzit.

Hetzelfde geldt voor Caroline uit Oostenrijk, die in de laatste aflevering van het populaire datingprogramma wilde kijken of haar vriendschappelijke relatie met Eric wellicht ook romantisch van aard kon worden. Eric is na zijn deelname nog een keer in Oostenrijk geweest, maar het tweetal heeft besloten dat er niet meer inzat.

In beide gevallen was het volgens mij wel een beetje éénrichtingverkeer: de kandiaat die zich enorm uitslooft om het hart van de single B&B eigenaar te veroveren, maar Caroline en Vincent waren nou niet bepaald tot over hun oren verliefd (understatement). Ik heb ook het idee dat ze beiden (net als Debby en Bert) ook veel te hoge verwachtingen hadden over hun potentiële partner; zakelijk en persoonlijk te veel door elkaar lieten lopen en te weinig reflecteerden op hun eigen handelen.
pi_201104277
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Moet zeggen, dat deed ie best goed!
Zeker met een gebroken nek en ribben 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:56:18 #238
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201104461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Het programma is ergens in maart opgenomen,
Christian date van Roxanne was er in het Pinksterweekeinde, vanaf 23 mei,
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 07:52:53 #239
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201105418
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:56 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Christian date van Roxanne was er in het Pinksterweekeinde, vanaf 23 mei,
Hij was liever met Pasen gekomen denk ik :') Lekker eieren schilderen :7
pi_201105636
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 15:54 schreef RedFever007 het volgende:
Jacob op de surfplank over de Portugese golven O+ _O_ Prachtig hoe hij daarvan kan genieten!

Lekker die zure kutten in het koude Nederland laten verzuren Jacob! 8-) :7
Ik vond die scène met z'n vriend op het terras mooi. Jacob leek daar op dat terras eindelijk z'n act los te laten en oprecht zelfkritisch te zijn.

Het probleem met zo'n programma is dat er (ook) mensen op afkomen die graag op tv willen. Naast Jacob heb ik bij Roxanne die indruk, ook doordat haar familie schijnbaar eerder al aan een programma heeft meegedaan.

Enkele scènes in de laatste aflevering waren lachwekkend, met name de shots van Debbie (hier wandelt Debbie in Italië, hier zit Debbie op een bankje en kijkt ze melancholiek voor zich uit, hier heeft Debbie een binnenpretje) en Roxanne. Roxanne paradeerde op hoge hakken met hondje in d'r armen door de B&B, haalde au naturel wat lakens van bedden en schopte die met de neuzen van d'r schoenen de trap af. Wat een poseur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201105708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:08 schreef jaha het volgende:
Volgens mij toont het programma vooral aan dat iemand die als vrijgezel een B&B runt over het algemeen een ontoegankelijk persoon wordt die zijn eigen koninkrijk creeert die voor zichzelf over-perfectionistisch is en moeilijk iemand erbij kan dulden. Ik zag dat in meer of mindere mate bij alle kandidaten, en het minst bij Vincent. Maar die had zijn zaak nog in opbouw.
Dit is een scherpe analyse, vind ik, al kun je oorzaak en gevolg niet makkelijk van elkaar scheiden. Er is waarschijnlijk een bepaald mens voor nodig om een B&B te beginnen.

In dit opzicht hebben de B&B-eigenaren iets gemeen met de boeren van Boer Zoekt Vrouw. Die hebben ook een bedrijf dat doorloopt, zijn gewend het bedrijf alleen of met hun familie te runnen, zoeken een partner die deel uit wil maken van het bedrijf. De makers van B&B vol liefde zouden wat beter af kunnen kijken van Boer Zoekt Vrouw hoe je mensen bij elkaar brengt, want dat programma is vele malen succesvoller.

Misschien zijn die boeren ook gewoon wat dankbaarder. Zonder het tv-programma zouden ze moeilijk aan een partner komen, maar de B&B-eigenaren hebben vast genoeg mogelijkheden. Alleen Bert is een lompe boer die wel wat hulp kan gebruiken. Hij heeft geen Art maar een Yvon nodig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 08:48:38 #242
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201105768
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond die scène met z'n vriend op het terras mooi. Jacob leek daar op dat terras eindelijk z'n act los te laten en oprecht zelfkritisch te zijn.

Het probleem met zo'n programma is dat er (ook) mensen op afkomen die graag op tv willen. Naast Jacob heb ik bij Roxanne die indruk, ook doordat haar familie schijnbaar eerder al aan een programma heeft meegedaan.

Enkele scènes in de laatste aflevering waren lachwekkend, met name de shots van Debbie (hier wandelt Debbie in Italië, hier zit Debbie op een bankje en kijkt ze melancholiek voor zich uit, hier heeft Debbie een binnenpretje) en Roxanne. Roxanne paradeerde op hoge hakken met hondje in d'r armen door de B&B, haalde au naturel wat lakens van bedden en schopte die met de neuzen van d'r schoenen de trap af. Wat een poseur.
Ja die shots met Debbie, zo geregisseerd dat het lachwekkend was inderdaad _O-
pi_201107734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
De makers van B&B vol liefde zouden wat beter af kunnen kijken van Boer Zoekt Vrouw hoe je mensen bij elkaar brengt, want dat programma is vele malen succesvoller.

Er spelen denk ik meer dingen een rol: allereerst is het natuurlijk het eerste seizoen. De makers, de deelnemers en de kandidaten: ze moeten gewoon nog erg wennen.
Dan heb je de hele coronacrisis die er ook voor zorgen dat veel dingen moeilijker worden; kijk maar naar de geforceerde welkomstscenes: wel of geen hand, wel of geen knuffel.
Bij Jacob in Portugal kun je denk ik het beste zien wat er dan misgaat. Je wordt bij elkaar in quarantaine gezet; er blijkt vrij snel niet echt een match en vervolgens wordt de sfeer killer en killer. Maar er moet nog wel wat leuks op televisie komen. RTL betaalt de programmamakers niet om vervolgens 8 weken momenten uit te zenden van twee mensen die tegenover elkaar zitten en elkaar niets te verstellen hebben. Dan ontstaat in de brainstorm zo'n surfles in het zwembad terwijl dat uiteindelijk natuurlijk gewoon gedoemd is te mislukken.
En de rol van Art is ook wel erg minimaal ten opzichte van Yvon. Ik had wel het idee dat hij het ijs een beetje kon breken. En op de achtergrond heb je waarschijnlijk wel nog wat redacteuren rondlopen; dat is wellicht nu ook via een beeldverbinding gegaan, zodat de 'biechthok' fragmenten meer een soort eenzijdig interview werden.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:21:02 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201108474
Ik vond Art, met name dat laatste bezoek bij Vincent, de boel alleen maar heel erg ongemakkelijk maken
Laffe huichelaar
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:02:38 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201109589
O nee zeg, laten ze zich alsjeblieft volgend seizoen níet gaan focussen op geslaagde matches!! Deel van het genot was toch de volstrekt tenenkrommende situaties? Dat je als kijker de ramp zich 'live' zag voltrekken? Dat je ongegeneerd meekeek naar bij voorbaat hopeloze situaties die elk moment uit de hand konden lopen óf het in zich hadden je tot de laatste aflevering tergend langzaam tot op het bot te irriteren?

Ik zit persoonlijk écht niet te wachten op een romantisch datingprogramma met serieuze slagingskansen hoor. Juist de luie, gemakzuchtige, louter kijkcijfergerichte productie maakte deze serie tot onverwacht volksvermaak. Hopelijk geen pretenties bij een volgende reeks! ;(

Dit werd juist een grote camp-hit omdat het zo fout was allemaal. Omdat je wist: Ik kijk naar iets wat een slappe kopie is van het mierzoete consciëntieuze BzV. Een lui, commercieel ongegeneerd aftreksel, waar zonder veel voorbereiding en scrupules mensen bij elkaar worden gestopt om hen en ons wijs te maken dat het om liefde draait. But nobody cares, really.

En oh oh, wat is het een guilty pleasure om zonder stichtelijke intenties het slechtste in mensen naar boven gehaald te zien worden. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:40:09 #246
335263 freaky40
pi_201111211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond Art, met name dat laatste bezoek bij Vincent, de boel alleen maar heel erg ongemakkelijk maken
Art was flink aan het trollen tussen Vincent en Monique.
Allemaal cabaretteketet!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2021 @ 18:20:43 #247
70532 loveli
N
pi_201112548
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
O nee zeg, laten ze zich alsjeblieft volgend seizoen níet gaan focussen op geslaagde matches!! Deel van het genot was toch de volstrekt tenenkrommende situaties? Dat je als kijker de ramp zich 'live' zag voltrekken? Dat je ongegeneerd meekeek naar bij voorbaat hopeloze situaties die elk moment uit de hand konden lopen óf het in zich hadden je tot de laatste aflevering tergend langzaam tot op het bot te irriteren?

Ik zit persoonlijk écht niet te wachten op een romantisch datingprogramma met serieuze slagingskansen hoor. Juist de luie, gemakzuchtige, louter kijkcijfergerichte productie maakte deze serie tot onverwacht volksvermaak. Hopelijk geen pretenties bij een volgende reeks! ;(

Dit werd juist een grote camp-hit omdat het zo fout was allemaal. Omdat je wist: Ik kijk naar iets wat een slappe kopie is van het mierzoete consciëntieuze BzV. Een lui, commercieel ongegeneerd aftreksel, waar zonder veel voorbereiding en scrupules mensen bij elkaar worden gestopt om hen en ons wijs te maken dat het om liefde draait. But nobody cares, really.

En oh oh, wat is het een guilty pleasure om zonder stichtelijke intenties het slechtste in mensen naar boven gehaald te zien worden. :9
Dit x10
crap in = crap out
pi_201123298
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zeker met een gebroken nek en ribben 8-)
We kennen de datum van deze opname niet. Misschien zat er wel weken / maanden tussen
  zondag 29 augustus 2021 @ 15:18:48 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201124087
Wel jammer dat t bij niemand gelukt is.

Ben wel benieuwd naar een volgend seizoen
pi_201125570
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:07 schreef EdVe het volgende:
B&B's van de deelnemers:

Jacob: https://www.jacobinportugal.com/
Misschien een idee hier met de voltallige thread een weekje te gaan zitten?
  Vis een optie? zondag 29 augustus 2021 @ 17:07:19 #252
70532 loveli
N
pi_201126590
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Za het volgende:

[..]
Misschien een idee hier met de voltallige thread een weekje te gaan zitten?
Doe maar met alle Jacob-fanboys.
crap in = crap out
pi_201126800
Caroline moet haar b&b verkopen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201127309
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:07 schreef loveli het volgende:

Doe maar met alle Jacob-fanboys.
  zondag 29 augustus 2021 @ 18:13:12 #255
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201128163
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef RipCity het volgende:
Caroline moet haar b&b verkopen.
Want?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201128513
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 19:11:46 #257
447051 crew  Peejtur
pi_201129733
quote:
Is premium. Kan het niet lezen
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:41:32 #258
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201130166
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 17:17 schreef RipCity het volgende:
Caroline moet haar b&b verkopen.
Waarom? :o
  Vis een optie? zondag 29 augustus 2021 @ 20:03:57 #259
70532 loveli
N
pi_201130585
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 19:41 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Waarom? :o
Hierom denk ik.
https://www.gofundme.com/(...)en-nachtmerrie-wordt
quote:
En toen stond de wereld stil
Na een succesvolle start in december 2019 zag ik de toekomst rooskleurig tegemoet totdat…. het Corona virus de wereld ging beheersen en op 16 maart de lock down een feit was.

Tussen wal en schip
Voor mij persoonlijk betekent dit dat ik nog van de Nederlandse- nog van de Oostenrijkse regering geld krijg en ik geen idee heb hoe het verder moet.

Hartekreet; ik red het niet alleen
Mijn hartewens en droom staan op punt van instorten. Jarenlang heb ik hier keihard voor gewerkt en evenzoveel voor gelaten. Alles stond in het teken om mijn droom te realiseren en na de uitbraak van COVID19 red ik het niet meer alleen. Willen jullie mij helpen zodat mijn droom niet in een nachtmerrie veranderd en ik door kan blijven gaan om andere mensen hun droom uit te laten komen?
crap in = crap out
pi_201131074
quote:
Wat sneu -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201131876
Ze zegt dat ze met pijn in haar hart de B&B heeft verkocht, omdat ze geen steun van de Oostenrijkse regering kreeg toen haar B&B gesloten was vanwege Corona.

Niet alleen vorig zomerseizoen, maar ook het drukke winterseizoen. En men is daar bang dat het komend winterseizoen weer dicht moet. Haar financiële reserves raken op en er kwam een goed bod op haar B&B. Ze gaat terug naar Amsterdam en wil interieurstylist worden.

Als je alle vaste lasten uit eigen zak moet betalen vind ik dat ze het nog lang heeft volgehouden.
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 21:18:24 #262
447051 crew  Peejtur
pi_201132369
Dat is echt sneu ;(
  Official ESF Kreviewer maandag 30 augustus 2021 @ 06:56:06 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201135468
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 21:18 schreef Peejtur het volgende:
Dat is echt sneu ;(
I know. Verandert is met een t.
pi_201136650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit persoonlijk écht niet te wachten op een romantisch datingprogramma met serieuze slagingskansen hoor.
Ik ga altijd en eeuwig voor de liefde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:19 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201136698
Een combi zou leuk zijn.
Zoals met die Jacob was het op een gegeven moment niet meer leuk. Ze hadden hun keuzes gemaakt en je kreeg enkel nog herhaling van uitspraken.
Maargoed, daar hadden ze last van hun quarantaine wat het allemaal wel net wat lastiger / langduriger maakte.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:44:06 #266
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201137397
quote:
6s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ga altijd en eeuwig voor de liefde.
Goede reactie weer Caroline
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2021 @ 10:50:59 #267
70532 loveli
N
pi_201137478
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Goede reactie weer Caroline
Caroline, Debbie en Bert leken voor de promotie van hun b&b te gaan en Rox is ook niet mediaschuw.
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2021 @ 16:32:37 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201141448
quote:
6s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ga altijd en eeuwig voor de liefde.
Dan zou ik geen BenB beginnen Claudia! 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:04:03 #269
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201141945
Nah.... das wel triest voor Caroline. :'(
pi_201142029
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:04 schreef the-eye het volgende:
Nah.... das wel triest voor Caroline. :'(
Nou vooral heel triest voor Roos.
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:17:29 #271
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201142081
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nou vooral heel triest voor Roos.
:D

Maar ik snap het niet helemaal. Ergens hierboven las ik nog een quote waarin ze een hartenkreet deed voor steun, maar nu is de hele boel opeens al verkocht?
Wel goede promo bij verkoop misschien, de bekendheid. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2021 @ 17:19:53 #272
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201142101
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
:D

Maar ik snap het niet helemaal. Ergens hierboven las ik nog een quote waarin ze een hartenkreet deed voor steun, maar nu is de hele boel opeens al verkocht?
Wel goede promo bij verkoop misschien, de bekendheid. :)
Ik vind het ook maar een rare bedoening :?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Vis een optie? maandag 30 augustus 2021 @ 18:13:33 #273
70532 loveli
N
pi_201142680
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
:D

Maar ik snap het niet helemaal. Ergens hierboven las ik nog een quote waarin ze een hartenkreet deed voor steun, maar nu is de hele boel opeens al verkocht?
Wel goede promo bij verkoop misschien, de bekendheid. :)
Die gofundme actie was van april 2020, toen iedereen net met corona terug was van vakantie uit Oostenrijk.
crap in = crap out
  maandag 30 augustus 2021 @ 22:06:39 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201146380
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef loveli het volgende:

[..]
Die gofundme actie was van april 2020, toen iedereen net met corona terug was van vakantie uit Oostenrijk.
Ah, nog voor de opnames dus. Dan hebben alle gebeurtenissen elkaar wel rap opgevolgd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_201148548
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dan zou ik geen BenB beginnen Claudia! 8-)
M'n lief heeft het er voortdurend over. Ik heb het steeds afgehouden, maar het businessmodel van Roxanne bevalt me wel: me met bubbels en taart op een bankje neervlijen en bevallig liggen wezen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:17:59 #276
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201152311
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ah, nog voor de opnames dus. Dan hebben alle gebeurtenissen elkaar wel rap opgevolgd.
2020? Het is 1 jaar later, die gofundme actie was dan na de breuk met haar Oostenrijkse vriend, (die met alle renovatie, klussen etc hielp.)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:04:17 #277
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201152990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
2020? Het is 1 jaar later, die gofundme actie was dan na de breuk met haar Oostenrijkse vriend, (die met alle renovatie, klussen etc hielp.)
Was er ook nog een Oostenrijkse vriend? En toen GoFundMe en toen meedoen aan BnBVL en toen verkoop?

Druk vrouwtje.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:28:13 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201153317
Snap er weinig meer van, qua tijdspad en alles, iemand een mooi overzicht?
https://www.rtlboulevard.(...)rnGOTg2ck-2zD4VSSkjw

Want nu lijkt het vooral alsof die gasten haar allemaal hielpen en mogelijk een leven in een b&b zouden krijgen, maar niet veel laster zij het verkocht.
Of was de verkoop er al voor gedaan?
pi_201153795
Zo moeilijk is het niet. De opnames dateren al van een paar maanden terug. De B&B is daarvoor een zomer- en winterseizoen gesloten geweest vanwege Corona. Daarop heeft Caroline vorig jaar aan fundraising gedaan. Dus nog voor de opnames.

Haar dates kwamen voor het programma langs en hielpen haar inderdaad in de B&B. Toen de opnames afgelopen waren en de kandidaten weer in Nederland waren kwam het "gerucht" in Oostenrijk dat de B&B's in Oostenrijk dit winterseizoen weer zullen moeten sluiten. Omdat Caroline geen overheidssteun krijgt in Oostenrijk raakt haar privé geld op. Er kwam een bod op haar B&B en vanwege de financiële situatie heeft ze het bod geaccepteerd (noodgedwongen).
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:09:45 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201153838
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:05 schreef JanGroen het volgende:
Zo moeilijk is het niet. De opnames dateren al van een paar maanden terug. De B&B is daarvoor een zomer- en winterseizoen gesloten geweest vanwege Corona. Daarop heeft Caroline vorig jaar aan fundraising gedaan. Dus nog voor de opnames.

Haar dates kwamen voor het programma langs en hielpen haar inderdaad in de B&B. Toen de opnames afgelopen waren en de kandidaten weer in Nederland waren kwam het "gerucht" in Oostenrijk dat de B&B's in Oostenrijk dit winterseizoen weer zullen moeten sluiten. Omdat Caroline geen overheidssteun krijgt in Oostenrijk raakt haar privé geld op. Er kwam een bod op haar B&B en vanwege de financiële situatie heeft ze het bod geaccepteerd (noodgedwongen).
Tnx!

Ergens in mijn hoofd zit ik nog volop in de zomer maanden en duurt Corona nog niet zolang als dat mensen er last van hebben. En dan met verschillende posts erover over verschillende tijdsperiode gaat het :X :X
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:36:09 #281
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201154263
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Was er ook nog een Oostenrijkse vriend? En toen GoFundMe en toen meedoen aan BnBVL en toen verkoop?

Druk vrouwtje.
Ja. :Y

,,Ik heb anderhalf jaar een relatie met een Oostenrijker gehad. Toen de lodge eenmaal klaar was, zat ik daar in mijn eentje. "
https://www.ad.nl/show/ca(...)%2Fwww.google.com%2F
  Vis een optie? woensdag 1 september 2021 @ 16:36:28 #282
70532 loveli
N
pi_201168308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
2020? Het is 1 jaar later, die gofundme actie was dan na de breuk met haar Oostenrijkse vriend, (die met alle renovatie, klussen etc hielp.)
Waarom heeft ze het dan uitgemaakt, was het af?
crap in = crap out
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2021 @ 17:48:49 #283
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201169189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]
Waarom heeft ze het dan uitgemaakt, was het af?
Vast ja en daarom dacht ze heeeej das handig, laat ik aan dat programma meedoen dan kunnen ze mooi klussen doen onder het mom van 'jezelf bewijzen' :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_201169412
Ik heb wel eiersalade gemaakt sinds ik dit keek :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201169678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel eiersalade gemaakt sinds ik dit keek :Y)
Toch wel gewoon met mayonaise hè?
blablablabla
pi_201169694
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Toch wel gewoon met mayonaise hè?
Ja zeker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 1 september 2021 @ 20:01:23 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201171104
Mijn dochter vandaag vanaf school: "mijn docent Duits praat exact hetzelfde als Caroline!!!" _O- _O-

Maar geen hond die Roosje heet...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:06:53 #288
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201175803
quote:
6s.gif Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef E.T. het volgende:
Mijn dochter vandaag vanaf school: "mijn docent Duits praat exact hetzelfde als Caroline!!!" _O- _O-
Maar geen hond die Roosje heet...
Mijn overbuuf praat ook exact hetzelfde als Caroline, heeft ook een hond maar die heet geen Roosje.
  donderdag 2 september 2021 @ 09:42:41 #289
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201178482
https://www.linda.nl/nieu(...)t-bed-and-breakfast/

Dat wordt potentiële top TV :D

Voor de bzv kijkers die nog weten dat hij als arabier binnenkwam. Al z'n dames een nachtzoen gaf o.a.
  donderdag 2 september 2021 @ 09:45:30 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201178510
Lol :D

Al is het wel gewoon sneu dat hij alles kwijt is (geen idee of terecht of niet) en dat hij geen pensioen heeft. Je moet dan toch echt wel iets.
  donderdag 2 september 2021 @ 15:36:30 #291
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201182811
Gister was Art bij 538, klonk precies als Vincent.... Art heeft blijkbaar een poliep of zoiets, kreeg het niet helemaal mee. Hij volgde Sander voor z'n programma....
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 september 2021 @ 20:11:15 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_201186378
Boer zoekt vrouw is pure aids, met die christen-presentatrice. :r.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2021 @ 20:20:48 #293
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201200816
Caroline vanavond bij Jinek...
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 4 september 2021 @ 00:44:25 #294
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_201203878
Ik zit het nu terug te kijken maar mèn wat een botoxhoofd zeg....brrrrr
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 4 september 2021 @ 10:09:51 #295
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_201205836
Wie heeft er screenshots van de naaktfoto's van mitch?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_201231165
Geen idee of dit al bekend was. Maar zie net in Boulevard een stukje over de reünie. Jacob had op dag 3 of 4 al tegen de vrouwen gezegd mee te doen voor reclame voor zijn B&B. Joh. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 5 september 2021 @ 19:31:24 #297
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201231270
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee of dit al bekend was. Maar zie net in Boulevard een stukje over de reünie. Jacob had op dag 3 of 4 al tegen de vrouwen gezegd mee te doen voor reclame voor zijn B&B. Joh. :')
Nee, wist ik nog niet, was iedereen er? Bedankt voor de tip, ga ik zo terugkijken! ^O^
pi_201232677
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:31 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Nee, wist ik nog niet, was iedereen er? Bedankt voor de tip, ga ik zo terugkijken! ^O^
Veel kandidaten komen even kort voorbij. Maar het is geen enorm item hoor. :D Ik gok dat het voor een reünie was. Ik schakelde net in toen het al bezig was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_201234727
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee of dit al bekend was. Maar zie net in Boulevard een stukje over de reünie. Jacob had op dag 3 of 4 al tegen de vrouwen gezegd mee te doen voor reclame voor zijn B&B. Joh. :')
Item terugkijken.
  zondag 5 september 2021 @ 23:43:35 #300
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201235104
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Veel kandidaten komen even kort voorbij. Maar het is geen enorm item hoor. :D Ik gok dat het voor een reünie was. Ik schakelde net in toen het al bezig was.
Ja volgens de voice-over was het een reünie en dat zo'n beetje alle deelnemers aanwezig waren.

Geen B&B eigenaren gezien maar wel date-gasten o.a.: Pascal, Melvin, Romana, Gwen, Froukje,
Jeroen, Eric, Mitch, Teun, Jeffrey. Anita, Jennie, Segrun, Monica, Marcella,

Leuk! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')