abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2021 @ 18:13:13 #1
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_201070410
Goedeavond

Ik heb de grootste fout gemaakt.

Ik me vriendin geholpen met een MacBook pro. Waar ze niks van af wist
Dat het een huur laptop is. Die ik maandelijkst moet gaan betalen. Nu ben ik er achter gekomen
Dat het geen goede vriendin is en doet voor dat ik haar hondje bent. Ook heel erg brutaal.
En mij vals gaan beschuldigen. Ik heb haar verteld dat het een huurlijkse laptop is.
Maar ik krijg de laptop niet terug.

Ik had huurlijkse laptop aan echte vrienden moeten geven niet aan mensen die me misbruiken.

Ik weet niet wat ik moet doen
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_201070457
nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door bijdehand op 25-08-2021 21:33:28 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201071324
Zeg dat zij hem huurt maar destijds jouw pas heeft gebruikt. Vraag om het over te plaatsen op haar naam.
Cindy De Vuyst
pi_201071560
Er valt amper een mouw aan vast te knopen, maar toch een poging gewaagd:

- je huurt een laptop
- die geef je aan een vriendin om haar te helpen
- nu heeft zij de laptop en wordt je vals beschuldigd (waarvan?)

Zoiets?
pi_201071592
De juten bellen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  roze woensdag 25 augustus 2021 @ 21:25:34 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201073187
Schopje WGR
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 21:30:22 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_201073256
Staat het huurcontract op jouw naam? Dan houdt zij het onder zich terwijl jij de rechtmatige eigenaar bent (of huurder zo je wilt) .

Weet niet of de politie zoiets oppakt? Indien wel:

Een mail sturen dat jij hem terug wilt (vordert) binnen een aannemelijk termijn, bij wijze van spreke twee weken. Daarna een herhaald verzoek met opnieuw een zelfde verzoek dat je anders stappen onderneemt richting de politie. En na dat termijn de politie vragen je te helpen.

En anders het huurbedrijf bellen of je het kan afkopen. En dit goddorie niet nog eens doen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_201073488
Ik denk dat jij wat begeleiding nodig hebt in het leven, gezien je post geschiedenis. Misschien moet jij iemand je bankpas afgeven en afspreken dat jij wekelijks wat zakgeld krijgt.
pi_201074541
Ik zou je bewindvoerder even vragen wat je nu moet doen.
pi_201075462
Heb je de laptop aan haar gegeven of geleend?

Indien je de laptop aan haar gegeven hebt heb je pech. Die is nu van haar en jij blijft verantwoordelijk voor het afbetalen ervan.
Indien je de laptop aan haar geleend hebt. Zal je deze terug moeten vorderen. Indien ze hier geen gehoor aan geeft zal je als uiterste stap naar de rechter moeten. De politie zal hier niets mee doen. Dit is een civiele kwestie.

Wat de fok! Waarom wordt het woordje laptop in een advertentie omgezet?
pi_201075466
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 04:30 schreef Delenlill het volgende:
Heb je de laptop aan haar gegeven of geleend?

Indien je de laptop aan haar gegeven hebt heb je pech. Die is nu van haar en jij blijft verantwoordelijk voor het afbetalen ervan.
Indien je de laptop aan haar geleend hebt. Zal je deze terug moeten vorderen. Indien ze hier geen gehoor aan geeft zal je als uiterste stap naar de rechter moeten. De politie zal hier niets mee doen. Dit is een civiele kwestie.

Wat de fok! Waarom wordt het woordje laptop in een advertentie omgezet?
Mogelijk verduistering, kan wel degelijk een strafbaar feit zijn.

Maar ik lees dat er een bewindvoerder in het spel is? Dan is TS dus handelingsonbekwaam en moet de bewindvoerder gewoon de rechtshandeling vernietigen…
zie email 27 oktober
pi_201075486
@Delenlill Die omzetting geldt wel voor meer woorden zoals laptop, Samsung . Centjes verdienen via affiliate links. Posts worden soms compleet onleesbaar bij gebruik van een adblocker.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201075495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er valt amper een mouw aan vast te knopen, maar toch een poging gewaagd:

- je huurt een laptop
- die geef je aan een vriendin om haar te helpen
- nu heeft zij de laptop en wordt je vals beschuldigd (waarvan?)

Zoiets?
Touw
pi_201075532
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:30 schreef Rene het volgende:
Staat het huurcontract op jouw naam? Dan houdt zij het onder zich terwijl jij de rechtmatige eigenaar bent (of huurder zo je wilt) .

Weet niet of de politie zoiets oppakt? Indien wel:

Een mail sturen dat jij hem terug wilt (vordert) binnen een aannemelijk termijn, bij wijze van spreke twee weken. Daarna een herhaald verzoek met opnieuw een zelfde verzoek dat je anders stappen onderneemt richting de politie. En na dat termijn de politie vragen je te helpen.

En anders het huurbedrijf bellen of je het kan afkopen. En dit goddorie niet nog eens doen.
Zeggen dat je aangifte gaat doen is niet nodig en zorgt er meestal alleen maar voor dat de laptop al weg is.

Als je het bewijs hebt na vragen om het terug te krijgen gewoon direct aangifte doen van verduistering.
pi_201075535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 04:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar ik lees dat er een bewindvoerder in het spel is? Dan is TS dus handelingsonbekwaam en moet de bewindvoerder gewoon de rechtshandeling vernietigen…
En vervolgens die aangifte te laten doen van verduistering.
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 07:20:25 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_201075721
quote:

[..]

Ja, nou, misschien. Haken+ogen. Een bewindvoerder heeft mogelijkheden maar het recht hebben en krijgen is lastig. Een curator zou meer kunnen.
pi_201076569
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 05:21 schreef mootie het volgende:

[..]
Touw
*)

quote:

[..]

Uit z'n andere topics maak ik op dat dit inderdaad het geval is, en dat hij begeleid woont. Die moeten hem hiermee toch wel kunnen helpen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 09:28:25 #18
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_201076597
respect voor de mensen die de OP begrijpen
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_201078096
quote:
15s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:28 schreef junkiesietze het volgende:
Idd ik wil het wel begrijpen en advies geven, maar ik snap d'r helemaal niks van.
pi_201078734
Huur niet meer betalen of mag dat niet van je bewindvoerder en de wsnp?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201078750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:32 schreef Enawh het volgende:

[..]
Idd ik wil het wel begrijpen en advies geven, maar ik snap d'r helemaal niks van.
Ik heb het idee omdat het topic is verplaats, ts het topic niet meer kan terugvinden, waardoor je waarschijnlijk geen reactie meer krijgt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 12:46:36 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_201079078
quote:
15s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:28 schreef junkiesietze het volgende:
Beroepsdeformatie. Heb ergere mailtjes moeten ontcijferen. Tweede natuur :')
  donderdag 26 augustus 2021 @ 13:34:27 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201079817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:32 schreef Enawh het volgende:

[..]
Hij heeft iemand een laptop cadeau gedaan, maar hij heeft er niet bijgezegd dat het een gehuurde laptop is. Nu heeft hij ruzie en wil hij de laptop terug.
pi_201080848
Uit de postgeschiedenis maak ik op dat je begeleid woont. Neem contact op met je begeleider en ga samen langs om de laptop op te halen. Neem ook een bewijs mee dat het een huurlaptop is. Als dat niet lukt aangifte doen van diefstal en laat de verzekering van het huurbedrijf er dan achteraan gaan. Ik neem aan dat ze hun spullen wel verzekeren tegen o.a. diefstal.

En vraag direct aan je begeleider of een familielid of iemand anders jouw financiële zaken regelt. Want volgens mij snap je niet zo goed hoe het leven werkt en zit met binnen de kortste keren met grote schulden als het zo door gaat.
pi_201081770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb het idee omdat het topic is verplaats, ts het topic niet meer kan terugvinden, waardoor je waarschijnlijk geen reactie meer krijgt.
nah, TS reageert amper in zijn eigen topics, is een terugkerend iets. In mijn naïviteit heb ik TS ook wel eens proberen te helpen.
pi_201087258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:44 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik denk dat jij wat begeleiding nodig hebt in het leven, gezien je post geschiedenis. Misschien moet jij iemand je bankpas afgeven en afspreken dat jij wekelijks wat zakgeld krijgt.
Gezien TS ook nooit verder reageert in zijn topics heeft dit ook weinig zijn. ;)
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_201087809
Is/was het ook een huurlijkse vriendin?
pi_201088915
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Daar is een oplossing voor: @zeurtvaak kom er maar in.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201088961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:00 schreef baskick het volgende:

[..]
Daar is een oplossing voor: @:zeurtvaak kom er maar in.
Wilde ik net doen maar je was me voor :P
pi_201192058
Ik wilde graag nog even aan dit topic toevoegen dat ik 'huurlijks' een leuk woord vond en daarom op dit topic klikte.
Maar deze TS reageert idd nooit op eigen topics en alles begint met een Paniek!! openingspost door zijn eigen domme gedrag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')