abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206053342
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef Middelpunt het volgende:
We zijn nu al een tijdje in ItaliŽ aan het rondrijden maar vandaag hadden we nogal een domme actie. We stonden bij het verkeerde tolpoortje.. achteruit gereden en alsnog kaartje getrokken bij het juiste tolpoortje. Op zich kon het daar prima, het was er erg rustig en overzichtelijk naar achteraf gezien hadden we natuurlijk nooit achteruit moeten rijden. Was nogal een een stomme paniek actie.
Uiteraard staan en overal cameras en ik ben bang dat we een enorme boete gaan krijgen hiervoor. Ik kan hier alleen nergens iets over vinden. Heeft iemand toevallig enig idee wat voor een boetes hier op staan?
Als er niks gebeurd is en je bent verder niet aangehouden denk ik eigenlijk dat je er nooit meer iets van hoort.

Echt nog nooit een boete uit ItaliŽ gehad, terwijl we er wel een paar keer per jaar komen en best wel ooit te hard rijden. Fijn landje.
pi_206128207
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:59 schreef Middelpunt het volgende:
We zijn nu al een tijdje in ItaliŽ aan het rondrijden maar vandaag hadden we nogal een domme actie. We stonden bij het verkeerde tolpoortje.. achteruit gereden en alsnog kaartje getrokken bij het juiste tolpoortje. Op zich kon het daar prima, het was er erg rustig en overzichtelijk naar achteraf gezien hadden we natuurlijk nooit achteruit moeten rijden. Was nogal een een stomme paniek actie.
Uiteraard staan en overal cameras en ik ben bang dat we een enorme boete gaan krijgen hiervoor. Ik kan hier alleen nergens iets over vinden. Heeft iemand toevallig enig idee wat voor een boetes hier op staan?
Ik heb dit in ItaliŽ (en ook in Frankrijk) zo vaak zien gebeuren.
Vaak nog met een hele rij auto's er achter, en een hoop getoeter en handgebaren.
Maar wat moet je dan als er geen menselijke hulp komt opdagen? De slagboom rammen?.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')