Personage.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word je bedankt of ben je als personage in het boek verwerkt?
@Zipportal haalt er graag een expert bij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:50 schreef yvonne het volgende:
Ik heb dit jaar al 402 km gelopen.
Zeg eens dat dat knap is voor een bejaarde oma.
Tof!quote:
Ik vind het maar racistisch.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
Maar goed even over echte zaken
Het is wat he, die nieuwe Spider-man trailer
Link?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
Moeten we het ook al hebben over de komende The Witcher?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik moet seizoen 1 nog zienquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeten we het ook al hebben over de komende The Witcher?
Je moet Gangs of London kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 1 nog zien
Ik snapte er geen hol van
Romans en boeken over psychologie/assertiviteit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.janschouten.nl/boeken/
Wat voor soort schrijver is hij?
Oh, ik ga eens verder kijken op zijn site.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Romans en boeken over psychologie/assertiviteit.
Trouwens ex-voorzitter van FC Den Bosch.
Dat is even leuk, maar dat gaat al zoooooooooooooooooooooooooooooooo lang door, ben afgehaakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien later
Ik ben nu How to get away with murder begonnen
Ik weet het nog net zo niet!
Ohquote:
Ja ik had na één aflevering ook zoiets van hoe kunnen ze dit 6 seizoenen lang interessant houden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is even leuk, maar dat gaat al zoooooooooooooooooooooooooooooooo lang door, ben afgehaakt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja.
Spider-man krijgt het met behoorlijk wat schurken aan de stok!
Gangs of London it isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had na één aflevering ook zoiets van hoe kunnen ze dit 6 seizoenen lang interessant houden.
Is dat op Netflix, Disney+ of Amazon Prime?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gangs of London it is
Ga je geen spijt van krijgen.
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat op Netflix, Disney+ of Amazon Prime?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |