Gaaf land. Als mensen creperen, dan is dat maar zo. Na een paar weken hebben WIJ geen actieve herinnering meer aan die ellende!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
Heinen heeft nu een wekelijkse column op de woensdag, pagina 2 van de Volkskrant. Blijft toch vreemd hoe die krant schippert tussen topcolumnisten, journalisten en frauds als Sommer/Van Amerongen en andere retards.
[ twitter ]
En vingertje wijzen naar Amerika dat zij de zooi maar oplossen!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf land. Als mensen creperen, dan is dat maar zo. Na een paar weken hebben WIJ geen actieve herinnering meer aan die ellende!
Ministers over evacuatie Kabul: na vrijdag ingewikkeld, niet iedereen kan mee - https://nos.nl/l/2395057
Jaaaaaaa.Na het jarenlange traineren van het hierheen halen van de Afghanen die we het beloofd hadden maken we er ons nu af met een excuus dat de vervelende Taliban aan de deadline van 31 augustus vasthoudt!
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:51 schreef VoMy het volgende:
Auschwitz open for blacks.
ONZE normen en waarden zijn de beste normen en waarden. Daar kunnen die kutbuitenlanders met hun cultuur toch niet in integreren, zoveel beschaving als WIJ hier hebben.
Edit:
[ twitter ]
Gaaf land.
„Ja jongens, het spijt me. Dat is dan maar zo.”quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaaf land. Als mensen creperen, dan is dat maar zo. Na een paar weken hebben WIJ geen actieve herinnering meer aan die ellende!
Ministers over evacuatie Kabul: na vrijdag ingewikkeld, niet iedereen kan mee - https://nos.nl/l/2395057
Jaaaaaaa.Na het jarenlange traineren van het hierheen halen van de Afghanen die we het beloofd hadden maken we er ons nu af met een excuus dat de vervelende Taliban aan de deadline van 31 augustus vasthoudt!
🐢🐢🐢🐢🐢🐢quote:Toezichthouder: KvK moet woonadres zzp’ers afschermen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-afschermen-a4056012
quote:Met het afschermen van persoonsgegevens zal nog niet ieder probleem opgelost worden. Zo werd dinsdag bekend dat een oud-advocaat ten onrechte 1.800 privégegevens heeft opgevraagd bij de KvK. Hierbij verkreeg hij onder meer privégegevens van kamerleden.
Ik heb ook exact nul euro over voor Chef'Special.quote:
Moest Wagner ook altijd voor niks komen opdraven, ja? Jeetje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook bandjes vroeg om te spelen op zijn events en daar niks voor betaalde?
R. Wagner was toen al mausetot. Ik bedoelde andere bandjes bij andere events waar de treinen ook af en aan reden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moest Wagner ook altijd voor niks komen opdraven, ja? Jeetje.
Met zijn belastingvrijstelling voor de familiequote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef Slobeend het volgende:
Wel volledig bezopen van Prins Pandlul verder.
Die protserige op de zak van de belastingbetaler levende familie vindt van wel. Willy en Max hadden de accordeonist ook alleen maar een onkostenvergoeding gegeven op hun bruiloft.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat je ook van Chef'Special vindt, dit kan echt niet.
Ik vind er ook geen reet aan en ik vind Nolet echt een gehaktstaaf, maar hier hep ie wel gelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook exact nul euro over voor Chef'Special.
Sterker nog, ik zou geld betalen als dat zou betekenen dat ze nooit meer muziek maken.
Je moet het lef maar hebben om dit te doen in een sector die al 1,5 jaar stil ligt. Prins Pand had strak in nazi kostuum gestaan in 40-45.quote:
Zometeen even lekker zwemmen in Bacardi Lemonquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ook exact nul euro over voor Chef'Special.
Sterker nog, ik zou geld betalen als dat zou betekenen dat ze nooit meer muziek maken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
R. Wagner was toen al mausetot. Ik bedoelde andere bandjes bij andere events waar de treinen ook af en aan reden.
Ook wel huillachen om het kabinet dat nog geen reactie heeft gegeven op het massaprotest van UnmuteUs. Geven gewoon geen fuck.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:02 schreef Slobeend het volgende:
Wel volledig bezopen van Prins Pandlul verder.
Op Harskamp ook nog niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook wel huillachen om het kabinet dat nog geen reactie heeft gegeven op het massaprotest van UnmuteUs. Geven gewoon geen fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |