abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201176734
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 12:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Als de vaccins maar 6 maanden werken neemt vanaf deze maand het aantal ongevaccineerden met 500.000 tot 1 miljoen PER WEEK toe, heb ik vernomen. Dus over een paar maanden is de ongevaccineerde groep weer de grootste?
Dit slaat nergens op. Na 6 maanden is de bescherming tegen ernstige klachten nog steeds erg goed.
pi_201177135
Ik neem helemaal geen prik, want heb al bloeduitstortingen door problemen met kleppen van diepliggende aders (opereren zit er dus ook niet in), dus ik zit niet te wachten op bloedproppen. Denk dat het vaccin eerder mijn dood wordt dan het virus. Dat risico neem ik dan maar, maar gezien ik nog leef met mijn overgewicht zal het wel wat meevallen. Ook gezien meerdere collega's al corona hebben gehad.

En er overlijden mij wat teveel aan het vaccin (volgens mij meer dan enig vaccin ooit) dat ik het totaal onveilig acht.
Het enige wat ik deed was vaak naar festivals gaan, maar die gaan toch niet door. En ja het moet wel van twee kanten komen zeg ik dan. F1 mag allemaal wel (met 2x zoveel mensen als op een festival), maar een festivalletje kan dan weer niet. Kromme regering. Daarnaast geloof ik de leugenaars in Den Haag niet meer en kies ik steeds meer de kant van de wappies.
What was held impossible in the past will be inevitable in the future.
pi_201180084
twitter
pi_201180209
Boosterprik neem ik niet.

Ik zit niet in een gevarengroep voor Corona, sowieso al niet.
Ben nog relatief jong en qua gezondheid niets wat Corona eventueel extra gevaarlijk maakt.

De bescherming van 2 prikken (die ik heb gehad) is meer dan voldoende voor mijn situatie vind ik.
Dus 3e vind ik niet nodig.
pi_201180546
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ik voorspel dat de conclusie deze winter anders gaat worden.
Bookmark dit maar, anders pek en veren voor BertV.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_201180795
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:19 schreef BertV het volgende:

[..]
Ik voorspel pek en veren voor BertV.
pi_201181062
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:19 schreef BertV het volgende:

[..]
Remindme in 3 months.
Plaats hier uw advertentie
pi_201181480
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:34 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Ik voorspel pek en veren voor BertV.
Laten we het hopen.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_201181862
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Geef het nog een paar maanden voor het dringend wordt.
  donderdag 2 september 2021 @ 14:09:22 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_201181900
Het EMA wil vooral de nadruk leggen op het vaccineren van de ongevaccineerden in plaats van een derde prik voor de gevaccineerden, wat me een goede afweging lijkt. Ook is het verstandiger de rest van de wereld een hogere vaccinatiegraad te geven dan ons nog wat beter te beschermen...

Maar Pfizer lijkt uit nieuwe onderzoeken wel snel minder effectief te worden, dus ik verwacht eerlijk gezegd wel dat ze er voor deze groep op terug gaan komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201182068
Ik ga na mijn Janssen prik en 2 moderna injecties ook zo snel mogelijk mijn booster halen.

Hopelijk mag ik er daar 2 of 3 van in korte tijd.

Als 20iger lijkt mij dit de enige manier om nog normaal te kunnen leven

Misschien dat ik dan eind dit jaar mijn oma weer kan zien op afstand

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2021 14:24:50 ]
pi_201194122
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:24 schreef aTypisch het volgende:
Ik ga na mijn Janssen prik en 2 moderna injecties ook zo snel mogelijk mijn booster halen.

Ja pas op onder de 5 prikken kan je haar ook via Whatsapp besmetten
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 12:43:37 #188
5428 crew  miss_sly
pi_201194194
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:24 schreef aTypisch het volgende:

Deze heb je nu al een aantal keren in een aantal topics herhaald. De grap is er nu wel vanaf, dus doe maar niet meer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201195198
-niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door miss_sly op 03-09-2021 15:02:19 ]
pi_201203159
Ze controleren er toch niet op dus ga die 3e griepprik dan ook niet nemen, sowieso ontwikkelen ze maar een werkend vaccin ipv die halfbakken oplossingen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_201204493
Nee.
pi_201205391
Ik ben zelf werkzaam binnen de zorgsector en als ik naar mijzelf en naar collega’s kijk dan wordt het nog wat…. Nu al gruwelijke tekorten en veel te hoge werkdruk. Als straks personeel ook niet meer ingezet wordt die geen 7e prik wil (want naar mijn idee gaan we die kant op)dan wordt het nog lachen.
pi_201205563
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 09:28 schreef GS-Raw het volgende:
Ik ben zelf werkzaam binnen de zorgsector en als ik naar mijzelf en naar collega’s kijk dan wordt het nog wat…. Nu al gruwelijke tekorten en veel te hoge werkdruk. Als straks personeel ook niet meer ingezet wordt die geen 7e prik wil (want naar mijn idee gaan we die kant op)dan wordt het nog lachen.
Wat een egoïsten
pi_201211137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 12:00 schreef bianconeri het volgende:
Boosterprik neem ik niet.

Ik zit niet in een gevarengroep voor Corona, sowieso al niet.
Ben nog relatief jong en qua gezondheid niets wat Corona eventueel extra gevaarlijk maakt.

De bescherming van 2 prikken (die ik heb gehad) is meer dan voldoende voor mijn situatie vind ik.
Dus 3e vind ik niet nodig.
Maar zonder 3de prikkie krijg je geen QR van Hugo en ben je net zo erg als diegene die vaccinatie totaal weigeren. Dan ben je toch een wappie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_201225643
Ik wil best een booster, maar ik vind wel dat die eerst moet gaan naar de mensen met weinig afweer en anderen die het echt nodig hebben. Vind het een vreemd idee dat wij hier over nadenken terwijl mensen ergens anders in de wereld nog op de eerste wachten.

Maar als dat geen probleem was zou ik hem wel halen ja, de griepprik haal ik ook jaarlijks dus deze kan er wel bij dan.
pi_201225960
De booster is toch gebaseerd op n oude variant? We zijn al duizenden varianten verder.
pi_201233911
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 14:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
De booster is toch gebaseerd op n oude variant? We zijn al duizenden varianten verder.
Een boosterprik is gewoon een derde prik met een van de bestaande vaccins. Waarschijnlijk Pfizer of Moderna. Die moeten dan wel eerst worden aangepast aan nieuwe mutaties. Maar als dat gebeurd is heb je een goede booster.
pi_201233930
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef DoubleDip het volgende:
Ik wil best een booster, maar ik vind wel dat die eerst moet gaan naar de mensen met weinig afweer en anderen die het echt nodig hebben. Vind het een vreemd idee dat wij hier over nadenken terwijl mensen ergens anders in de wereld nog op de eerste wachten.

Maar als dat geen probleem was zou ik hem wel halen ja, de griepprik haal ik ook jaarlijks dus deze kan er wel bij dan.
_O-
dit geloof je echt over jezelf?
pi_201233940
quote:
14s.gif Op zondag 5 september 2021 22:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]
_O-
dit geloof je echt over jezelf?
Waarom zou ik dat niet geloven dan? Geef eerst maar aan degenen die het meeste risico lopen, daarna kom ik wel als er nog is.
pi_201233953
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:04 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Waarom zou ik dat niet geloven dan? Geef eerst maar aan degenen die het meeste risico lopen, daarna kom ik wel als er nog is.
ja weet niet, omdat je daarna bijvoorbeeld nog een andere reden geeft waar je sowieso niet op gaat wachten en dat in de praktijk niet zo werkt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2021 22:05:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')