Gratis tip van ome BoWa: Trudoplein. Is gratis en 750 meter lopen ofzo naar stadion. Zet ik de wagen altijd neer. Kun je aan het plein nog relaxed frietje of pintje pakken. Of shoarma wat je wil. Pinnen etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Je kan hem op het baekelandplein zetten voor de optimale ervaring (ook voor je zoontje)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan hem op het baekelandplein zetten voor de optimale ervaring (ook voor je zoontje)
Herhalingsgevaar 10/10
Och, zo moeilijk is Besiktas nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
Je moet echt poulewinnaar worden in de EL omdat je als 2e gegarandeerd een plek 3 uit de CL krijgt.
Zoals ze al zeggen: pittig. Op papier derde plek.quote:
Spaanse ploegen spelen vaak nooit met hun sterkste elf. Alsof we van Sociedad wakker moeten liggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ze al zeggen: pittig. Op papier derde plek.
Klopt ja.quote:
Monaco is voor mijn gevoel toch wel een beetje alleen Yedder. Maar goed, ze hebben daar een spits die nooit speelt die ons al een paar keer dronken heeft gespeeld, dat zet wel te denken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spaanse ploegen spelen vaak nooit met hun sterkste elf. Alsof we van Sociedad wakker moeten liggenMonaco heeft leuke namen op papier, konden er geen reet van tegen Shaktar.
De groepsduels worden gespeeld op 16 september, 30 september, 21 oktober, 4 november, 25 november en 9 decemberquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer maken ze speeldagen bekend?
RS heeft echt een prima selectie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
2e Achter Monaco, RS moet te pakken zijn met deze selectie wanneer die fit is.
Woei, dan al? Tijd dat Schmidt de spelers rust gaat geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De groepsduels worden gespeeld op 16 september, 30 september, 21 oktober, 4 november, 25 november en 9 december
Een fit PSV schaal ik hoger in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
RS heeft echt een prima selectie.
Natuurlijk psv heeft spelers van het niveau Isak, David Silva, Oyarzabal en Barrentxea.quote:
Waarschijnlijk zit men in de waan dat Madueke en Gakpo dat niveau al ontstegen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk psv heeft spelers van het niveau Isak, David Silva, Oyarzabal en Barrentxea.
Ik zie dat ook niet echt Sociedad heeft een betere selectie dan Monaco.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit men in de waan dat Madueke en Gakpo dat niveau al ontstegen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |