2017 Feyenoord kampioenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2015 PSV kampioen
2016 PSV kampioen
2017 Feyenoord kampioen
2018 PSV kampioen
2019 Ajax kampioen
2020 x
2021 x zonder publiek
Laatste 5 volledige seizoenen had ik moeten zeggen .. dan is het 2/2/1quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
2017 Feyenoord kampioen
2018 PSV kampioen
2019 Ajax kampioen
2020 x
2021 Ajax kampioen
Zo dus. De laatste 5 jaar 2x Ajax, 1x PSV, 1x Feyenoord en 1x geen kampioen. PSV doet het op het gebied van prijzen heel erg matig de laatste jaren, maar dat komt vast wel weer goed.
Ja jongen lul het maar weer rechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste 5 volledige seizoenen had ik moeten zeggen .. dan is het 2/2/1
Denk het ook , dit jaar is het weer de beurt aan PSV
ja PSV is eigenlijk altijd kampioen (behalve de jaren dat ze het niet waren)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste 5 volledige seizoenen had ik moeten zeggen .. dan is het 2/2/1
Denk het ook , dit jaar is het weer de beurt aan PSV
En dat ondanks al die extra uitwedstrijden die we moeten spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja PSV is eigenlijk altijd kampioen (behalve de jaren dat ze het niet waren)
zo erg is het ook weer niet, Ajax heeft zo'n beetje dezelfde omzet als Feyenoord en PSV bij elkaar, Europees gezien net top 30, clubs die jij hier noemt zitten daar echt ver bovenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:16 schreef Ixnay het volgende:
De begroting van Ajax is meer dan de overige 17 eredivisieclubs bij elkaar volgens mij.
Lekker eerlijke vergelijking dus. Zullen we Ajax eens vergelijken met Real Madrid, Chelsea, Bayern, Barcelona, United, Juventus, etc?
Al is dat verschil verhoudingsgewijs nog kleiner.
weer thuis?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over PSV-Groningen hebben jongens?
KPVBquote:
Groningen staat altijd garant voor kutwedstrijden al houden ze dat uit nooit zo lang vol, verwacht er niet zoveel van maar PSV wint wel denk ik.quote:
Het wordt ff afwachten hoe ze afgelopen dinsdag verwerkt hebben. Lijkt me wel dat dat voor ontzettend veel chagrijn heeft gezorgd in de selectie, niet in de laatste plaats door de 'ingrepen' van Schmidt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Groningen staat altijd garant voor kutwedstrijden al houden ze dat uit nooit zo lang vol, verwacht er niet zoveel van maar PSV wint wel denk ik.
Ach joh, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Je mocht al blij zijn dat Madueke mee kon doen na die tik op de enkel 3 dagen ervoor. Dat hij niet fit oogde en daardoor gewisseld werd voor Vertessen is dan ook een logische wissel. Vertessen is geen geweldenaar nee, maar een krappe selectie met matige bank kun je Schmidt niet aanrekenen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wordt ff afwachten hoe ze afgelopen dinsdag verwerkt hebben. Lijkt me wel dat dat voor ontzettend veel chagrijn heeft gezorgd in de selectie, niet in de laatste plaats door de 'ingrepen' van Schmidt.
Maar alles minder dan de winst is natuurlijk een aanfluiting.
ik kan niet meer op wijzigen drukken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:58 schreef tja77 het volgende:
Voor in de OP
Do 16-9 PSV-Real Sociedad, aftrap 21.00
Do 30-9 Sturm Graz-PSV, aftrap 18.45
Do 21-10 PSV-AS Monaco, aftrap 21.00
Do 4-11 AS Monaco-PSV, aftrap 18.45
Do 25-11 PSV-Sturm Graz, aftrap 21.00
Do 9-12 Real Sociedad-PSV, aftrap 18.45
Hmmm jammer, hopelijk neemt de nieuwe TS deze op in de OP.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
ik kan niet meer op wijzigen drukken?
Kan me hier wel in vinden, zo een paar dagen later. Uiteindelijk waren die wissels niet heel onlogisch als je er even over nadenkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach joh, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Je mocht al blij zijn dat Madueke mee kon doen na die tik op de enkel 3 dagen ervoor. Dat hij niet fit oogde en daardoor gewisseld werd voor Vertessen is dan ook een logische wissel. Vertessen is geen geweldenaar nee, maar een krappe selectie met matige bank kun je Schmidt niet aanrekenen.
Obispo voor Boscagli is ook geen verkeerde wissel net als Teze voor Max.
Dinsdag was vooral een collectief falen, alleen Gakpo haalde zijn niveau.
@GGMM kan dit wel doen tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
ik kan niet meer op wijzigen drukken?
Gelukkig maar. Grote meid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:21 schreef Bolasie het volgende:
Even dit topic teruggelezen. Genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |