Hoe kan dat nu met een Duitse coach.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
PSV tuint erin.
Die kon nooit zo in het netje vallen natuurlijk.quote:
Dacht jij dat ie pech had?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:30 schreef Zorro het volgende:
Waarom schiet hij die bal ernaast? Hij kan hem er toch beter in schieten?
Zou die het expres doen ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:30 schreef Zorro het volgende:
Waarom schiet hij die bal ernaast? Hij kan hem er toch beter in schieten?
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon nooit zo in het netje vallen natuurlijk.
Ik hoop het. Je kan toch niet zoveel trainen en dan zo'n bal niet op doel kunnen schieten?quote:
Max heeft nooit pech. Die wordt eraf geredenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht jij dat ie pech had?
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
PSV tuint erin.
Da's toch weer 1 man minder dan eerst.quote:
Ja met 11 zal niet gaan he.quote:
Alleen goed voor SBCs genotquote:
Aangezien het Alvarez en Klaassen waren werd het Twente juist makkelijker gemaaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoho, het is geen speler van Ajax…
Jij had toch al genoeg gezien?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sluw en geslepen dit van die Portugezen.
Want? Nice lukte het van het weekend om met 200 man aan te vallen.quote:
Ja dat lulverhaal kan ook de biobak in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sluw en geslepen dit van die Portugezen.
Dat vind ik zo'n kutwoord.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
had die gast een mondkapje op met warmlopen?
quote:
Berry van Aerle wordt node gemist.quote:
Boeit me geen zak als we maar door gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt nu wel een heel vervelende pot om te kijken natuurlijk.
Geen nazi's hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Antisemitisme wordt NIET meer getolereerd met de nieuwe policy.
Rip @PSVCLquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een soort @-jos- dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die loopt Madueke aardig in de weg.
Net nog pork gegeten, is dat banwaardig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan je voortaan gewoon varken zeggen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog pork gegeten, is dat banwaardig?
Da's wel erg optimistisch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik mag toch hopen dat in de tweede helft Teze ipv Mwene komt.
Dik varken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook over de moeder van @GGMM mogen er geen grappen worden gemaakt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je gewoon varkensvlees zeggen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dik varken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft 2 vaders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook over de moeder van @:ggmm mogen er geen grappen worden gemaakt!
magentaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
corpulent roze dier met krulstaart
Erg mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
corpulent roze dier met krulstaart
PSV gaat voor de 1-0 in de 93e minuut, dan zijn ze meteen doorquote:
FOK!, sponsored by Sorosquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Woke genot. Is Danny al lid van D66 of GroenLinks allen?
Als ze de groepsfase niet halen op basis van de huidige omstandigheden mogen ze die club best opheffen.quote:
Moddervetquote:
xDquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
Lol, Real heeft 160 miljoen geboden voor Mbop en PSG wijst het af
French Agbonlahor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
Hij speelt nu bij een betere ploeg. Domme transfer. Mbappe lijkt op een Ninja Turtle genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt zo'n wedstrijd waar PSV duizend miljoen miljard kansen krijgt maar niet gaat scoren
De kansen zijn anders behoorlijk schaars nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt zo'n wedstrijd waar PSV duizend miljoen miljard kansen krijgt maar niet gaat scoren
Deze onthouden we.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef onlogisch het volgende:
Logisch, als PSV de CL haalt bieden wij 161 miljoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
Voor oliesjeiks is dit een hobby.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV gaat voor de 1-0 in de 93e minuut, dan zijn ze meteen door
Onrust in de selectie dit datquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Sangare viesmad dat hij die bal niet kreeg van Madueke
Real heeft stukjes vastgoed genot. Halve binnenstad opkopen genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen dit alleen maar om het voetbal te redden.
Dalijk Vertonghen erin met 10 pace genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
Ook met 10 man blijft Benfica eenvoudig overeind…
Het is geen Ajax neequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
En wie moet er dan in? Iedereen die een poot kan voetballen staat al op het veld/.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef fetX het volgende:
Haal die Sangaré en Mwene er maar af. Dan wordt het 2-0.
Graag gedaan
Enige Max die ik ken is Max Hardcore god @Wereldgozerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef RipCity het volgende:
Zahavi en Max moeten beter. Die voorzetten van Max van toen die net kwam al half jaar + niet meer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me niet heel verrassend dat professionele voetballers na 35 min spelen het wel 10 min volhouden met een mannetje minder. Bovendien heeft PSV in de minuten gewoon 2 redelijke kansen gecreëerd. Die komen er in de 2de helft echt wel hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:47 schreef VEM2012 het volgende:
niemandquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie moet er dan in? Iedereen die een poot kan voetballen staat al op het veld/.
Ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie moet er dan in? Iedereen die een poot kan voetballen staat al op het veld/.
Ja wat een lul. KLOOTZAK!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die scheids die ineens fluit. Knipoogsloveen.
Met Schmidts routatiegenot geen grote selectie nodigquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh
Nou, dan valt de selectie toch best tegen.
Best wel ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh
Nou, dan valt de selectie toch best tegen.
Laten we het hopen. Zoals altijd controleren Nederlandse ploegen tegen Portugezen de wedstrijd maar creëren zelf ook niet veel. 2 kansen is te weinig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verrassend dat professionele voetballers na 35 min spelen het wel 10 min volhouden met een mannetje minder. Bovendien heeft PSV in de minuten gewoon 2 redelijke kansen gecreëerd. Die komen er in de 2de helft echt wel hoor.
Moet sneller voorin. Daarin moet PSV nog wel een stapje maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zoals altijd controleren Nederlandse ploegen tegen Portugezen de wedstrijd maar creëren zelf ook niet veel. 2 kansen is te weinig.
Weet ik, maar hebben we vanavond nog niks aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zijn nog niet klaar op de transfermarkt. Heb ik van horen zeggen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:52 schreef hanns het volgende:
[..]
Moet sneller voorin. Daarin moet PSV nog wel een stapje maken.
Luuk op de bank om de laatste 20 min nog wat te forceren zou wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar hebben we vanavond nog niks aan.
Ik vind het kut om toe te geven maar ik had nú best Luuk de Jong weer terug willen hebben
Sevilla heeft zo'n medelijden met Barcelona dat ze Luuk in Camp Nou willen slijtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar hebben we vanavond nog niks aan.
Ik vind het kut om toe te geven maar ik had nú best Luuk de Jong weer terug willen hebben
Dankquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:57 schreef Nober het volgende:
Voor de nieuwe kijkers.
PSV 0-0 S.L. BENFICA (1-2)Veríssimo 32' (tweede gele kaart)
Jawel hoor, die krijgt juist érg vaak de balquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Die rechtsback van psv is niet veel aan de bal
Welke?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:00 schreef leolinedance het volgende:
Als we winnen ga ik een quadrupel klappen
Typisch Hollandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Die Portugezen gaan nu drie kwartier zó zuigen daar kan Kim Holland in haar topdagen nog niet aan tippen.
PSV voorlopig ook.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaat Benfica doen als PSV weet te scoren?
wachten tot de pingelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Hetzelfde en hopen op strafschoppen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Blijven verdedigen tot de pingelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Wachten op de pingels?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Hopen op strafschoppen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:04 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige Max die ik ken is Max Hardcore god @:WereldgozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vroege dagen van de internetverbinding, genot
Kom je weer posten nu onlyfans stopt
Snel, doe het dak dicht.quote:
Voor een habbekrats maar wel 5 uur onderweg naar een willekeurige stad net over de Nederlandse grens, genotquote:
Verbinding Berlijn - München meerdere malen genomen, altijd perfect en op tijd gegaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een habbekrats maar wel 5 uur onderweg naar een willekeurige stad net over de Nederlandse grens, genot
Je moet wel de tijd hebben om de flix af te kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een habbekrats maar wel 5 uur onderweg naar een willekeurige stad net over de Nederlandse grens, genot
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De vroege dagen van de internetverbinding, genot
Kom je weer posten nu onlyfans stopt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verbinding Berlijn - München meerdere malen genomen, altijd perfect en op tijd gegaan.
Altijd leuke liedjes in de Kuip.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
Vertonghen, Vertonghen
Vocht achter je longen
Duitse mentaliteit opportunisme genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV blijft rommelig. Het moet echt van opportunisme komen.
Na de wedstrijd tegen Ajax inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:08 schreef Zorro het volgende:
Wim Kieft zou zeggen dat Madueke er een beetje in is gaan geloven
Vertonghen slakkentempo genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
Recordinternational voor Belgie
Die weet dus wel wat choken is
Dit wordt echt nog wel 1-0.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:10 schreef Duiveltja het volgende:
Psv kan het vergeten dit is prima vol te houden voor de Portugezen
Je moe....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
Recordinternational voor Belgie
Die weet dus wel wat choken is
der kan ook goed kokenquote:Bedenk bij alles wat je post vooraf
* kan ik dit vriendelijker verwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |