abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8181463
Ik heb een enorm kut probleem..
Mn vriend belde me gister op met de mededeling dat die het niet meer ziet zitten.Dat wij niet bij elkaar passen.
en dat die veranderd in negatieve zin door mij. Hij heeft het van veel mensen gehoord dat die veranderd in negatieve zin en dat wil die gewoon niet.
Hij heeft het gevoel dat die in een kooitje opgevangen zit en dat die er maar niet uit mag komen.
Hij krijgt niet zoveel vrijheid en dat mist die.
Ik wil hem al die vrijheid geven maar nu pas besef ik dat dat te laat is.
Ik voel me echt zwaar klote.
moet de hele tijd huilen, denk gewoon dat het de einde van de wereld is.
Ik wil gewoon niet zn familie moeten missen, zn oma die ik gewoon beschouwde als mijn oma!
Te bedenken dat ik een weekend geleden lekker bij hem heb geslapen en dat het zo gezellig was.
Dat dat gewoon zomaar opeens kan veranderen.
ik zit hier letterlijk te huilen om dit van me af te kunnen schrijven.
Ik wil er zo graag alles aan alles aan doen om het weer goed te maken.
Desnoods gaan we een paar maanden uiteen en dat we daarna weer bij elkaar terug komen.
Het kutte aan alles is.
Dat ik hem voor Valentijnsdag een midweek eemhof heb gegeven..
Ik wil er zo graag heen met hem!
Vanavond moet ik naar hem toe om te praten.
Heb hem ookal een mail gestuurd. waarin ik heb gevraagd of die het uit gaat maken.
Anders hoef ik namelijk al hellemaal niet langs te komen.
Alle leuke gezellig beelden die wij samen hadden zie ik steeds voor me.
Lieverd als je dit leest I LOVE YOU... (sorry, ik kan je gewoon echt niet laten gaan..)
Ik heb het gevoel dat ik droom, dat het een NACHTMARRIE is!
Kan iemand mij helpen. . . ???
  donderdag 30 januari 2003 @ 10:58:44 #2
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8181533
een heel goed gesprek kan wonderen doen..Het gevoel van hem om in een kooitje te zitten komt ook niet van de een op andere dag dus had hij dat ook al eerder aan moeten geven.Ik denk zeker dat je vanavond naar hem toe moet gaan en praten praten praten.Opgeven is het makkelijkste,praten vaak erg moeilijk maar daarmee kom je wel heel ver..en niet alleen dan praten,maar veel praten over je gevoelens waar door de ander gewoon duidelijkheid heeft.Aan een goeie relatie moet je altijd blijven werken.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen,want makkelijk zal het niet zijn maar als je er allebei voor wil vechten kom je een heel eind!!
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8181536
Veel succes in deze rottijd voor je!
pi_8181582
Laat hem gewoon gaan,... als hij echt zoveel van je houd, realiseerd hij zich dat hij je toch zal gaan missen. Ik ken het "gevangen" gevoel wel een beetje wat je beschrijft, je kan ook met hem afspreken om elkaar gewoon wat minder vaak te zien ipv iedere dag.

Ik heb dit zelf ook gehad, iedere dag weer naar me (ex)vriendin. Op een gegevenmoment heb je elkaar niks meer te vertellen en worden de irritaties groter. Je hebt dan geen tijd meer voor je vrienden, of om een keer lekker op jezelf te zijn.

Laat hem los, hij zal vanzelf terug komen, alstie echt van je houd.

If You Love Something, Let It Go,
If It Comes Back To You, Its Yours!
If It Doesn´t.... It Never Was!

Lambo of Rekt
pi_8181605
Veel succes!

Ik heb het idee dat hij er echt al uit is en dat uitmaken nog maar een formaliteit is, hoe naar het ook is. Ik dnek dat het nu een kwestie wordt van onder ogen zien wat er aan de hand is en leren van eventuele fouten. Neem niet klakkeloos aan wat hij zegt, maar denk goed voor jezelf na wat er fout en wat er goed is gegaan.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8181623
dats waar wat jullie zeggen.
Maar hij ziet het nut er niet meer van in om er voor te gaan vechten.
Het was zelf zo erg dat ik vroeg aan hem zullen we er morgen avond over praten dat die zei, nee want ik ga naar de film en ik heb geen zin om dat voor jou laten te vallen.
Ik moet zo vaak dingen na laten omdat jij het niet wilt.
Ik weet niet of het praten helpen. hij klonk vanochtend ook weer het standvastig!
pi_8181645
dat weet ik..
maar ik kan gewoon niet geloven dat na anders half jaar een relatie te hebben gehad.
dat er nu een einde aan is.
dinsdag vroeg die nog of ik voor altijd bij hem wou blijven.!
  donderdag 30 januari 2003 @ 11:07:49 #8
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8181656
Niet opgeven dus en er voor gaan!!!
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8181657
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:05 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
dats waar wat jullie zeggen.
Maar hij ziet het nut er niet meer van in om er voor te gaan vechten.
Het was zelf zo erg dat ik vroeg aan hem zullen we er morgen avond over praten dat die zei, nee want ik ga naar de film en ik heb geen zin om dat voor jou laten te vallen.
Ik moet zo vaak dingen na laten omdat jij het niet wilt.
Ik weet niet of het praten helpen. hij klonk vanochtend ook weer het standvastig!
Sorrie,... vergeet het maar
Lambo of Rekt
pi_8181719
misschien moeten we het de tijd geven?
Ik denk niet dat het helpt maar tjah misschien mag het dan toch zo wezen..
pi_8181742
Hij heeft er echt geen zin meer in zo te horen. En je kunt iemand niet dwingen om van je te blijven houden. Leg je neer bij de feiten en leer ervan, hoe moeilijk het misschien ook is.

Hij klinkt trouwens redelijk ongevoelig en egoistisch, als ie het uit wil maken kan dat ook op een andere manier. En als ie je toch blijkt te missen, merk je dat vanzelf wel. Maar reken er niet op en ga niet zitten wachten op iemand die je wegduwt.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8181749
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:11 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
misschien moeten we het de tijd geven?
Ik denk niet dat het helpt maar tjah misschien mag het dan toch zo wezen..
Laat gewoon niks meer van je horen,.. hoe moeilijk dat ook is, dan maak je de meeste kans dat hij je gaat missen, denk ik.
Lambo of Rekt
  donderdag 30 januari 2003 @ 11:14:51 #13
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8181756
Niet geschoten is altijd mis. Tijd, geduld en vertrouwen zijn belangrijk. Als je daarover kan praten is altijd wel een kans. Je moet niet te snel willen, geduld hebben en elkaar vertrouwen, mist een van die zal je toch vaarwel moeten zeggen.

Sterkte!

pi_8181831
[quote]Op donderdag 30 januari 2003 11:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Laat gewoon niks meer van je horen,.. hoe moeilijk dat ook is, ]

zal moeilijk gaan, we hebben afgesproken dat we het er vanavond over zouden praten.
Hij zegt dat die het niet meer ziet zitten. vervolgens vraag ik aan hem of die het uit gaat maken zecht die dat die dat nog niet weet..

pi_8181917
Bummer, maar ipv hier te zitten piekeren zou ik de pc eens uitdoen en iets doen om je hoofd helder te maken voor dat gesprek vanavond.

Trouwens, stom idee om een mailtje te sturen. Te onpersoonlijk in jou geval.

donderdag 30 januari 2003 @ 11:26:59 #16
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8181947
Lijkt me duidelijk. Loop niet zo achter hem aan, daardoor ziet hij dat hij alles kan doen wat hij wil. Laat hem maar eens goed zitten.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 30 januari 2003 @ 11:30:06 #17
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_8182004
Hij klinkt nogal boos, wat heb jij gedaan om hem zo ver te krijgen? Wat is dus jouw aandeel in het feit dat hij zich zo voelt?
*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_8182228
Het is wel zo dat omdat je hem niet kwijt wil je hem weer min of meer gevangen wil houden, tenminste, zo zie ik het. Iemand moet uit vrije wil van je houden, anders moet je gewoon verder op zoek.
Ik ervaar min of meer hetzelfde nu, ik ben bijna nooit serieus verliefd, en nu ben het een keer, en zij wil niet (of niet 'nu', hoewel ik anders dacht). Ik geloof best dat het ooit nog wat met haar kan worden, maar ik laat haar voorlopig lopen, denk dat jij dat ook het beste kunt doen met je vriend, en over een paar maanden kijken hoe het er dan voor staat.
pi_8182895
Belangrijkste is nu dat er snel duidelijkheid komt.

Als je word afgescheept met de woorden ik moet er over nadenken en ik heb even rust nodig etc. Dan krijgt hij wel zijn rust maar jij niet!
Ben in de zelfde situatie geweest met mijn (toenmalig) meisje. En geloof me niet willen eten of slapen is ook niet alles.
Hou je hooguit 2 dagen vol.

Dus gewoon erachter komen wil hij het uitmaken of is dit nog met een gesprek recht te breien?
Als het uit is gaat het zwaar worden maar dan is er duidelijkheid en het is niet de einde van de wereld ook al voelt het wel zo.

Laat hem over zijn gevoelens praten, het klinkt een beetje als bindingsangst namelijk.Maar zorg ervoor dat er snel duidelijkheid komt.

Ik hoop dat alles goed voor je zal uitpakken

Forza Alfa Romeo!
pi_8183010
klopt hij zegt dat die daar ook last van heeft.
maar ik bedoel we hebben nu ander half jaar.
de laatste maanden gingen steeds beter (voor mijn gevoel).
en ik had beloofd meer naar zn vrienden mee te gaan vondt het ook steeds leuker.
maar hij zegt dat die een eigen persoonlijkheid wil hebben en dat heeft die zo niet.
altijd ben ik mee etc.
als die vraagt of die mag kaarten reageer ik in eerste instantie niet kwl omdat het op een dag is dat we meestal iets anders doen.
en dan de volgende x probeer ik wel goed te reageren en dat is het weer dat ik hem niet vrij laat.
terwijl ik dat echt wel wil.
maar hij denkt dat er nu nixs meer aan te redden is.
Voor mijn gevoel heeft die de moed opgegeven.
pi_8183070
ik krijg geen mail terug,
Zal ik hem een lief kaartje sturen met een gedicht?
  donderdag 30 januari 2003 @ 12:46:31 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8183088
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:30 schreef Joe Gain het volgende:
Hij klinkt nogal boos, wat heb jij gedaan om hem zo ver te krijgen? Wat is dus jouw aandeel in het feit dat hij zich zo voelt?
Ja, dat was ook mijn eerste reactie.
Ik vroeg me ook af wat er gebeurt is, waardoor hij zo boos kan zijn.

In je laatste post staat idd ook wel dat jij altijd met alles mee gaat. Misschien is dat het wel waar hij niet goed van wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat uit zijn 'toon' ik niet veel goeds meer haal. Hij klinkt redelijk definitief.

pi_8183157
Beste is toch dat je met hem gaat praten.
Laat duidelijk voelen wat jij voelt voor hem.
(Als je dat al niet gedaan hebt, maar it never hurts)

Maar nogmaals als het over is en hij wil duidelijk laten blijken dat het over is kan je het alleen maar accepteren. Liefde moet altijd nog van 2 kanten komen.
Hoe oneerlijk het ook soms is.

En dit klinkt hard maar het is beter als je weet waar je aan toe bent.
Maar ga eerst dat gesprek nou maar aan ok?

Forza Alfa Romeo!
  Voormalig Sport Koningin donderdag 30 januari 2003 @ 12:53:07 #24
35237 Nuongirl
pi_8183179
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:45 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
ik krijg geen mail terug,
Zal ik hem een lief kaartje sturen met een gedicht?
Nee, ik denk dat je hem gewoon even met rust moet laten, hoe moeilijk dat ook is, anders is het wel erg opdringerig wat je doet
Wacht nou maar tot vanavond
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_8183197
oke thx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')