Ik heb dit zelf ook gehad, iedere dag weer naar me (ex)vriendin. Op een gegevenmoment heb je elkaar niks meer te vertellen en worden de irritaties groter. Je hebt dan geen tijd meer voor je vrienden, of om een keer lekker op jezelf te zijn.
Laat hem los, hij zal vanzelf terug komen, alstie echt van je houd.
If You Love Something, Let It Go,
If It Comes Back To You, Its Yours!
If It Doesn´t.... It Never Was!
Ik heb het idee dat hij er echt al uit is en dat uitmaken nog maar een formaliteit is, hoe naar het ook is. Ik dnek dat het nu een kwestie wordt van onder ogen zien wat er aan de hand is en leren van eventuele fouten. Neem niet klakkeloos aan wat hij zegt, maar denk goed voor jezelf na wat er fout en wat er goed is gegaan.
quote:Sorrie,... vergeet het maar
Op donderdag 30 januari 2003 11:05 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
dats waar wat jullie zeggen.
Maar hij ziet het nut er niet meer van in om er voor te gaan vechten.
Het was zelf zo erg dat ik vroeg aan hem zullen we er morgen avond over praten dat die zei, nee want ik ga naar de film en ik heb geen zin om dat voor jou laten te vallen.
Ik moet zo vaak dingen na laten omdat jij het niet wilt.
Ik weet niet of het praten helpen. hij klonk vanochtend ook weer het standvastig!
Hij klinkt trouwens redelijk ongevoelig en egoistisch, als ie het uit wil maken kan dat ook op een andere manier. En als ie je toch blijkt te missen, merk je dat vanzelf wel. Maar reken er niet op en ga niet zitten wachten op iemand die je wegduwt.
quote:Laat gewoon niks meer van je horen,.. hoe moeilijk dat ook is, dan maak je de meeste kans dat hij je gaat missen, denk ik.
Op donderdag 30 januari 2003 11:11 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
misschien moeten we het de tijd geven?
Ik denk niet dat het helpt maar tjah misschien mag het dan toch zo wezen..
Sterkte!
[..]
Laat gewoon niks meer van je horen,.. hoe moeilijk dat ook is, ]
zal moeilijk gaan, we hebben afgesproken dat we het er vanavond over zouden praten.
Hij zegt dat die het niet meer ziet zitten. vervolgens vraag ik aan hem of die het uit gaat maken zecht die dat die dat nog niet weet..
Trouwens, stom idee om een mailtje te sturen. Te onpersoonlijk in jou geval.
Als je word afgescheept met de woorden ik moet er over nadenken en ik heb even rust nodig etc. Dan krijgt hij wel zijn rust maar jij niet!
Ben in de zelfde situatie geweest met mijn (toenmalig) meisje. En geloof me niet willen eten of slapen is ook niet alles.
Hou je hooguit 2 dagen vol.
Dus gewoon erachter komen wil hij het uitmaken of is dit nog met een gesprek recht te breien?
Als het uit is gaat het zwaar worden maar dan is er duidelijkheid en het is niet de einde van de wereld ook al voelt het wel zo.
Laat hem over zijn gevoelens praten, het klinkt een beetje als bindingsangst namelijk.Maar zorg ervoor dat er snel duidelijkheid komt.
Ik hoop dat alles goed voor je zal uitpakken
quote:Ja, dat was ook mijn eerste reactie.
Op donderdag 30 januari 2003 11:30 schreef Joe Gain het volgende:
Hij klinkt nogal boos, wat heb jij gedaan om hem zo ver te krijgen? Wat is dus jouw aandeel in het feit dat hij zich zo voelt?
In je laatste post staat idd ook wel dat jij altijd met alles mee gaat. Misschien is dat het wel waar hij niet goed van wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat uit zijn 'toon' ik niet veel goeds meer haal. Hij klinkt redelijk definitief.
Maar nogmaals als het over is en hij wil duidelijk laten blijken dat het over is kan je het alleen maar accepteren. Liefde moet altijd nog van 2 kanten komen.
Hoe oneerlijk het ook soms is.
En dit klinkt hard maar het is beter als je weet waar je aan toe bent.
Maar ga eerst dat gesprek nou maar aan ok?
quote:Nee, ik denk dat je hem gewoon even met rust moet laten, hoe moeilijk dat ook is, anders is het wel erg opdringerig wat je doet
Op donderdag 30 januari 2003 12:45 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
ik krijg geen mail terug,
Zal ik hem een lief kaartje sturen met een gedicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |