2.5 gram zout is best veel, in een zak chips zit minder (er zit vaak meer zout in de versmaaltijden dan op de verpakking staat in).quote:Op zondag 9 februari 2025 21:55 schreef Knipoogje het volgende:
Zojuist een diepvriesmaaltijd geprobeerd van Mama's. Normaal bijna 7 euro voor een kleine 400g, maar nu bij AH in de aanbieding voor 4 euro.
[ afbeelding ]
Ik dacht het kwam omdat ze flink met zout in de weer waren geweest, maar volgens mij valt 2.5g best nog mee voor zo'n maaltijd.
Jawel, dit mag. Er zit daadwerkelijk zalm in. Dus het mag op de verpakking.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat mag toch niet van de Nederlandse wet? Of ben ik nou gek
250 gram pasta? Is dat een snackje ofzo? Bizarre portie voor een maaltijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:27 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
¤3.30 bij AH
2 min in magnetron.
Smaakt best oke, ik heb er wat kaas overheen gedaan. Het is wel weinig. Klein kommetje vol.
6.8/10
En dat voor ¤3.30quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
250 gram pasta? Is dat een snackje ofzo? Bizarre portie voor een maaltijd
Dat zal wel als concurrent bedoeld zijn voor die bekertjes "Good Noodles" en the works.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
250 gram pasta? Is dat een snackje ofzo? Bizarre portie voor een maaltijd
De tering.quote:
Dat is goor spul idd. En ook duur voor wat je krijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat zal wel als concurrent bedoeld zijn voor die bekertjes "Good Noodles" en the works.
Stuk voor stuk smerig ongezond spul.
Heb je deze geproefd dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat zal wel als concurrent bedoeld zijn voor die bekertjes "Good Noodles" en the works.
Stuk voor stuk smerig ongezond spul.
Nee. Hoewel ik dit topic met enthousiasme volg koop ik die meuk allemaal niet.quote:
Ik kocht vorige week friethoes en ik vond het totaal niet bijzonder en zekerrr de prijs niet waard. Ieder zn meuk.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee. Hoewel ik dit topic met enthousiasme volg koop ik die meuk allemaal niet.
Ik kook zelf doorgaans. Beetje op voorraad in het weekend zodat je maandag en dinsdag ook nog wat hebt uit de koelkast en woensdag geregeld verse ovenfriet van Friethoes (die is echt heel goed) met sate van Mora als guilty pleasure. Donderdag is een witte vlek waar de Vrouw kookt qua vrije dag en ik werk vrijdag thuis zodat ik dan beetje op tijd kan beginnen.
Zo rommelen wij er ons een beetje doorheen.
Maar dus beetje pasta in chemische saus vinden wij geen succesnummer.
Het is hier misschien een beetje off-topic maar we hebben hier ook de plaatselijke frietjuwelier (FrietBoetiek) waar we ook weleens halen maar ik vind de Friehoes daar niet veel voor onder doen. Oven moet wel op juiste temperatuur en zo voort. Echt heel goed m.i. en Veeeeel beter dan alle ovenfriet uit de diepvries.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kocht vorige week friethoes en ik vond het totaal niet bijzonder en zekerrr de prijs niet waard. Ieder zn meuk.
Het is géén vlees he?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef roos94 het volgende:
Vlees uit blik, daar begin ik niet aan.
Er zijn grenzen!
Vegetarian duckquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef roos94 het volgende:
Er zijn grenzen!
gelukkig is het ook geen vleesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:55 schreef roos94 het volgende:
Er zijn grenzen!
Hoofdingrediënt: GLUTEN.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren een blik geopend
Gemaakt van gluten. Dat kan blijkbaar tegenwoordig. Als de eend dit zou weten.. Gelukkig houden ze zich daar niet mee bezig. Doen gewoon hun eigen eendending zoals het hoort.quote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Staat in koeienletters VEGETARUAN op..
Misschien koop ik nog wel een blik voor dat geval.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef sigme het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zat nog veiling onder m'n Ctrl-c
Dapper experiment. Ik had het blik op voorraad gehouden tot het moment dat de russen komen.
Hulde & lof dat jij het gewoon in vredestijd hebt aangedurfd.
Ik heb al een blik staan, ben alweer vergeten wat er ongeveer in zit. Niet vegetarisch, dat weet ik wel vrij zeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien koop ik nog wel een blik voor dat geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |