abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201060883
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:35 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Toch lijkt het me gevoelsmatig beter om het virus gewoon rond te laten gaan, dan met boosters te gaan lopen klooien. Bij ouderen en kwetsbaren kan je dat nog overwegen maar verder lijkt er vooralsnog geen noodzaak voor.

We moeten ook oppassen dat het geen WC Eend wordt. Wij van Pfizer adviseren Pfizer. Die pharmajongens zijn ook geen heilige Maria, dit gaat om miljarden op jaarbasis.
Maar de kwetsbaren! Maar de ouderen! Maar de zorg! Maar long Covid!

Daar komt het uiteindelijk wel weer op neer imo. Overstappen naar acceptatie zie ik niet gebeuren helaas.
pi_201060910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daar komt het uiteindelijk wel weer op neer imo. Overstappen naar acceptatie zie ik niet gebeuren helaas.
Als andere landen het doen, en je blijft in NL achter, dan zul je wel moeten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201060956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Daarom moet je wellicht ook niet eeuwig bezig blijven of beginnen met boosters. Veel mensen hebben waarschijnlijk ook al onbewust Corona gehad. Maar ik ben geen expert. het is zeer complexe materie, waar ook belangen van farmaceuten zeker rollen kunnen spelen, zeker als er miljarden in het verschiet liggen om in de lengte van jaren boosters te kunnen verkopen.
Dan zeg ik gewoon laat alles maar gaan, terug naar normaal, en zorg vooral dat je ouderen en risicogroepen beschermd met eventuele boosters de komende jaren. Denk dat zoiets de enige weg is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201060963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je hebt er niet echt vertrouwen meer in of wel ;)

Let it go. Het komt wel goed. Zelfs Appie Osterhaus zegt dat we eraf gaan komen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:44:49 #255
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201060999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Tja, de andere landen gaan ook niet zo hard met versoepelen. De Duitsers gaan helemaal lekker in deze regeltjesmodus.

En we horen ook niks uit de UK, zal wel goed gaan daar ;) Dus.. we zitten nu ook hier wel op de vaccinatiegraad waar ze toen op zaten in de UK met freedom day.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:45:26 #256
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201061023
Spannend hoor.. Ben benieuwd hoeveel mensen straks nog bereid zijn een derde, vierde of jaarlijkse prik te gaan halen in het belang van de volksgezondheid terwijl de kans dat ze zelf ernstige gevolgen van Corona gaan ondervinden gering is.
Gelukkig heeft de overheid een stok achter de deur in vorm van een QR-code om de wat minder gewillige personen te motiveren om toch maar een spuitje te gaan halen.
pi_201061040
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan zeg ik gewoon laat alles maar gaan, terug naar normaal, en zorg vooral dat je ouderen en risicogroepen beschermd met eventuele boosters de komende jaren. Denk dat zoiets de enige weg is.
Dat is het ook. En vroeg of laat gaat dat besef echt wel een keer landen in Den Haag. Misschien vinden anderen dit naïef maar ik snap de wanhoop niet zo. Behalve een paar zolderkamerautisten zit niemand op deze kutzooi te wachten en iedereen wil er zsm vanaf.
pi_201061112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:44 schreef zalkc het volgende:

[..]
Tja, de andere landen gaan ook niet zo hard met versoepelen. De Duitsers gaan helemaal lekker in deze regeltjesmodus.

En we horen ook niks uit de UK, zal wel goed gaan daar ;) Dus.. we zitten nu ook hier wel op de vaccinatiegraad waar ze toen op zaten in de UK met freedom day.
Het VK dat ons nieuwe voorbeeldland is, wie had dat gedacht.
pi_201061114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:45 schreef Woelwater het volgende:
Spannend hoor.. Ben benieuwd hoeveel mensen straks nog bereid zijn een derde, vierde of jaarlijkse prik te gaan halen in het belang van de volksgezondheid terwijl de kans dat ze zelf ernstige gevolgen van Corona gaan ondervinden gering is.
Gelukkig heeft de overheid een stok achter de deur in vorm van een QR-code om de wat minder gewillige personen te motiveren om toch maar een spuitje te gaan halen.
Ik denk dat een hele boel mensen dan gaan zeggen :W
We kregen er toen geen vrijheid voor terug, en wie geeft mij de garantie dat het nu wel gebeurt ? zeker als je in de groep zit waar het toch weinig impact op heeft in kader van ziekenhuisopnames.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201061258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:47 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik denk dat een hele boel mensen dan gaan zeggen :W
We kregen er toen geen vrijheid voor terug, en wie geeft mij de garantie dat het nu wel gebeurt ? zeker als je in de groep zit waar het toch weinig impact op heeft in kader van ziekenhuisopnames.
En ik vind dat ook een prima te verdedigen standpunt. Het is diep triest dat we nu nog geen idee hebben wat ze van plan zijn met de endemische fase. Dat plan had er allang moeten zijn. Alle speculatie die er nu is werkt alleen maar polarisatie in de hand. Je ziet steeds meer 2 kampen ontstaan, dat zie je hier in het topic ook wel.
pi_201061462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En ik vind dat ook een prima te verdedigen standpunt. Het is diep triest dat we nu nog geen idee hebben wat ze van plan zijn met de endemische fase. Dat plan had er allang moeten zijn. Alle speculatie die er nu is werkt alleen maar polarisatie in de hand. Je ziet steeds meer 2 kampen ontstaan, dat zie je hier in het topic ook wel.
En daarin helpt het helemaal niet dat de media en talkshows (al dan niet onbewust) de angst lekker blijven aanwakkeren.
pi_201061500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]
En daarin helpt het helemaal niet dat de media en talkshows (al dan niet onbewust) de angst lekker blijven aanwakkeren.
Dat lezende. Wat heeft Gommers te melden bij Op1? Ik kijk niet.
pi_201061564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik gok het bekende riedeltje

''IC mensen zijn moe''

''Nog teveel besmettingen''

''Teveel mensenmassa's''

''Nieuwe Golf in de Herfst''

''Femke Louise is zwanger, maar niet van mij''
pi_201061578
quote:

[..]
Zonder te kijken, dat hij zich zorgen maakt over de druk op de IC's?

Edit, wat @Oliver23 zegt.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:05:42 #265
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201061632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

''IC mensen zijn moe''

''Teveel mensenmassa's''

Op het laatste na allemaal een HOAX
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201061638
Code zwart is al gevallen volgens Twitter.
pi_201061651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:02 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

''IC mensen zijn moe''

''Teveel mensenmassa's''

Daar word je toch moe van.

dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:06:54 #268
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_201061652
quote:

[..]
An sich niet domme dingen, hij zegt indirect dat het systeem niet alleen maar op corona ingericht moet blijven, want 8 open hart operaties voegen meer waarde toe dan 1 corona patiënt, en dat de inhaalzorg door moet gaan want we komen nu in een endemische fase.

Of we moeten het systeem anders in gaan richten, hij zegt het wel heel bedekt, dat corona niet meer het belangrijkste zou moeten zijn.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_201061658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En als je buitenkomt zie je er niets meer van.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_201061693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:41 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Weinig andere landen die echt naar acceptatie neigen alleen toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:43 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je hebt er niet echt vertrouwen meer in of wel ;)

Let it go. Het komt wel goed. Zelfs Appie Osterhaus zegt dat we eraf gaan komen.
We komen er vast wel vanaf. Maar wanneer? Na de hoeveelste booster? Daar maak ik me wel zorgen om ja. ‘We komen er wel vanaf’ hoor ik al een tijdje, maar vooralsnog lijkt het meer de booster kans op te gaan (om maar wat te noemen) dan de acceptatie kant.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:09:18 #271
14505 OProg
A Life in Music
pi_201061703
Hij had eigenlijk vooral een realistisch verhaal dat dit de komende tijd een feit blijft en dat als je meerdere geplande operaties uit moet stellen voor 1 covid patiënt dat er een discussie moet komen hoe lang dit nog een goed idee is.

En dat als er meer bedden moeten komen er een groter plan moet komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:09:55 #272
12221 Tijn