SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Volgens de overheid is het "zo lang als je nodig hebt", maar dat moet je dan wel aan kunnen tonen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klinkt al beter, volgens mij vind ik hier 2 dagen verlof maar dat vind ik in dit geval veel en veel te weinig.
Ja lekker vaag inderdaad richting werkgevers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens de overheid is het "zo lang als je nodig hebt", maar dat moet je dan wel aan kunnen tonen.
Oh nee, ik lees 'm verkeerd. Standaard voor broer/zus is twee dagen. Waarschijnlijk omdat het niet de norm is dat je die uitvaart regelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker vaag inderdaad richting werkgevers.
Hij pakt maar zolang hij nodig heeft, die dagen regel ik wel, ik weet hoe moeilijk hij het er al mee had en gezien de leeftijd van dat mannetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, ik lees 'm verkeerd. Standaard voor broer/zus is twee dagen. Waarschijnlijk omdat het niet de norm is dat je die uitvaart regelt.
Als je wél degene bent die de boel regelt/aanstuurt, moet verlof niet zo'n punt zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/ayMKqPq
@:ltvdk
Ja, dat is hier ook hoe het gaat gelukkig. Toen moeder van een collega plotseling overleed kon die ook gewoon alles regelen en doen zoals hij het wilde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij pakt maar zolang hij nodig heeft, die dagen regel ik wel, ik weet hoe moeilijk hij het er al mee had en gezien de leeftijd van dat mannetje.
Je gaat geen gekke dingen doen hequote:
Ja daarom, zoiets moet op gevoel gaan i.p.v. kille regeltjes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat is hier ook hoe het gaat gelukkig. Toen moeder van een collega plotseling overleed kon die ook gewoon alles regelen en doen zoals hij het wilde.
bizar dat je zo vroeg al zo veel loopt :pquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh wat weer een heerlijke dag. Net een nieuw record ochtendwandeling gemaakt: 6,59 kmWas blij dat ik mijn krukje mee had. Even heerlijk in het zonnetje gezeten halverwege
![]()
8803 steps inmiddels ondanks 3:49 minder zonlicht (maar dat heeft er eigenlijk geen hol mee te maken).
De groente met de laagste voedingswaarde is rabarber (13 calorieën per 100 gram).
Schijnt dat het kauwen op rabarber meer energie kost dan het oplevert
Oh ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk alleen met scooter van de brug af
Mwoa hoezo? Wanneer moet het anders?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar dat je zo vroeg al zo veel loopt :p
ja op een normaal tijdstip :pquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa hoezo? Wanneer moet het anders?
Bitterbal pakt de bitterbrommer voor die afstanden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa hoezo? Wanneer moet het anders?
ja no shit. ga niet zo nog ff 7 km ergens heen lopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal pakt de bitterbrommer voor die afstanden.
In praktijk is dat hier ook zo hoor, maar richtlijnen zijn gewoon wel handig om te hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij pakt maar zolang hij nodig heeft, die dagen regel ik wel, ik weet hoe moeilijk hij het er al mee had en gezien de leeftijd van dat mannetje.
Ik zit al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Doe ik wel op werk als jullie allemaal op jullie dikke kont zitten
Mooi mannenkontje hier hoor, krijg regelmatig de vraag of ik soms betonijzervlechter benquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja no shit. ga niet zo nog ff 7 km ergens heen lopen
ja cool dat je het doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon lekker. Lopen om het lopen. Stralend ochtendzonnetje, frisse lucht, mooie uitzichten overal. Nieuwe plekken ontdekken. Heerlijk. Elke dag toch een klein beetje vakantie
je zit altijd dus kan nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi mannenkontje hier hoor, krijg regelmatig de vraag of ik soms betonijzervlechter ben
quote:
quote:
Is dat niet gewoon omdat je naar ongewassen zweet en goedkoop bier ruikt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi mannenkontje hier hoor, krijg regelmatig de vraag of ik soms betonijzervlechter ben
ha, ik zit niet tijdens werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Hoe gaat het met de jouwe?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Dat is ook maar relatief, wanneer ik loop is voor de gemiddelde Nederlander etenstijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja jij gaat toch op een normaal tijdstip
jahoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh ja. OKe nou ja ben jij ook niethet goede voorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook maar relatief, wanneer ik loop is voor de gemiddelde Nederlander etenstijd
Volgens de masseuse hier ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.quote:
Haags zn kwaklading jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.
horloge watquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, hehe, bij gods gratie wil m'n horloge liedjes downloaden.
eten verbranden terwijl je het eetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh wat weer een heerlijke dag. Net een nieuw record ochtendwandeling gemaakt: 6,59 kmWas blij dat ik mijn krukje mee had. Even heerlijk in het zonnetje gezeten halverwege
![]()
8803 steps inmiddels ondanks 3:49 minder zonlicht (maar dat heeft er eigenlijk geen hol mee te maken).
De groente met de laagste voedingswaarde is rabarber (13 calorieën per 100 gram).
Schijnt dat het kauwen op rabarber meer energie kost dan het oplevert
vliegen met die scooter!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk alleen met scooter van de brug af
ZEEUWENquote:
Nou dan begint m'n dag goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gapen heeft ook een zekere erotische lading, claimt Wolter Seuntjens, een wetenschappelijk onderzoeker die in november 2004 in Amsterdam aan de VU op het onderwerp promoveerde.
Tokkieklokkies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje komt aan met een Rolex en een Omega Seamaster, omdat ze zo goedkoop waren in Dubai.
LEEUWENquote:
Misschien sneeuwt het in Zwitserlandquote:
Dat sowieso, sneeuwde dit weekend hoog in de bergen alquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien sneeuwt het in Zwitserland
ben je gelijk wezen skieen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat sowieso, sneeuwde dit weekend hoog in de bergen al
Lekker met een blikken bandje zodat je binnen de korste keren uitslag heb en waarschijnlijk loopt hij binnen een dag 23 uur achter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje komt aan met een Rolex en een Omega Seamaster, omdat ze zo goedkoop waren in Dubai.
Yes, niet naar kantoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na deze zomer zullen we wel een extra lange winter krijgen ben ik bang.
vanaf oktober tot en met maartquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een Marokkaan trapt erin en rent er met je pols vandoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker met een blikken bandje zodat je binnen de korste keren uitslag heb en waarschijnlijk loopt hij binnen een dag 23 uur achter.
Straks moet iedereen gewoon weer naar kantoor en lopen alle introverte niet sociale mensen met rode vlekken en schuim op het smoeltje op straat rond.quote:
Nog even en ik moet een muilkorf op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks moet iedereen gewoon weer naar kantoor en lopen alle introverte niet sociale mensen met rode vlekken en schuim op het smoeltje op straat rond.
Hell noquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ingesneeuwd raken op kantoor met je collega's
Die waaien toch met alle winden mee en maken dat weer hun nieuwe normaal. Beetje voorover gebogen over het bureau zodat ze minder opvallen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks moet iedereen gewoon weer naar kantoor en lopen alle introverte niet sociale mensen met rode vlekken en schuim op het smoeltje op straat rond.
Meteen de geboorte van nieuwe paarkoppeltjes die al lang snaakse blikken naar elkaar aan het werpen waren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ingesneeuwd raken op kantoor met je collega's
Incestueusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de geboorte van nieuwe paarkoppeltjes die al lang snaakse blikken naar elkaar aan het werpen waren.
In de sneeuw kun je ook gewoon in je korte broek lopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
ONdertussen ben ik wel blij dat het hier nog niet sneeuwt en ik gewoon in m'n korte broek kan lopen
Dan moet ik me wel in het juiste kantoor in laten sneeuwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de geboorte van nieuwe paarkoppeltjes die al lang snaakse blikken naar elkaar aan het werpen waren.
als ze elkaar al geil aan lagen te kijken voordat ze geboren werden kan het alleen maar een tweeling zijn.quote:
Maakt de koffie wat minder zoet ineens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb er al twee gehaald. Eigenaar is een leuke kerel, maar het is gewoon godinnetje niet
dan krijg ik koude ballenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de sneeuw kun je ook gewoon in je korte broek lopen
ik las gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb er al twee gehaald. Eigenaar is een leuke kerel, maar het is gewoon godinnetje niet
Fitbit. Heeft een optie dat je er muziek op kan zetten (en uiteraard luisteren), kan ik telefoon in de sportschool mooi in m'n kluisje laten. Maar die claimde dat m'n wi-fi niet werkte (onzin), dus dat was een mooi rondje wegflikkeren en opnieuw connecten enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
horloge wat
is dat voor een nieuwe wekker ofzo?
Nadeel is dan wel weer dat als de klodders lust opdrogen dat die collega daar nog steeds rondhuppelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel in het juiste kantoor in laten sneeuwen.
hangen ze nog steeds in de sneeuwquote:
Randy, ben jij het?quote:
Thermosondergoed aan danquote:
ja gehad ook. En het is een Turk, geen neger. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las gehaden had zoiets van
[ afbeelding ]
Vanavond bij "More TRUE stories": Professor UitStraling die iets vindt van "Mensen die muziek draaien tijdens het sporten"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fitbit. Heeft een optie dat je er muziek op kan zetten (en uiteraard luisteren), kan ik telefoon in de sportschool mooi in m'n kluisje laten. Maar die claimde dat m'n wi-fi niet werkte (onzin), dus dat was een mooi rondje wegflikkeren en opnieuw connecten enzo.
Tl;dr: het werkt weer.
Ik heb geen zin in gerap over wiet tijdens het sporten. Liever m'n eigen pleurisherrie dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond bij "More TRUE stories": Professor UitStraling die iets vindt van "Mensen die muziek draaien tijdens het sporten"![]()
Tune inKun je wat van leren zo te zien
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link wtf
Nou nou nou wat weer een vooringenomenheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gerap over wiet tijdens het sporten. Liever m'n eigen pleurisherrie dan.
Resultaten uit het verleden ditdat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou wat weer een vooringenomenheid
Bij een rappende US heb ik een beetje deze associatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gerap over wiet tijdens het sporten. Liever m'n eigen pleurisherrie dan.
Over niet boeiende onderwerpen waar ik geen kaas van heb gegeten heb ik totaal geen meningquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanavond bij "More TRUE stories": Professor UitStraling die iets vindt van "Mensen die muziek draaien tijdens het sporten"![]()
Ik quote deze even voor de archieven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over onderwerpen waar ik geen kaas van heb gegeten heb ik totaal geen mening
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel weer dat als de klodders lust opdrogen dat die collega daar nog steeds rondhuppelt.
Nou dat zijn er niet zo veel dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over niet boeiende onderwerpen waar ik geen kaas van heb gegeten heb ik totaal geen mening
quote:Het is Szeged, daar komt de beroemde Pick salami vandaan.
Koop dan pandjes, duurt wat langer maar dan heb je pas echt een appeltje voor de dorst en kun je wat eerder stoppen met werk als werken niet zo je ding is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij gaat ze ook niet omdoen. Als investering klinkt het zo gek nog niet.
Pik salami, huehuequote:
Ja die heef tie ook al maar kost tijd, dat snap ik wel, om er nou 5 te kopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop dan pandjes, duurt wat langer maar dan heb je pas echt een appeltje voor de dorst en kun je wat eerder stoppen met werk als werken niet zo je ding is.
Ik zit nu in een meeting met een project manager die 1:1 dingen voorleest die hij van de klant gehoord heeft zonder ook maar enige context te kennen. Ga zo maar eens ophangen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe scrummaster.![]()
Russische developer: "Not sure if we can finish story A and B. Hard to estimate how much progress we can make today."
Scrummaster: "Let's focus on story A and B and try to finish it."
Russische developer: "Thank you for this insight. It really helped."
Met een verwenkoffietje in de handquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huidkleurige bikini aan en biodanzen in de tuin
Waarom denk je datquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat er zo'n drupje verwenkoffie vanaf je gulzige mond langs alle vrouwelijke welvingen richting de grond sijpelt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een verwenkoffietje in de hand
goed planquote:
quote:
Ben je zelf toe aan koffie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er zo'n drupje verwenkoffie vanaf je gulzige mond langs alle vrouwelijke welvingen richting de grond sijpelt.
Ik ga eens een tas koffie scoren en een broek aantrekkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf toe aan koffie?
"Hey, KOEKOEK, je lultquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit nu in een meeting met een project manager die 1:1 dingen voorleest die hij van de klant gehoord heeft zonder ook maar enige context te kennen. Ga zo maar eens ophangen.
Meid toch. Klote joh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
verdomd, m'n water is op. Moet ik opstaan.
ik ben lui vandaagquote:
quote:
Heb het iets subtieler gedaan. Het echt geen zin als iemand gewoon doorgeefluik is en dingen voor gaat lezen. Als ik iets had moeten reviewen dan had ik dat wel gedaan en daarvoor hoeven we niet in een meeting te zitten met een aantal mensen.quote:
Fake news!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer de klimaatwetenschappers gelijk krijgen, dan wordt 2021 wederom een jaar vol extreem weer. Afgelopen voorjaar was het in West Europa warm en nat. Veel warmer en natter dan gebruikelijk. Wanneer de winter voorspelling van deze wetenschappers uitkomt, wordt het van vanaf medio oktober in grote delen van Europa al extreem koud. Iedereen wordt daarom aangeraden om zich op tijd voor te bereiden op een extreme winter en nu alvast te zorgen voor een warme ski jas, muts en goede handschoenen.
Koffie koffie.. tijdddddquote:
Ben jij ook toe aan koffie?quote:
Ik heb de eerste Mireille al Bekooijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ook toe aan koffie?
Nuttig. Een duurbetaalde voorlezerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit nu in een meeting met een project manager die 1:1 dingen voorleest die hij van de klant gehoord heeft zonder ook maar enige context te kennen. Ga zo maar eens ophangen.
Padamtsssjquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Mireille al Bekooijd
Met of zonder verse roomboter sprits?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een thuiswerkcaaf naast mij op het bureau, omdat ik ook even wil zien of ze nog goed at, maar ze zit hooi weg te werken alsof ze nog nooit hooi heeft gezien
De weegschaal was een beetje boos, dus doe maar zonderquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder verse roomboter sprits?
Hier ligt een hond op zijn rug om aandacht te vragen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een thuiswerkcaaf naast mij op het bureau, omdat ik ook even wil zien of ze nog goed at, maar ze zit hooi weg te werken alsof ze nog nooit hooi heeft gezien
zit die dan naast je los op het bureau of wel in een hokjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weegschaal was een beetje boos, dus doe maar zonder
Lieve honTquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt een hond op zijn rug om aandacht te vragen.
Schreeuwen van de pijn die weegschaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat je er dan op gaat staan en er vanaf gegooid wordt.
Of een pratende weegschaal die, zodra je erop gaat staan, je helemaal uit gaat schelden
We zijn bezig om wat dingen te herstructureren, helaas zijn deze mensen erbij te gekomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nuttig. Een duurbetaalde voorlezer
ah zoals de meisjes in parijs!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ligt een hond op zijn rug om aandacht te vragen.
Die zit in de onderkant van het reismandje en de bovenkant is er dan vanaf, omdat ik haar dan extra goed kan zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit die dan naast je los op het bureau of wel in een hokje
"Wilt u niet met twee personen tegelijk op deze weegschaal gaan staan?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Of een pratende weegschaal die, zodra je erop gaat staan, je helemaal uit gaat schelden
Ik dacht aan precies hetzelfde, dat je die in kan laten spreken met de stem van iemand die je echt haat of minacht, of met de stem van een seriemoordenaar "ya fat bastard, I am coming for your fat balls if you eat one more cookie"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik mis onze vorige product owner. Die was ook goed in werk wegmanagen. Die we nu hebben waait met alle winden mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn bezig om wat dingen te herstructureren, helaas zijn deze mensen erbij te gekomen
In een ander project zit wel een heel goede project manager; die zorgt juist voor minder werk.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ok het wordt speculaas.. want:
[ afbeelding ]
wie wil dit nu niet.uiteraard een voordracht uit eigen werk
Ik heb gisteren gedacht aan spritsen. Denk dat ik daarom zwaarder was vandaagquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht aan precies hetzelfde, dat je die in kan laten spreken met de stem van iemand die je echt haat of minacht, of met de stem van een seriemoordenaar "ya fat bastard, I am coming for your fat balls if you eat one more cookie"
"Geen wonder dat je geen seks hebt met jouw gewicht"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Wilt u niet met twee personen tegelijk op deze weegschaal gaan staan?"
intrigerendquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gedacht aan spritsen. Denk dat ik daarom zwaarder was vandaag
Dan gaat-ie het raam uit. Ik zit nog netjes binnen mijn bmi-marge. Net.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Geen wonder dat je geen seks hebt met jouw gewicht"
Ga eens in een kerk kijken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nuttig. Een duurbetaalde voorlezer
Goede mensen zijn helaas schaars.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis onze vorige product owner. Die was ook goed in werk wegmanagen. Die we nu hebben waait met alle winden mee.
Waar. Onze scrummaster is een tante van de marketingafdeling, die daar niet meer mee kon komen. Dus hebben ze haar deze functie maar gegevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede mensen zijn helaas schaars.
ftfyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar. Onze cummaster is een tante van de marketingafdeling, die daar niet meer mee kon komen. Dus hebben ze haar deze functie maar gegeven
Hier moeten er 5 kilo's vanaf; of ik moet nog aantal centimeters gaan groeien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gaat-ie het raam uit. Ik zit nog netjes binnen mijn bmi-marge. Net.
Ik wil een kleine marge hebben voor mijn vakantiequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moeten er 5 kilo's vanaf; of ik moet nog aantal centimeters gaan groeien.
voegen die hippe management technieken nou echt wat toe?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar. Onze scrummaster is een tante van de marketingafdeling, die daar niet meer mee kon komen. Dus hebben ze haar deze functie maar gegeven
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bipsje is rood. En je balletjes zijn blauwer dan de gemiddelde oceaan.
Er zijn een aantal technieken die werken; maar je moet ze wel toepassen op de situatie van je bedrijf en niet puur vanuit de theorie redeneren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voegen die hippe management technieken nou echt wat toe?
toen ik nog in de IT zat was Agile net in opkomst. Kreeg toen heel erg de indruk dat het meer een 'fancy' naampje was voor iets wat eigenlijk alleen tijd kostte
Kan me trouwens op fok ook een topic herinneren van een kerel die z'n gezin managede volgens scrum incl bord enzo. Was best sneu wel.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
Kan me trouwens op fok ook een topic herinneren van een kerel die z'n gezin managede volgens scrum incl bord enzo. Was best sneu wel.
Ja en nee. In principe is scrum/agile vooral een manier om developers niet bezig te laten zijn met 'politieke' discussies (die zijn voor de PO) en met logistieke vraagstukken (die zijn voor de scrummaster). En als je het goed doet, kun je het aantal meetings verminderen. Maar ik denk dat weinig bedrijven het echt goed toepassen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voegen die hippe management technieken nou echt wat toe?
toen ik nog in de IT zat was Agile net in opkomst. Kreeg toen heel erg de indruk dat het meer een 'fancy' naampje was voor iets wat eigenlijk alleen tijd kostte
Vreetvakantiequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil een kleine marge hebben voor mijn vakantie
ja dat was best sneuquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Lijkt me best interessant om te zien hoe ver je dan komt.
Alleen een beetje onethisch omdat je al die andere mensenlevens in je huis verwoest maar ja.
co ouderschapquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat was best sneu
verklaarde ook wel waarom het co ouderschap was enzo .
retro classics thoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Tweewekelijk een retro doen met je kinderen en je hond
Heb het idee dat ze het vooral gebruiken om juist extra veel meetings te kunnen plannenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en nee. In principe is scrum/agile vooral een manier om developers niet bezig te laten zijn met 'politieke' discussies (die zijn voor de PO) en met logistieke vraagstukken (die zijn voor de scrummaster). En als je het goed doet, kun je het aantal meetings verminderen. Maar ik denk dat weinig bedrijven het echt goed toepassen.
quote:
Iedere ochtend om 0600 de daily stand-up: "Sam, de auto wassen! Red je dat voor volgende week zaterdag of heb je hulp nodig? Vlinder, heb jij nog wat op de backlog? En Castor, er staat een test met de nieuwe frolicbrokken in jouw swim lane. Is de OTAP-straat klaar?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Tweewekelijk een retro doen met je kinderen en je hond
In principe heb je elke dag een daily, misschien wekelijk een refinement en tweewekelijks een retro en review. Maar je ziet bij ons dat er nog vanalles bij komt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het vooral gebruiken om juist extra veel meetings te kunnen plannen
Je weet dat Agile een methode is en geen website, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken een "hoogbegaafde" vrouw die al haar seks- en dateafspraakjes regelt middels Agile, komt ze nog alleen maar sjappies tegen, "hoogbegaafd" autisme is best wel een handicap als je sociale antennes amper functioneren, dat zie je hier ook.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere ochtend om 0600 de daily stand-up: "Sam, de auto wassen! Red je dat voor volgende week zaterdag of heb je hulp nodig? Vlinder, heb jij nog wat op de backlog? En Castor, er staat een test met de nieuwe frolicbrokken in jouw swim lane. Is de OTAP-straat klaar?"
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet dat Agile een methode is en geen website, toch?
Onze nieuwe PO gebruikt het vooral als tijd om haar verhaaltjes af te draaien. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond die daily standup nog wel het meest irritanteen kreeg vooral de indruk dat dat was omdat de manager eigenlijk geen flauw idee had wat er speelde en verder totaal niet luisterde.
is dat er zo een die in haar kracht moet staan als ze 's morgens van onder de douche moet komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze nieuwe PO gebruikt het vooral als tijd om haar verhaaltjes af te draaien. Vermoeiend.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat er zo een die in haar kracht moet staan als ze 's morgens van onder de douche moet komen.
En daarna even lekker moet escaleren en over de schutting gooien enzo
is dat bij jou ook zo'n 'matrix organisatie' ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was vroeger manager. En ze snapt nog niet helemaal dat een PO geen manager is.
"HANS, ik snap dat je het een rotklus vindt, maar die functionaliteit willen de stakeholders graag".quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was vroeger manager. En ze snapt nog niet helemaal dat een PO geen manager is.
Deels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
i
[..]
is dat bij jou ook zo'n 'matrix organisatie' ofzo?
JAAAA< Hier issie weer, de DEEEELIEEEEquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere ochtend om 0600 de daily stand-up: "Sam, de auto wassen! Red je dat voor volgende week zaterdag of heb je hulp nodig? Vlinder, heb jij nog wat op de backlog? En Castor, er staat een test met de nieuwe frolicbrokken in jouw swim lane. Is de OTAP-straat klaar?"
waar heb je thee besteld?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn thee-ei en losse thee is binnen, het feest kan beginnen
Holland and Barret, want ik had nog een tegoedbon voor 1,25quote:
Lekker je ei soppenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Iedereen is manager.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zo klinkt het wel heel vies.
Wat is een PO? Zoiets als wat je onder je bed schuift ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Holland and Barret, want ik had nog een tegoedbon voor 1,25
Als iedereen nu zo blij was met een thee-ei dan zou de wereld best mooi zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Absoluutquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik sportschool weer, dus dan mag ik wat nieuwe kleding toch?
jij sportschoolt hij sportschoolt wij sportscholen hunnie hebben gesportschoold?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik sportschool weer, dus dan mag ik wat nieuwe kleding toch?
Geen e-mailbevestiging gekregen van de bestelling ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n zus had een tijd geleden hele lekkere munt thee. had die webshop toen gevonden, maar weet niet meer welke 't was (enz ij ook niet)
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen e-mailbevestiging gekregen van de bestelling ?
Ik had in EuroDisney hele lekkere, volgens mij van Lipton, maar die in Nederland is andersquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n zus had een tijd geleden hele lekkere munt thee. had die webshop toen gevonden, maar weet niet meer welke 't was (enz ij ook niet)
Alles is een werkwoord als je het genoeg wil.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij sportschoolt hij sportschoolt wij sportscholen hunnie hebben gesportschoold?
IJsdraakje - a shortcut to life, the universe and everything.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik alles, jij allest, hij allest etc.
Balpen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles is een werkwoord als je het genoeg wil.
42quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IJsdraakje - a shortcut to life, the universe and everything.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
That escalated quickly.quote:
Top, alleen maar gewerkt deze zomer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik drink eigenlijk alleen thee als het kouder is, maar dat zit er weer aan te komen zie ik. Was net in het nieuws hier dat de zomer op wellicht een paar warme dagen na voorbij is
https://www.vanbruggenthee.nl/van-bruggen-thee-cool-mint.htmlquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen e-mailbevestiging gekregen van de bestelling ?
vervangen voor het koud wordt danquote:
Ja normaal drink ik thee met koud water nu, maar ik mistte mijn groene thee en we hebben een aantal dagen gehad die voor de herfst door kondenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik drink eigenlijk alleen thee als het kouder is, maar dat zit er weer aan te komen zie ik. Was net in het nieuws hier dat de zomer op wellicht een paar warme dagen na voorbij is
Verwenthee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een appje sturen met: alles ok?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om een ex die ik al een tijdje niet gesproken heb, zal ik haar toch bellen?
quote:
Is de vrees dat je 'r vanmiddag nog binnenstebuiten ligt te krikken reëel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om een ex die ik al een tijdje niet gesproken heb, zal ik haar toch bellen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een PO? Zoiets als wat je onder je bed schuift ?
Zo simpel kan het wellicht zijn ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een appje sturen met: alles ok?
https://www.vanbruggenthee.nl/van-bruggen-thee-cool-mint.html deze halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had in EuroDisney hele lekkere, volgens mij van Lipton, maar die in Nederland is anders
Oh ja, d'ohhhhhquote:
Als er geen reactie komt dan even bellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo simpel kan het wellicht zijn ja.
Pro-tip: maak je thee eens met Spa blauw!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja normaal drink ik thee met koud water nu, maar ik mistte mijn groene thee en we hebben een aantal dagen gehad die voor de herfst door konden
Handig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
Wel ironisch dat ik het aan een oud collega moest vragenherinnerde me dat hij aan boord stapte met dezelfde verpakkingen.
Nee totaal niet eigenlijk, nou ja ik zou wel willen maar daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de vrees dat je 'r vanmiddag nog binnenstebuiten ligt te krikken reëel?
whutquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pro-tip: maak je thee eens met Spa blauw!
Even een berichtje zal ze vast waarderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaan mensen die hun cavia spa blauw te drinken geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, nou ja ik zou wel willen maar daar gaat het niet om.
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die hun cavia spa blauw te drinken geven.
Ik heb heel vaak een van de grootste thee-kenners van Nederland geīnterviewd. Spa Blauw bevat minder kalk dan leidingwater, waardoor je thee lichter van kleur is en beter smaakt.quote:
Ik vind Spa van de waters-in-flessen een van de minste, wat nu.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
de caafs moeten wel goed water drinkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die hun cavia spa blauw te drinken geven.
Ja, alleen als ik dat ga doen dan vrees ik dat ik geen thee bij anderen meer lustquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb heel vaak een van de grootste thee-kenners van Nederland geīnterviewd. Spa Blauw bevat minder kalk dan leidingwater, waardoor je thee lichter van kleur is en beter smaakt.
Spa is relatief mineraal-arm. Zelf drink ik liever dat Duitse merk waar ik even niet op kan komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind Spa van de waters-in-flessen een van de minste, wat nu.
Ja, misschien moet ik er een mini glaasje bij serveren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
de caafs moeten wel goed water drinken
Daarom is het verwenthee, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik dat ga doen dan vrees ik dat ik geen thee bij anderen meer lust
ik keur dit goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik er een mini glaasje bij serveren.
Ik in butlerpakje
heb jij nog geen waterontharder danquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb heel vaak een van de grootste thee-kenners van Nederland geīnterviewd. Spa Blauw bevat minder kalk dan leidingwater, waardoor je thee lichter van kleur is en beter smaakt.
Oh ja, voor speciale gelegenheden (elke dag)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom is het verwenthee, toch?
Spa Rood Extra Bubbels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind Spa van de waters-in-flessen een van de minste, wat nu.
Die vind ik lekker.quote:
Nee, hoewel ik hier in Dordrecht sowieso beter geen water kan drinken dankzij DuPontquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb jij nog geen waterontharder dan?
[ afbeelding ]
Bah, water met bubbels.quote:
Britta?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, voor speciale gelegenheden (elke dag)
Misschien kan ik ook eens een britta kan aanschaffen.
ik vond het leidingwater in Rotterdam echt niet te huffen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik hier in Dordrecht sowieso beter geen water kan drinken dankzij DuPont
Wacht wat. Matige leidingen ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik hier in Dordrecht sowieso beter geen water kan drinken dankzij DuPont
Spa blauwquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, DuPont heeft hier jarenlang GenX geloosd in het rivierwater. En dat rivierwater wordt weer gebruikt voor leidingwaterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht wat. Matige leidingen ofzo?
Met of zonder rietje ?quote:
Van de Lidl is dat toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normaal drink ik Spa rood, maar nu heb ik Saskia water mit wenig kohlensaure
![]()
Oh en groene thee
Dan kun je r dus rustig bellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet eigenlijk, nou ja ik zou wel willen maar daar gaat het niet om.
Huuuuuuuquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, DuPont heeft hier jarenlang GenX geloosd in het rivierwater. En dat rivierwater wordt weer gebruikt voor leidingwater
Oh, sorry. Het heet Brita.quote:
Toen ik in Utrecht woonde schrik ik gewoon van alle kalk in het waterquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk al het andere kraanwater valt hard tegen met wat ik gewend ben.
Ja, schoonloeder had water gedoneerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |