SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hierdoor dacht ik altijd dat het bijna dezelfde worst was:
https://www.omroepbrabant(...)toch-van-unox-in-oss
Nuttig wel.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een beetje de nieuwe trend lijkt het. kunstwerken op schadeformulieren
Wow, ik kom niet verder dan 2 rechthoekjes als auto'squote:Op maandag 23 augustus 2021 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een beetje de nieuwe trend lijkt het. kunstwerken op schadeformulieren
hoe vaak heb je er al een in moeten vullen danquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow, ik kom niet verder dan 2 rechthoekjes als auto's
Gewoon ervaring met het gebrek aan tekenkunsten een optie?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vaak heb je er al een in moeten vullen dan
klinkt alsof je 't wekelijks doet
Dit jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon ervaring met het gebrek aan tekenkunsten een optie?
Op de link klikken en een extra spatie deed het wel.quote:
Watquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de link klikken en een extra spatie deed het wel.
Dat is altijd met die dumpert linkjesquote:
Ik ben niet zo technischquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is altijd met die dumpert linkjes
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/geld/i(...)en-dag-uit~a05f8895/
wooooww
quote:Het "Geld & Geluk" dossier is alleen voor abonnees.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/geld/i(...)en-dag-uit~a05f8895/
wooooww
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, dit wijf![]()
https://www.autoblog.nl/n(...)hadeformulier-916458
ook al zo'n African queenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, dit wijf![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg ik een correctie-aanvraag van een mogelijke verkeerde vertaling in een ondertiteling, dus ik ga kijken, is het geen fout. Heeft de klager het fout willen verbeteren. Echt wtf. Ik heb een klacht aan m'n broek, meerdere mensen zijn ermee bezig, en er is niks mis mee.
Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijd.
En wordt die klacht dan ook ongegrond verklaart waardoor hij minpunten krijgt? Of hoe werkt dat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg ik een correctie-aanvraag van een mogelijke verkeerde vertaling in een ondertiteling, dus ik ga kijken, is het geen fout. Heeft de klager het fout willen verbeteren. Echt wtf. Ik heb een klacht aan m'n broek, meerdere mensen zijn ermee bezig, en er is niks mis mee.
Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijd.
Ik heb uitgelegd waarom het gewoon goed is (is Engelstalige opdrachtgever dus die ziet niet wat er fout is).quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wordt die klacht dan ook ongegrond verklaart waardoor hij minpunten krijgt? Of hoe werkt dat.
Mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd waarom het gewoon goed is (is Engelstalige opdrachtgever dus die ziet niet wat er fout is).
En het was een klacht ingediend door een kijker.
Een kijker, jezusquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd waarom het gewoon goed is (is Engelstalige opdrachtgever dus die ziet niet wat er fout is).
Van de week keek ik een docu over Queen en Adam Lambert, stond er 1 keer Freddy ipv Freddie. Ik ga daar echt niet over vallen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat net een true crime-docu te kijken waarin de achternaam van de moordenaars voortdurend verkeerd was. Ik ga ook even een potje klagen denk ik.
Dat zijn echte instinkersquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van de week keek ik een docu over Queen en Adam Lambert, stond er 1 keer Freddy ipv Freddie. Ik ga daar echt niet over vallen hoor
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van de week keek ik een docu over Queen en Adam Lambert, stond er 1 keer Freddy ipv Freddie. Ik ga daar echt niet over vallen hoor
die krijgt vast een thuisbezoekje...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, dit wijf![]()
Als ik de vertaler was, zou er constant Farrokh hebben gestaanquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Kom volgende keer maar naar mij".quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat net een true crime-docu te kijken waarin de achternaam van de moordenaars voortdurend verkeerd was. Ik ga ook even een potje klagen denk ik.
Mor allez, den buda, zoektem boel?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook weleens een discussie gehad over een vertaling met een Belgische topman van mijn werkgever. Ga weg joh, met je gekke dialect
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mor allez, den buda, zoektem boel?
Bij mijn vader werkte vroeger veel Belgen. Pa moest een keer iemand de wegwijzen. Hij dus: Bij dat stoplicht ga je de ventweg op en dan ga je de eerste straat rechts.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook weleens een discussie gehad over een vertaling met een Belgische topman van mijn werkgever. Ga weg joh, met je gekke dialect
Ohh woordgrappen zijn kut jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Doe liever dit soort docu's dan die woordgrapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |