SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat zal idd wat jij zegt te maken hebben met je gemoedstoestand.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel hyperventilatie, maar dat is meer van stresserig zijn
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Jij rookt zelfquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een bloedmooie vrouw die rookt een mindere afknapper dan een spuuglelijke vrouw die een blaadje sla eet.
Ewwwwwwlquote:
Gewoon wat meer whisky gaan drinken, lekker at ease in het leven staanquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind roken echt zo enorm onaantrekkelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een bloedmooie vrouw die rookt een mindere afknapper dan een spuuglelijke vrouw die een blaadje sla eet.
Is echt een handicapquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal idd wat jij zegt te maken hebben met je gemoedstoestand.
Lijkt mij trouwens wel heel vervelend als je dat hebt.
Mja, ik ben gewoon niet zo’n at ease-persoon.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat meer whisky gaan drinken, lekker at ease in het leven staan
Teveel (onbewuste) stress?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is echt een handicapIk krijg er last van als ik praat. Dus als ik teveel meetings heb ben ik helemaal licht in mijn hoofd en raar
Wattenschijfje rookt ook, maar gelukkig e-sig. Dat scheelt wel in de reuk (zou helemaal gek worden als er in de slaapkamer gerookt wordt bijv.)quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou liever zien dat kerel niet rookte, maar ik ben blij dat ik 'm er niet om geweigerd heb.
Vind ik van autisme, een onderontwikkelde smaak, overgewicht, domheid, zure hoofden en boerse accenten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind roken echt zo enorm onaantrekkelijk.
Zo meteen kan hij door naar de AAquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat meer whisky gaan drinken, lekker at ease in het leven staan
Ja, het is begonnen tijdens een stressvolle periode en daarna langzaam chronisch geworden. Balen hoor. Want op zich ben ik best een babbelaar, maar nu slaat het onmiddellijk toe als ik niet erg lekker in mijn vel zit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel (onbewuste) stress?
Zou dat niet aan te leren zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon niet zo’n at ease-persoon.
Dat mag uiteraardquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik van autisme, een onderontwikkelde smaak, overgewicht, domheid, zure hoofden en boerse accenten.
Dat dus. Zolang ze geen pak zware van Nelle in huis roken dan valt het wel mee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou liever zien dat kerel niet rookte, maar ik ben blij dat ik 'm er niet om geweigerd heb.
Wel herkenbaar, maar lastig als je lichaam hier ook zo heftig op reageert.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon niet zo’n at ease-persoon.
Ik rook zelf ook, maar binnenshuis roken is echt gewoon smerigquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje rookt ook, maar gelukkig e-sig. Dat scheelt wel in de reuk (zou helemaal gek worden als er in de slaapkamer gerookt wordt bijv.)
We hebben een kamer afgesproken waar hij kan roken en dat is prima.
Doet mijn vader nu ook. Daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje rookt ook, maar gelukkig e-sig. Dat scheelt wel in de reuk (zou helemaal gek worden als er in de slaapkamer gerookt wordt bijv.)
Maar.. Brabants..quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik van autisme, een onderontwikkelde smaak, overgewicht, domheid, zure hoofden en boerse accenten.
Dat is wel een combinatie die ook wel vaak samen gaat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen een labiel wijfje op de kop tikken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo meteen kan hij door naar de AA
Oh, hij rookt ook niet door het hele huis heen, dat vind ik niks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar echte sigaretten of e-sig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, maar binnenshuis roken is echt gewoon smerigRook alleen in de open lucht buiten
Nou nou nou..quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen een labiel wijfje op de kop tikken.
Een vriend van ons had dat ook en is pas veranderd toen hij erdoor in het ziekehuis terecht is gekomen. Daarna was ie ineens permanent super relaxt. Maakt zich nergens meer druk om.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat niet aan te leren zijn?
Algemeen Boeren Nederlandsquote:
Is toch een beetje hetzelfde als een blinde proberen aan te leren dat hij kan zienquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon echte, maar vind binnenshuis roken sowieso niet prettig, zelfs niet met een raam open.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar echte sigaretten of e-sig?
Wij hebben wel altijd het raam open en ik ben echt een zeikerd qua geur en ik ruik dan bijna niets.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen een labiel wijfje op de kop tikken.
Heeft 'ie niet gewoon hele stevige pillen gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Daarna was ie ineens permanent super relaxt. Maakt zich nergens meer druk om.
Ah ja, daar zit wel een verschil in. Als Wattenschijfje echte sigaretten zou roken dan denk ik niet dat hij binnen rookte.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon echte, maar vind binnenshuis roken sowieso niet prettig, zelfs niet met een raam open.
Heb je dan niet op een gegeven moment het idee dat je dan je aan het toneelspelen bent ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je rookt zelf niet?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wat ook helpt om rook te tolereren: ik ben het eigenlijk niet anders gewend ook.
(Halfzware) shag dan. Sigaretten vind ik scherpe ondingen.
Ik ken ook wel mensen die niet heel erg lekker uit een burn-out zijn geraakt, die zijn dan over-assertief zonder dat ze dat spelletje helemaal goed begrijpen, dan krijg je een felle nee op een doodnormale vraag.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriend van ons had dat ook en is pas veranderd toen hij erdoor in het ziekehuis terecht is gekomen. Daarna was ie ineens permanent super relaxt. Maakt zich nergens meer druk om.
Heb ik trouwens ook een paar keer bij collega's met een burnout gezien die een jaar weg waren.
Misschien moet je eerst rock bottom raken?
In het ziekenhuis vast wel ja, maar nu jaren later zonder pillen is ie nog steeds zo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet gewoon hele stevige pillen gehad?
Was ze stevig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
maandag 23 augustus 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b] [..] Ik heb dus een keer bij een vrouwelijke collega aangegeven dat ze echt naar zweet stonk. Zegt ze: ja mijn vriend zegt dat zelf ook al.. ja eh.. doe er iets aan? Maar bleken ook de hormonen te zijn, want daarvoor stonk ze niet. Een keer stond in de zomerperiode de ventilator achter haar en de collega tegenover haar ging bijna van haar stokje![]()
Ik vind shag juist zo'n putluchtquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wat ook helpt om rook te tolereren: ik ben het eigenlijk niet anders gewend ook.
Lekker de grenzen bewaken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die niet heel erg lekker uit een burn-out zijn geraakt, die zijn dan over-assertief zonder dat ze dat spelletje helemaal goed begrijpen, dan krijg je een felle nee op een doodnormale vraag.
Wat ik zeg, gewenning.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind shag juist zo'n putluchtMaar als hier iemand komt die rookt gaat die ook maar gewoon buiten staan
m'n pa rookte een pakje Bosnisch schaamhaar (zwaar) per dag. echt niet te huffen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Moest aan mijn neefje denken, die zat ooit in een afkickkliniek voor wiet, binnen een week had de halve kliniek in bed liggen daar, kreeg hij ruzie met zijn psychiater want die was jaloers want die had een oogje op een van die vrouwen maar goed die was ook lelijkquote:
Ja die ken ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die niet heel erg lekker uit een burn-out zijn geraakt, die zijn dan over-assertief zonder dat ze dat spelletje helemaal goed begrijpen, dan krijg je een felle nee op een doodnormale vraag.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook.
Stel ik een eenvoudige vraag 'JA NEE DAT DOE IK NIEEEEEET'
Oké chill.
Die zware zooi wil ik ook niet in huis hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n pa rookte een pakje Bosnisch schaamhaar (zwaar) per dag. echt niet te huffen.
Heb overigens met iemand gevaren die een baal shag opnam bij die ouwe. zodat ie heel z'n term aan de shag kon sniften.
Voor ie van boord ging, ging 't in de incinerator of over boordHij rookte 't nooit zelf op.
Ik zou juist gaan vragen waarom nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat dan zegt dan kun je wel naar huis hoor, dan is het voorbij.
of van die vanille dingenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zware zooi wil ik ook niet in huis hoor.Bekende van me rookte wel eens Javaanse Jongens, wat een apenhaar is dat.
O fijn, van die mensen waar je elk woord op een goudschaaltje moet wegen omdat ze anders ontploffenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat dan zegt dan kun je wel naar huis hoor, dan is het voorbij.
Ja een ex schoonmoeder had dat na een burn-out maar dat had ze helemaal niet want ze was gewoon lui, doorvermoeiend, sterf autistisch oud lijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook.
Stel ik een eenvoudige vraag 'JA NEE DAT DOE IK NIEEEEEET'
Oké chill.
Hrrrrquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O fijn, van die mensen waar je elk woord op een goudschaaltje moet wegen omdat ze anders ontploffen
Dan zitten ze bij mij aan het verkeerde adresquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O fijn, van die mensen waar je elk woord op een goudschaaltje moet wegen omdat ze anders ontploffen
Nou deze persoon zat net voor een burn-out, maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar steeds mee moet waaien.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een ex schoonmoeder had dat na een burn-out maar dat had ze helemaal niet want ze was gewoon lui, doorvermoeiend, sterf autistisch oud lijk.
Ja kloptquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap zulke mensen niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin: 'Stelt vraag om iets te doen.'
Ik: 'Nee want ik heb een drukke week want zus en zo en werk en deadlines en freelancemiddag en netwerkborrel dit en dat dus dat lukt niet.'
Zij: 'Dendert over mijn grens heen door het toch door te zetten.'
Ik:
Zij: 'JA MAAR IK WIL HEEEEEET'
Ik: *flikkert haar bijna de auto uit*
Hoezo bijna.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin: 'Stelt vraag om iets te doen.'
Ik: 'Nee want ik heb een drukke week want zus en zo en werk en deadlines en freelancemiddag en netwerkborrel dit en dat dus dat lukt niet.'
Zij: 'Dendert over mijn grens heen door het toch door te zetten.'
Ik:
Zij: 'JA MAAR IK WIL HEEEEEET'
Ik: *flikkert haar bijna de auto uit*
Dat vind ik ook lekker ruiken, doet me aan m'n opa denkenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Wijlen mijn oom rookte vroeger sigaren. Dat vond ik wel lekker ruiken
Dat is echt jaren geleden en het zit me nog steeds dwarsquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap zulke mensen niet.
Gewoon meteen afkappen en terugmoelen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou deze persoon zat net voor een burn-out, maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar steeds mee moet waaien.
Ik vermoed dat je de verhalen van je neefje met een korreltje zout moet nemenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest aan mijn neefje denken, die zat ooit in een afkickkliniek voor wiet, binnen een week had de halve kliniek in bed liggen daar, kreeg hij ruzie met zijn psychiater want die was jaloers want die had een oogje op een van die vrouwen maar goed die was ook lelijk
Reed 140 in Duitsland.quote:
Hoe jammer ook, maar op een gegeven moment zijn sommige vriendschappen ook gewoon klaar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt jaren geleden en het zit me nog steeds dwarsDie vriendschap is door van alles ook flink bekoeld geraakt, is niet meer te redden.
Mijn moeder was wel een beetje zo. Lastig karakter ditdat. Maar goed, daar heb ik wel het talent van geërfd dat ik binnen twee seconden iemands stemming kan peilenquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zitten ze bij mij aan het verkeerde adres
Nopesquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je de verhalen van je neefje met een korreltje zout moet nemen
Is ook handig bij managersquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder was wel een beetje zo. Lastig karakter ditdat. Maar goed, daar heb ik wel het talent van geërfd dat ik binnen twee seconden iemands stemming kan peilen
Ja dat kan ik ook als vanzelf, zet me in een groep mensen neer en binnen vijf minuten heb ik ieder zijn stemming wel een beetje in de gaten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder was wel een beetje zo. Lastig karakter ditdat. Maar goed, daar heb ik wel het talent van geërfd dat ik binnen twee seconden iemands stemming kan peilen
Als iemand zo over m'n grenzen heendendert, moet ik sowieso een vluchthaven/parkeerplaats opzoeken om even relaxed kwaad te kunnen zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reed 140 in Duitsland.
Later flikte ze me weer wat en toen heb ik haar bijna achtergelaten op een Duitse parkeerplaats.
Vreselijk, dat soort mensenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook handig bij managers![]()
Een collega werd zowat door het raam getiefd, elke keer als ze wat vroeg en toen is ze bij een andere collega in de leer gegaan, wanneer het beste moment was om wat bij die manager wat te vragen. Maar zij zat sowieso in de allergiezone van die man, dus dat was ook een aflopende zaak
Slowpokequote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook als vanzelf, zet me in een groep mensen neer en binnen vijf minuten heb ik ieder zijn stemming wel een beetje in de gaten.
Ja, die sfeer was echt genieten (not)quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vreselijk, dat soort mensenGewoon terreur.
Ik heb ook weleens bijna met m'n telefoon gegooid door haar sms'jes. Zij zal ook niet lekker in haar vel zitten maar dat afschuiven op mij vind ik echt een kutstreek.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als iemand zo over m'n grenzen heendendert, moet ik sowieso een vluchthaven/parkeerplaats opzoeken om even relaxed kwaad te kunnen zijn.
Maar omdat het een vieze directeur was zat hij daar met zijn broek op zijn enkels?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die sfeer was echt genieten (not)
Ik hoorde ook verhalen dat die vieze directeur (voor onze tijd) weleens de luxaflex van zijn kamer dicht had gedaan, zodat hij de afdeling niet zag (grafstemming)
Of hij zat daar:quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die sfeer was echt genieten (not)
Ik hoorde ook verhalen dat die vieze directeur (voor onze tijd) weleens de luxaflex van zijn kamer dicht had gedaan, zodat hij de afdeling niet zag (grafstemming)
Lekker elkaars manier van communiceren niet goed interpreteren waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens bijna met m'n telefoon gegooid door haar sms'jes. Zij zal ook niet lekker in haar vel zitten maar dat afschuiven op mij vind ik echt een kutstreek.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar omdat het een vieze directeur was zat hij daar met zijn broek op zijn enkels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is het nou, hoest nou, ja en hoest nou? Lach es, wilde een kuukske anders [ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo keken wij ooit eens vreemd op toen de directeur en manager HR tijdens een bedrijfsuitje samen de bruidssuite hadden op de veerboot naar Engeland![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Blegh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb daar nog wel een leuk verhaal over. Ex-collega was zo'n personificatie van een dementor en op een gegeven moment zei iemand iets over haar gezichtsuitdrukking (permanent boos en ontevreden) en dat kon ze niet hebben, dus ze zei: ja maar kijk eens naar 4E, alleen dat sloeg dus nergens op.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is het nou, hoest nou, ja en hoest nou? Lach es, wilde een kuukske anders [ afbeelding ]
Snel de aandacht van zichzelf afleidenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een leuk verhaal over. Ex-collega was zo'n personificatie van een dementor en op een gegeven moment zei iemand iets over haar gezichtsuitdrukking (permanent boos en ontevreden) en dat kon ze niet hebben, dus ze zei: ja maar kijk eens naar 4E, alleen dat sloeg dus nergens op.
Maar goed, ik heb een vrij neutrale pokerface uitdrukking, dus niemand heeft ooit aan mij gevraagd of lachen pijn deed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
daar heb ik teveel een prethoofd voor..quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een leuk verhaal over. Ex-collega was zo'n personificatie van een dementor en op een gegeven moment zei iemand iets over haar gezichtsuitdrukking (permanent boos en ontevreden) en dat kon ze niet hebben, dus ze zei: ja maar kijk eens naar 4E, alleen dat sloeg dus nergens op.
Maar goed, ik heb een vrij neutrale pokerface uitdrukking, dus niemand heeft ooit aan mij gevraagd of lachen pijn deed.
Ja, wtf was dat dan.. heb er maar niets over gezegd, want ik vond het alleen maar sneuquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snel de aandacht van zichzelf afleiden
Hoorde vanmorgen ook wel een bizar verhaal, collega zijn vrouw ligt ernstig ziek in het ziekenhuis en hij balt een andere collega, was hij op aangesproken "Ja mijn vrouw ligt nu toch in het ziekenhuis dus ik snap het probleem niet helemaal"quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zo keken wij ooit eens vreemd op toen de directeur en manager HR tijdens een bedrijfsuitje samen de bruidssuite hadden op de veerboot naar Engeland
WTFquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zo keken wij ooit eens vreemd op toen de directeur en manager HR tijdens een bedrijfsuitje samen de bruidssuite hadden op de veerboot naar Engeland
dat zijn geen halve maatregelenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Compliment toch wel?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Druk druk druk op het werkik zit anders nog op je te wachten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Ik zat niet echt op haar opmerking te wachten, maar okquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen ook wel een bizar verhaal, collega zijn vrouw ligt ernstig ziek in het ziekenhuis en hij balt een andere collega, was hij op aangesproken "Ja mijn vrouw ligt nu toch in het ziekenhuis dus ik snap het probleem niet helemaal"
Eeeeuhm, ok die ga ik wegsnoeien
Nee, slank postuur.quote:
Denk dat ik maar een boek ga schrijven over mijn avontuur daar bij die tokoquote:
Die is wel heul gevoelloos.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde vanmorgen ook wel een bizar verhaal, collega zijn vrouw ligt ernstig ziek in het ziekenhuis en hij balt een andere collega, was hij op aangesproken "Ja mijn vrouw ligt nu toch in het ziekenhuis dus ik snap het probleem niet helemaal"
Eeeeuhm, ok die ga ik wegsnoeien
Wij hadden zo’n vent in dienst. Die stonk zo, die kwam een tijd terug binnen op 30 meter van ons kantoor en iedereen begint van poah wat meuren hier. Wij verderop kijken ja daar was die wel hoor.quote:
Moest je ook bij het solliciteren met andere vrouwen met de rug tegen de muur staan zodat er goed langsgekeken kan worden?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik maar een boek ga schrijven over mijn avontuur daar bij die toko
Heb in ieder geval wel de vieze directeur bingo gemaaktDie is helaas net te herkenbaar om hier te posten.
* noteert.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest je ook bij het solliciteren met andere vrouwen met de rug tegen de muur staan zodat er goed langsgekeken kan worden?
Daar ben ik te klein voor..quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest je ook bij het solliciteren met andere vrouwen met de rug tegen de muur staan zodat er goed langsgekeken kan worden?
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ben ik te klein voor..
Wat is die quote verneukt.quote:maandag 23 augustus 2021 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b]
Ik vind jou wel het type wat op die collega afbeent en vraagt of hij wel gedoucht heeft.
Maar dat heb je toch maar niet gedaan?
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen de plint staan mag ook.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is die quote verneukt.![]()
Maar ik heb hem ontslagen
quote:
quote:
Klim jij maar eens even in deze plastic boodschappentas, dan gaan we fijn een stukje wandelen kaboutertje.quote:
Is dat die in Werkendam naast de snelweg?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ken een directeur die deed dat echt en schreeuwde ook echt door het pand, die heb ik geneukt en die heb ik geneukt.
Maar die man zat daar alleen met 300 vrouwen in de kledingdesign wereld.
Hallo, ik kan dit ook lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klim jij maar eens even in deze plastic boodschappentas, dan gaan we fijn een stukje wandelen kaboutertje.
Sowieso mensen die schreeuwen..quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ken een directeur die deed dat echt en schreeuwde ook echt door het pand, die heb ik geneukt en die heb ik geneukt.
Maar die man zat daar alleen met 300 vrouwen in de kledingdesign wereld.
Ja dat. Alleen schreeuwen bij noodzaak gaarne.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso mensen die schreeuwen..
Oooooh sorry, ik dacht dat je niet bij het beeldscherm kon komenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo, ik kan dit ook lezen.
Alleen als het gebouw in brand staat of als Wattenschijfje (de cavia) gevallen is.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dat. Alleen schreeuwen bij noodzaak gaarne.
Jong vuilak, ik bijt je in je enkels.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh sorry, ik dacht dat je niet bij het beeldscherm kon komen
Ja, zoiets.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het gebouw in brand staat of als Wattenschijfje (de cavia) gevallen is.
Rawrrrquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong vuilak, ik bijt je in je enkels.
Nee, nee, da's gewoon pijnlijk.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als het gebouw in brand staat of als Wattenschijfje (de cavia) gevallen is.
Dan heb je wel gelijk hondsdolheid, ik waarschuw alvast.quote:
Geen verwenkoffiequote:Op maandag 23 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn koffietent is op maandag dicht.
Mr. Wattenschijfje moet zichzelf maar reddenquote:
Ik heb weer besteldquote:
Kan er alleen maar beter op wordenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je wel gelijk hondsdolheid, ik waarschuw alvast.
@bitterbalquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weer besteldKomt woensdag weer een batch binnen
zoveel vragenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weer besteldKomt woensdag weer een batch binnen
Shootquote:
Jawelquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet die oplosmeuk van DE he?
daar kan ik mee levenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hou niet van (zwarte) koffie.
Kindertjes in Afrika...quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
Hele koelkast vol met lekkere dingen, heb ik net zin in iets wat ik niet heb.
Nou, ik heb een koffiemachine overwogen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en weet ook niet of zoiets heel veel onderhoud nodig heeft. Tevens hebben we voldoende koffietentjes waar we koffie kunnen halen, maar op maandag is het altijd janken met de openingstijdenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar kan ik mee leven
maar om dan voor die oplossende te gaan
En die praten vast ook met een boers accent.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn toch al lelijk en arm.
Nespressoquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik heb een koffiemachine overwogen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en weet ook niet of zoiets heel veel onderhoud nodig heeft. Tevens hebben we voldoende koffietentjes waar we koffie kunnen halen, maar op maandag is het altijd janken met de openingstijden
Ik gebruik een Afrikaans woordje veel te vaakquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die praten vast ook met een boers accent.
Ik durf te wedden dat ze Brabants -Afrikaans spreken.
Mja.. ik vind nespresso wel ok, maar niet dat ik naar de winkel ren om zo'n apparaat te gaan halen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nespresso
ideaal voor dat ene bakje koffie wat ik per dag drink
"Houdoe?"quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik een Afrikaans woordje veel te vaak
Wil jij een enkeltje Tilburgquote:
Moltrein?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik een Afrikaans woordje veel te vaak
Kijken mensen je dan niet meewarig aan?quote:
Moefoefoe?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zus heeft trouwens een Afrikaanse achternaam.
Waar of niet waar?
Meeste mensen vinden me erg leuk en lief en aardigquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijken mensen je dan niet meewarig aan?
Dubbele ontkenning ,dus altijd wel bang.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste Zuid-Afrikaans woordje is voor oorlogsschip, van-nikse-nie-bang-skip.
Joee joeequote:Op maandag 23 augustus 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen vinden me erg leuk en lief en aardig
quote:
mooie combinatiequote:Op maandag 23 augustus 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe krijg je het gecombineerd zeg.
[ afbeelding ]
Ik heb een lange broek en een hoodie aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
Het is best prima weer. Korte broek was een goede keuze
Ik krijg hier een beetje Sovjet-vibes bij.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
ik een korte broek en een t-shirtquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een lange broek en een hoodie aan.
Mandela?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zus heeft trouwens een Afrikaanse achternaam.
Waar of niet waar?
Zag van de week een plaatje en daar hing een lamp aan een buitenmuur en daar hadden ze een knalgele kegel onder geschilderd alsof het lichtval van de lantaarn was, vond ik mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook een beetje warm, maar net te koud voor een t-shirtquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik een korte broek en een t-shirt
En heb het nog warm
Het is dan ook gewoon 21+ en zonnigquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik een korte broek en een t-shirt
En heb het nog warm
moet straks wel een lange broek aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ook een beetje warm, maar net te koud voor een t-shirt
Daar is wel over nagedacht.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag van de week een plaatje en daar hing een lamp aan een buitenmuur en daar hadden ze een knalgele kegel onder geschilderd alsof het lichtval van de lantaarn was, vond ik mooi.
Van wie moet dat ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet straks wel een lange broek aan.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens kijken of de vetvlekken uit mijn broek zijn.
Het is wel een redelijk oude wijk, dus eh.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier een beetje Sovjet-vibes bij.
Robijn?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wasverzachter is lekker hoor. Pink tropics. Of zoiets.
van mezelf. heb een etentje voor het zoveel jarig huwelijk van m'n opa en oma.quote:
Ik ruik echt altijd overal aan, zelfs aan mijn telefoon, een muur of aan de tafel, best wel gek.quote:
Beneden ziet het er wel redelijk uitquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk oude wijk, dus eh.
https://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-41328779-bergerweg-75/
Doe eens normaal.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik echt altijd overal aan, zelfs aan mijn telefoon, een muur of aan de tafel, best wel gek.
Ik gebruik azijn voor sommige spullen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wasverzachter is lekker hoor. Pink tropics. Of zoiets.
Have funquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
van mezelf. heb een etentje voor het zoveel jarig huwelijk van m'n opa en oma.
Moet er dan wel een beetje netjes uit zien.
Dank jequote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal.ouwe bloedhond
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik echt altijd overal aan, zelfs aan mijn telefoon, een muur of aan de tafel, best wel gek.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens normaal.ouwe bloedhond
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik azijn voor sommige spullen.
Afgewisseld met wasverzachter.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ik ook af en toe.
Die capsules die ze tegenwoordig hebben zitten best lekker tussen, de Paradise Secret ruikt lekkerquote:
Pink Sensation is 't.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Dat is vrij gênant..quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Er moeten toch aardig wat kijkers teleurgesteld zijn toen ze deze woning gingen bekijken.
https://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-88841417-kooltuin-20/Bijzondere indeling ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou moet zeggen hij schreeuwde nooit, maar praatte gewoon nogal luidt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso mensen die schreeuwen..
Er moeten toch aardig wat kijkers teleurgesteld zijn toen ze deze woning gingen bekijken.
https://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-88841417-kooltuin-20/Wel ideaal voor een prototype Fok-incel, de hele dag neerkijken op wat je nooit gratis zult krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die kunnen dat toch niet betalen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel ideaal voor een prototype Fok-incel, de hele dag neerkijken op wat je nooit gratis zult krijgen
Er zijn ook gewoon knappe hoeren terwijl een groot deel van de mannen op een lelijke dikke preut moet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel ideaal voor een prototype Fok-incel, de hele dag neerkijken op wat je nooit gratis zult krijgen
Eigen binnenplaatsje zo te zien.quote:
Bij hun ouders inwonend natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kunnen dat toch niet betalen.
Ja maar daar voelen ze zich te goed voor. Minimaal premium girlsssquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Het huis dan he, het huis.
Een bezoekje aan de ramen moet bij elkaar te schrapen zijn.
Incels willen geen hoerenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon knappe hoeren terwijl een groot deel van de mannen op een lelijke dikke preut moet.
Ja, ok.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij hun ouders inwonend natuurlijk
Dacht dat dat wel duidelijk was![]()
Zou er trouwens zo gaan wonen. Awesome huis
Ja, genoeg incelgemiep gelezen inmiddels.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar daar voelen ze zich te goed voor. Minimaal premium girlsss
Brits maatje van me, knappe kerel die echt veel vrouwen kon krijgen was zo lui in het vrouwen versieren dat hij met zo'n doorsnee vrouw op de bank zat en eens in de zoveel tijd lag hij met een vrouw waar hij duizenden euro's voor betaalde in bed, die had echt overal schijt aan.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Incels willen geen hoeren
Niks mis met hoeren verder wmb trouwens
Ja dat lijkt me vreselijk. Wil je tukken, zit je in de bierzeiklucht, kots- en schreeuwgeluidenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok.![]()
Het huis is tof, de locatie is kut. Vaak zat bij de kroeg een paar panden verderop wezen zuupen om te zien waar je zo ongeveer iedere avond in zit.
Ja prima toch, niks mis mee. Als je allemaal happy bent daarmeequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brits maatje van me, knappe kerel die echt veel vrouwen kon krijgen was zo lui in het vrouwen versieren dat hij met zo'n doorsnee vrouw op de bank zat en eens in de zoveel tijd lag hij met een vrouw waar hij duizenden euro's voor betaalde in bed, die had echt overal schijt aan.
En op de hoek van de straat zit nog een coffeeshop.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me vreselijk. Wil je tukken, zit je in de bierzeiklucht, kots- en schreeuwgeluiden
Altijd heel erg prettig volk wat daar komt ja. Fijn, in je woonomgevingquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En op de hoek van de straat zit nog een coffeeshop.
O ja. Ik wacht eigenlijk nog op mannelijke wasverzachter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pink Sensation is 't.
Ik heb het wasmiddel van die lijn vaak, een van de weinigen waar ik geen jeuk van krijg.
Bier met koude pizza wasverzachterquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Ik wacht eigenlijk nog op mannelijke wasverzachter.Robijn Old Spice of zo
https://www.funda.nl/koop/alkmaar/huis-88841417-kooltuin-20/Tof huis welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die prijs![]()
Voor de prettige geurbelevingquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een gat in de marktquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja. Ik wacht eigenlijk nog op mannelijke wasverzachter.Robijn Old Spice of zo
O, lama. Die lucht trek ik nietquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, oud centrum en best een groot pand.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof huis wel :0
Alleen die prijs
Ja, snap niet dat Robijn daar niet op inspeelt. Genoeg mannen die boodschappen doen tegenwoordig.quote:
Mja, dat kan Buda niet trekken huehue.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, oud centrum en best een groot pand.
En wasverzachter kopen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat Robijn daar niet op inspeelt. Genoeg mannen die boodschappen doen tegenwoordig.
Nou idd!quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat Robijn daar niet op inspeelt. Genoeg mannen die boodschappen doen tegenwoordig.
Dat je bed ruikt naar een oud leren jasje en motoroliequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd!
En vast wel mannelijke leden van het huishouden die een stoer luchtje willen ipv een dekbed geurend naar bloemetjes
Ja, nou denk ik niet dat mevrouw des huizes onder een dekbed wil slapen dat ruikt naar Old Spice of Paco Rabane. Maar tochquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd!
En vast wel mannelijke leden van het huishouden die een stoer luchtje willen ipv een dekbed geurend naar bloemetjes
Ik ook niet hoor. En met z'n tweeën ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat kan Buda niet trekken huehue.
Ja of ze ligt de hele nacht tegen je aan te rijden en te kirren terwijl je gewoon wil slapen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nou denk ik niet dat mevrouw des huizes onder een dekbed wil slapen dat ruikt naar Old Spice of Paco Rabane. Maar toch
Dat je was dampend naar diesel uit de machine komtquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je bed ruikt naar een oud leren jasje en motorolie
Zal wel iets voor mannen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je bed ruikt naar een oud leren jasje en motorolie
Mja, weet niet... misschien welquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nou denk ik niet dat mevrouw des huizes onder een dekbed wil slapen dat ruikt naar Old Spice of Paco Rabane. Maar toch
O nee, dat moeten we niet willenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of ze ligt de hele nacht tegen je aan te rijden en te kirren terwijl je gewoon wil slapen.
Jammer dat ik niet bij Unilever werk. Zou ik jou en Wattenschijfje uitnodigen voor het testpanelquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, weet niet... misschien wel
Welke geur zie jij als mannelijk dan?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel iets voor mannen zijn
Ik vrees echt dat er vrij weinig mannen zelfstandig en op eigen verzoek wasverzachter kopenquote:
Hertquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke geur zie jij als mannelijk dan?
Tomaat, hert, kerosine, wapenolie, gras?
Mamibo'tje doen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo even boodschappen doen. Bitterballen en chips mee. Zin in.
Idem, wietluchtquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, lama. Die lucht trek ik niet
Ik vrees dat jij onderschat hoeveel mannen sowieso zelfstandig een huishouden runnenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat er vrij weinig mannen zelfstandig en op eigen verzoek wasverzachter kopen
Maar wasverzachter? Ik koop die ellende niet eens.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij onderschat hoeveel mannen sowieso zelfstandig een huishouden runnen
Zure vagijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar nuttig als je het niet in de droger gooit?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wasverzachter? Ik koop die ellende niet eens.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet bij Unilever werk. Zou ik jou en Wattenschijfje uitnodigen voor het testpanel
Ik welquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij onderschat hoeveel mannen sowieso zelfstandig een huishouden runnen
Wat den IJs zegtquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen droger, geen wasverzachter.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar nuttig als je het niet in de droger gooit?
Musk?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het voor mequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
"Hallo, dit is 4E en Wattenschijfje, zij gaan nu de nieuwe wasverzachtergeur uitproberen."
Ik heb alleen maar wasverzachter, omdat schoonloeder dat in huis heeft gegooid.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wat heeft wasverzachter eigenlijk überhaupt voor nut, het komt toch al zacht er uitquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen droger, geen wasverzachter.
Ja niks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat heeft wasverzachter eigenlijk überhaupt voor nut, het komt toch al zacht er uit
Waarom doet ze dat?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar wasverzachter, omdat schoonloeder dat in huis heeft gegooid.![]()
Ondertussen heb ik ook flessen weggegeven aan een vriendin die dat wel gebruikt.
Muskus is een sterk ruikende afscheiding uit een geurklier van het muskushert.quote:
Sommige mannen kunnen best vocht inbrengende crème gebruiken, hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als vochtinbrengende crème voor mannen een markt is () dan is wasverzachter dat zeker.
Tegenwoordig is dat er ook synthetischquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muskus is een sterk ruikende afscheiding uit een geurklier van het muskushert.
Om de geurstof te verkrijgen uit een muskushert dient het dier gedood te worden; de klier wordt verwijderd en gedroogd, in de zon, op een hete steen of in hete olie.
Ohquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muskus is een sterk ruikende afscheiding uit een geurklier van het muskushert.
Om de geurstof te verkrijgen uit een muskushert dient het dier gedood te worden; de klier wordt verwijderd en gedroogd, in de zon, op een hete steen of in hete olie.
Ja, het is idioot dat er verschil gemaakt wordt omdat <geslacht>, iets met een neutrale geur van DM of Lidl (dacht ik) werkt net zo goed voor een zacht velletje.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als vochtinbrengende crème voor mannen een markt is () dan is wasverzachter dat zeker.
Ja, ik geloof daar niet in. Er zit altijd alcohol in en dat droogt juist uit als een tierelier.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen best vocht inbrengende crème gebruiken, hoor
Ja geinig wel. Dagcrème ofzo voor mannen vind ik helemaal niet gek.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ene alcohol is de andere niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik geloof daar niet in. Er zit altijd alcohol in en dat droogt juist uit als een tierelier.
Welke man gaat nou een potje dagcrème kopenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja geinig wel. Dagcrème ofzo voor mannen vind ik helemaal niet gek.
Wasverzachter wel. Associeer ik sowieso met Karens
Joop.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke man gaat nou een potje dagcrème kopen
Arme wasmachinequote:Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me gebruikte liters wasverzachter per week, die trok echt geen kleding aan als die niet met wasverzachter gewassen was, dat was een bloedmooie vrouw en die hebben gewoon altijd gelijk
Liters?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me gebruikte liters wasverzachter per week, die trok echt geen kleding aan als die niet met wasverzachter gewassen was, dat was een bloedmooie vrouw en die hebben gewoon altijd gelijk
Etiketten lezenquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik geloof daar niet in. Er zit altijd alcohol in en dat droogt juist uit als een tierelier.
Die schilfert een eind heen als 'ie niet insmeert.quote:
Heette ze Karen?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die schilfert een eind heen als 'ie niet insmeert.
Als je als man etiketten van dagcrème gaat staan lezen, word je met dwingende hand naar een busje begeleid.quote:
Ik voel wat onzekerheid.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je als man etiketten van dagcrème gaat staan lezen, word je met dwingende hand naar een busje begeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |