SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat zal idd wat jij zegt te maken hebben met je gemoedstoestand.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel hyperventilatie, maar dat is meer van stresserig zijn
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Jij rookt zelfquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een bloedmooie vrouw die rookt een mindere afknapper dan een spuuglelijke vrouw die een blaadje sla eet.
Ewwwwwwlquote:
Gewoon wat meer whisky gaan drinken, lekker at ease in het leven staanquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind roken echt zo enorm onaantrekkelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een bloedmooie vrouw die rookt een mindere afknapper dan een spuuglelijke vrouw die een blaadje sla eet.
Is echt een handicapquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal idd wat jij zegt te maken hebben met je gemoedstoestand.
Lijkt mij trouwens wel heel vervelend als je dat hebt.
Mja, ik ben gewoon niet zo’n at ease-persoon.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat meer whisky gaan drinken, lekker at ease in het leven staan
Teveel (onbewuste) stress?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is echt een handicapIk krijg er last van als ik praat. Dus als ik teveel meetings heb ben ik helemaal licht in mijn hoofd en raar
Wattenschijfje rookt ook, maar gelukkig e-sig. Dat scheelt wel in de reuk (zou helemaal gek worden als er in de slaapkamer gerookt wordt bijv.)quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou liever zien dat kerel niet rookte, maar ik ben blij dat ik 'm er niet om geweigerd heb.
Vind ik van autisme, een onderontwikkelde smaak, overgewicht, domheid, zure hoofden en boerse accenten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind roken echt zo enorm onaantrekkelijk.
Zo meteen kan hij door naar de AAquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon wat meer whisky gaan drinken, lekker at ease in het leven staan
Ja, het is begonnen tijdens een stressvolle periode en daarna langzaam chronisch geworden. Balen hoor. Want op zich ben ik best een babbelaar, maar nu slaat het onmiddellijk toe als ik niet erg lekker in mijn vel zit.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel (onbewuste) stress?
Zou dat niet aan te leren zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon niet zo’n at ease-persoon.
Dat mag uiteraardquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik van autisme, een onderontwikkelde smaak, overgewicht, domheid, zure hoofden en boerse accenten.
Dat dus. Zolang ze geen pak zware van Nelle in huis roken dan valt het wel mee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zou liever zien dat kerel niet rookte, maar ik ben blij dat ik 'm er niet om geweigerd heb.
Wel herkenbaar, maar lastig als je lichaam hier ook zo heftig op reageert.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon niet zo’n at ease-persoon.
Ik rook zelf ook, maar binnenshuis roken is echt gewoon smerigquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje rookt ook, maar gelukkig e-sig. Dat scheelt wel in de reuk (zou helemaal gek worden als er in de slaapkamer gerookt wordt bijv.)
We hebben een kamer afgesproken waar hij kan roken en dat is prima.
Doet mijn vader nu ook. Daar heb ik geen last van.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje rookt ook, maar gelukkig e-sig. Dat scheelt wel in de reuk (zou helemaal gek worden als er in de slaapkamer gerookt wordt bijv.)
Maar.. Brabants..quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik van autisme, een onderontwikkelde smaak, overgewicht, domheid, zure hoofden en boerse accenten.
Dat is wel een combinatie die ook wel vaak samen gaat.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen een labiel wijfje op de kop tikken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo meteen kan hij door naar de AA
Oh, hij rookt ook niet door het hele huis heen, dat vind ik niks.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar echte sigaretten of e-sig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook, maar binnenshuis roken is echt gewoon smerigRook alleen in de open lucht buiten
Nou nou nou..quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen een labiel wijfje op de kop tikken.
Een vriend van ons had dat ook en is pas veranderd toen hij erdoor in het ziekehuis terecht is gekomen. Daarna was ie ineens permanent super relaxt. Maakt zich nergens meer druk om.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat niet aan te leren zijn?
Algemeen Boeren Nederlandsquote:
Is toch een beetje hetzelfde als een blinde proberen aan te leren dat hij kan zienquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon echte, maar vind binnenshuis roken sowieso niet prettig, zelfs niet met een raam open.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar echte sigaretten of e-sig?
Wij hebben wel altijd het raam open en ik ben echt een zeikerd qua geur en ik ruik dan bijna niets.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij daar meteen een labiel wijfje op de kop tikken.
Heeft 'ie niet gewoon hele stevige pillen gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Daarna was ie ineens permanent super relaxt. Maakt zich nergens meer druk om.
Ah ja, daar zit wel een verschil in. Als Wattenschijfje echte sigaretten zou roken dan denk ik niet dat hij binnen rookte.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon echte, maar vind binnenshuis roken sowieso niet prettig, zelfs niet met een raam open.
Heb je dan niet op een gegeven moment het idee dat je dan je aan het toneelspelen bent ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je rookt zelf niet?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wat ook helpt om rook te tolereren: ik ben het eigenlijk niet anders gewend ook.
(Halfzware) shag dan. Sigaretten vind ik scherpe ondingen.
Ik ken ook wel mensen die niet heel erg lekker uit een burn-out zijn geraakt, die zijn dan over-assertief zonder dat ze dat spelletje helemaal goed begrijpen, dan krijg je een felle nee op een doodnormale vraag.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriend van ons had dat ook en is pas veranderd toen hij erdoor in het ziekehuis terecht is gekomen. Daarna was ie ineens permanent super relaxt. Maakt zich nergens meer druk om.
Heb ik trouwens ook een paar keer bij collega's met een burnout gezien die een jaar weg waren.
Misschien moet je eerst rock bottom raken?
In het ziekenhuis vast wel ja, maar nu jaren later zonder pillen is ie nog steeds zo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet gewoon hele stevige pillen gehad?
Was ze stevig?quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
maandag 23 augustus 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b] [..] Ik heb dus een keer bij een vrouwelijke collega aangegeven dat ze echt naar zweet stonk. Zegt ze: ja mijn vriend zegt dat zelf ook al.. ja eh.. doe er iets aan? Maar bleken ook de hormonen te zijn, want daarvoor stonk ze niet. Een keer stond in de zomerperiode de ventilator achter haar en de collega tegenover haar ging bijna van haar stokje![]()
Ik vind shag juist zo'n putluchtquote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wat ook helpt om rook te tolereren: ik ben het eigenlijk niet anders gewend ook.
(Halfzware) shag dan. Sigaretten vind ik scherpe ondingen.
Lekker de grenzen bewaken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die niet heel erg lekker uit een burn-out zijn geraakt, die zijn dan over-assertief zonder dat ze dat spelletje helemaal goed begrijpen, dan krijg je een felle nee op een doodnormale vraag.
Wat ik zeg, gewenning.quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind shag juist zo'n putluchtMaar als hier iemand komt die rookt gaat die ook maar gewoon buiten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |