SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het grappig dat die regenboog communitie zo pro vluchtelingen is en dus eigenlijk vaak hun eigen sores promoten. Door extreme moslims die daar bij zitten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Hij hoeft er zelf niet eentje tussen zijn bips. Maar in Hongarije heerst geen homo-onvriendelijk klimaat. Ik denk dat je in ons linkse paradijs Amsterdam onveiliger bent als je als homo met je vriendje over straat gaat.
![]()
Omdat een soort van Jekyll and Hyde is waarbij verkondigde mening compleet nooit strookt met overige omstandigheden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Orbán verscherpt anti-lhbti-beleid: homoseksualiteit mag niet op school besproken worden
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Waarom zit dimmy in hemelsnaam te-en
HUHGHHHHHquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het idee dat ik een over datum biertje aan het drinken ben, brb.
Komt nogquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ding is toch niet scheef jongen
gewoon een paar van de onderkant afrossen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ding is toch niet scheef jongen
Gewoon hek om Amsterdam heen en alle gemalen open zettenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat die regenboog communitie zo pro vluchtelingen is en dus eigenlijk vaak hun eigen sores promoten. Door extreme moslims die daar bij zitten.
NL wordt een echt broeinest van extreme moslimterreur en maffia, maar we ontkennen hevig terwijl Amsterdam al de meest onveilige stad van de EU geworden is.
Denk dat die kat weer iets heeft uitgehaald met je.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het idee dat ik een over datum biertje aan het drinken ben, brb.
Als je goed bier zou hebben zou die nu alleen maar lekkerder zijnquote:
Die enge Halsema als eerste doorspoelenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hek om Amsterdam heen en alle gemalen open zetten
Hoe komt dat zo!quote:
Een pallet toiletpapier?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo!![]()
Ik vond laatst ook van die dingen die ik kocht toen initieel de wereld leek te vergaan.
Behalve Oranjeboom.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige biertjes worden nog wat beter over de jaren.
Glijmiddel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo!![]()
Ik vond laatst ook van die dingen die ik kocht toen initieel de wereld leek te vergaan.
Ik heb nog een paar grand prestiges' koel en donker liggen al een heeeeeeele tijd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige biertjes worden nog wat beter over de jaren.
Extra koelkast waar ik amper in kom en ik drink nooit bier thuis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo!![]()
Niet als onderdeel van LGBT promotie voor minderjarigen. En daar sta ik prima achter als je ziet hoe die doorgeslagen regenbooggekte hier in het Westen uitpakt en kinderen vanaf basisschoolleeftijd aan het twijfelen gemaakt worden over hun seks en gender.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Orbán verscherpt anti-lhbti-beleid: homoseksualiteit mag niet op school besproken worden
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Waarom zit dimmy in hemelsnaam te-en
Oranjeboomquote:
En je kuisheidsgordel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Condooms, de pil, morning afterpil en wat spiraaltjes
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als onderdeel van LGBT promotie voor minderjarigen. En daar sta ik prima achter als je ziet hoe die doorgeslagen regenbooggekte hier in het Westen uitpakt en kinderen vanaf basisschoolleeftijd aan het twijfelen gemaakt worden over hun seks en gender.
Overigens een hoop poeha om niks, want die wet is vooral bedoelt om de excessen aan te pakken.
moest je dat verplicht drinken dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oranjeboomwat ben ik blij dat die bocht is uitgestorven
Ah zo'n koelkast heb ik ook. Zit ook voornamelijk bier inquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra koelkast waar ik amper in kom en ik drink nooit bier thuis.
Ik ook nog een paar grand prestige vatgerijpt, van die grote flessenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar grand prestiges' koel en donker liggen al een heeeeeeele tijd.
Nope. Maar deze discussie is al eerder gevoerd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
soms denk ik echt dat je aan het trollen bent dimmy
Is die uitgestorven?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oranjeboomwat ben ik blij dat die bocht is uitgestorven
Die inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook nog een paar grand prestige vatgerijpt, van die grote flessen
Ik heb er een paar in Arcen liggenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook nog een paar grand prestige vatgerijpt, van die grote flessen
Dit is wel heel double Dutch in het kwadraatquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Condooms, de pil, morning afterpil en wat spiraaltjes
In de tijd dat ik in Breda op school zat was dat nog gewoon het standaard pils dat ze in alle kroegen haddenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
moest je dat verplicht drinken dan?
Hmm, nou ja, better safe than sorry, toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehadvandaar die andere shizzle
Alleen maar anaal voor de zekerheid ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is wel heel double Dutch in het kwadraat
Nou... deze kwamen toevallig wel van het fabriekskequote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een paar in Arcen liggen
Condooms, de pil, afterpil en spiralen.?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehadvandaar die andere shizzle
Ja, die brouwerij lag zo’n beetje om de hoekquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik in Breda op school zat was dat nog gewoon het standaard pils dat ze in alle kroegen hadden
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is wel heel double Dutch in het kwadraat
Mogen we naar goed rechts conservatief gebruik de kindjes nog wel van begin af indoctrineren met het gegeven dat zij een wandelend kosten- en batenplaatje zijn en dat het hoogst haalbare in het bestaan het vergaren van rijkdom is?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet als onderdeel van LGBT promotie voor minderjarigen. En daar sta ik prima achter als je ziet hoe die doorgeslagen regenbooggekte hier in het Westen uitpakt en kinderen vanaf basisschoolleeftijd aan het twijfelen gemaakt worden over hun seks en gender.
Overigens een hoop poeha om niks, want die wet is vooral bedoelt om de excessen aan te pakken.
Dit had ook het begin van een matige horror-film kunnen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Had ik ooit met snowboarden in Gstaad, halverwege vond ik net naast de piste een gesloten skihut, echt zo'n feesttent, dus ik de deur open getrapt, jeeeeeeeeeej pinguinbier, wij met zijn tweetjes helemaal gelukkig in de sneeuw liggen tot ik zaagsel proefde en toen zag ik vlokken drijven, was dat bier al 12 jaar over datum, beetje met zo'n fijngeknepen maagje de helling af, ik dacht als ik nu val dan schijt ik hier de hele piste onder
Ik zag vorige week een bruine gletsjer... explains....quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Had ik ooit met snowboarden in Gstaad, halverwege vond ik net naast de piste een gesloten skihut, echt zo'n feesttent, dus ik de deur open getrapt, jeeeeeeeeeej pinguinbier, wij met zijn tweetjes helemaal gelukkig in de sneeuw liggen tot ik zaagsel proefde en toen zag ik vlokken drijven, was dat bier al 12 jaar over datum, beetje met zo'n fijngeknepen maagje de helling af, ik dacht als ik nu val dan schijt ik hier de hele piste onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |