SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Koffiecichoreiquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De tante van mijn vader en tevens buurvrouw vroeger zei:” in de oorlog moesten we van bloembollen koffiebonen malen.”
Na je laatste broccolipost nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Heb ik iets raars gezegd?
![]()
Is dat niet hetzelfde?quote:
Is ook wel de reden dat ik niet heel erg dol ben op Mexicaans eten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Mexicaanse restaurants krijg je vaak een hele berg met van die vermalen bruine bonenprut, ook niet heel erg smakelijk maar ene heel klein beetje op de tortilla kan dan nog net.
Aan de andere kant, het gaat hier 80% van de tijd over etenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben het over eten en zie wie er aan komt rollen
Ik vind het qua kruiding wel erg lekker, alleen flikkeren ze overal bruine bonen en kilo's kaas inquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook wel de reden dat ik niet heel erg dol ben op Mexicaans eten.
Black beansquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het qua kruiding wel erg lekker, alleen flikkeren ze overal bruine bonen en kilo's kaas in
Hmm dat durf ik niet te zeggen. Maar eigenlijk zijn alle bonen op sperzie- en snijbonen na dan vrij smerigquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeBlack beans zijn sowieso kleiner, toch?
aaaahquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal Bedienend personeel bij strandtenten.
Ja, die kruiden vind ik wel medium, dus meestal vraag ik wel als we uit eten gaan of het dan niet een Mexicaans restaurant kan zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het qua kruiding wel erg lekker, alleen flikkeren ze overal bruine bonen en kilo's kaas in
Komt omdat ze daar op een gegeven moment veel gekweekt werden. Maar daar komen ze helemaal niet vandaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemd wel hoe ze overal waar je ananas bij pleurt "hawaii" noemen 🤔
Ja, lijkt ook echt sprekendquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
IG van Bitterbal gevonden![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Koffiebonen malen/maken van bloembollen? Ze bedoelt een goor brouwseltje trekken van die bloembollen..quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De tante van mijn vader en tevens buurvrouw vroeger zei:” in de oorlog moesten we van bloembollen koffiebonen malen.”
hmmmm welke?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest nog aan je flauwvalverhaal denken
ik vind die bonen zo "droog" ofzo, alsof je een zak compact droog zand opentquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm dat durf ik niet te zeggen. Maar eigenlijk zijn alle bonen op sperzie- en snijbonen na dan vrij smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |