Eens, tenzij er ineens nog een paar dure spelers vertrekken en die spits niet per se een koopje hoeft te zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:43 schreef Elan het volgende:
Stelling: Linssen is prima als eerste spits en er hoeft geen versterking op die positie te komen .
Minstens 15 koolsquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
Leuke OP
Mooie gifjes
Garantie op 15 goals. Die Linssen
Waar stond je?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:32 schreef patje_ het volgende:
Boete ontvangen vandaag.
Iemand tips om de parkeren voor Feyenoord wedstrijden?
Ik zou toch wel graag een wat betere back-up willen in plaats van Bozenik/Bannis.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, tenzij er ineens nog een paar dure spelers vertrekken en die spits niet per se een koopje hoeft te zijn
Ook voor Jahanbakhsh en Sinisterra. Er moet gewoon één aanvaller bij.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou toch wel graag een wat betere back-up willen in plaats van Bozenik/Bannis.
De vraag is niet of ie 15 goals maakt maar of hij 15 expected goals maakt, natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
Leuke OP
Mooie gifjes
Garantie op 15 goals. Die Linssen
Yep. Weet iemand hoe het met zijn revalidatie zit?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:37 schreef Ramboetan het volgende:
Ze dansen als kippen in die gifjes.
Die Pedersen is wel een leuke back wat ik er van heb gezien. Geertruida geblesseerd?
Zal wel na de interlandweek aansluiten. Mooi dat er concurrentie is op die plekquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ptember-zijn-rentree
die moet ook nog effe bijtekenenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ptember-zijn-rentree
bedankt typquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die moet ook nog effe bijtekenen
ik heb het doorgegeven
Ik heb toch liever 15 echte goals dan verwachte goals. Eigenlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vraag is niet of ie 15 goals maakt maar of hij 15 expected goals maakt, natuurlijk.
Vier jaar, dus einde contract is hij 33. Gaat denk ik niet nog een stap maken na Feyenoord.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
Trauner is een goede aankoop. Hoe lang heeft hij getekend?
Die zouden wij al moeten hebben met Balde. We kunnen wel elke keer nadat een nieuw talent 2 wedstrijden heeft gespeeld afschrijven, maar dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:09 schreef H.FR het volgende:
Liever een veelbelovende back-up voor Sini/Jahanbaksh. Die er dan volgend jaar echt voltijds kan staan als Sini voor 25mln is verkocht.
Zou je idd denken ja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vier jaar, dus einde contract is hij 33. Gaat denk ik niet nog een stap maken na Feyenoord.
Pfff. Ik heb best wat vertrouwen in Hendriks overigens, maar wel balen dat je hem dan weer een wedstrijd of 6-8 moet missen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat Senesi deze zomer niet meer weg gaat, aangezien hij mogelijk een liesblessure heeft, kan er twee maanden uit zijn.
Morgen kijken ze verder.
Hopelijk valt het mee, dat zou wel erg zuur zijn
Twee maanden voor een liesblessure? Het zal wel korter uitvallen denk ik, meestal is dat 2-4 weken dacht ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautist zegt dat Senesi deze zomer niet meer weg gaat, aangezien hij mogelijk een liesblessure heeft, kan er twee maanden uit zijn.
Morgen kijken ze verder.
Hopelijk valt het mee, dat zou wel erg zuur zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |