Zou wel beter zijn ja.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Donderdag maar wat spelers rust geven?
Hopelijk Hendriks in het centrum, Hapsie linksback, Bozenik of Bannis in de spits, Fer zal wel spelen op het middenveld.
Ik verwacht de Toorn op rechtsbuiten eigenlijk. Til zal ook wel gewoon meedoen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn ja.
Marciano, Haps, Hendriks, Trauner, Pedersen, Fer, Kokcu, Antonucci, Sinisterra, Bannis, Jahanbakhsh
Zoiets.
Ik vraag me eigenlijk af of er wel veel gewisseld gaat worden. Slot gaf aan dat hij dat normaliter niet zoveel doet al zou het nu wel verstandig zijn. Zelfs met bovenstaand team kun je daar prima winnen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht de Toorn op rechtsbuiten eigenlijk. Til zal ook wel gewoon meedoen.
Denk inderdaad ook dat Haps, Hendriks, Fer en Bozenik of Bannis in de basis gaan starten.
Ik zou daar maar mee oppassen, want voor je het weet ga je er zelf met 5-0 af. Ik zou lekker met de sterkst mogelijke 11 spelen. Eventueel de 2e helft wat anderen laten spelen. Na Utrecht hebben de meesten toch ook rust.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Donderdag maar wat spelers rust geven?
Hopelijk Hendriks in het centrum, Hapsie linksback, Bozenik of Bannis in de spits, Fer zal wel spelen op het middenveld.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we daar met ons B team dik zouden verliezen of zo, maar ik begrijp wel je punt. We moeten ook niet doen alsof ze er helemaal niks van kunnen natuurlijk, want tot vorig weekend 2e vlak achter Malmö halverwege de competitie. En die schat ik echt niet (veel) minder in dan een Utrecht/Vitesse.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou daar maar mee oppassen, want voor je het weet ga je er zelf met 5-0 af. Ik zou lekker met de sterkst mogelijke 11 spelen. Eventueel de 2e helft wat anderen laten spelen. Na Utrecht hebben de meesten toch ook rust.
Malmo gaat gewoon Champions League spelenquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we daar met ons B team dik zouden verliezen of zo, maar ik begrijp wel je punt. We moeten ook niet doen alsof ze er helemaal niks van kunnen natuurlijk, want tot vorig weekend 2e vlak achter Malmö halverwege de competitie. En die schat ik echt niet (veel) minder in dan een Utrecht/Vitesse.
Daarom. Dat Elfsborg is niet zo slecht als ze tegen ons leken hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Malmo gaat gewoon Champions League spelen
Ik verwacht het ook niet perse, maar als je snel achterkomt met spelers als Fer in de basis kan er van alles gebeuren natuurlijk. Ik zou dat risico niet nemen in ieder geval. En je speelt sowieso al met een mindere keeper en een onervaren LCV. Dat lijkt me wel voldoende aan wisselingen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we daar met ons B team dik zouden verliezen of zo, maar ik begrijp wel je punt. We moeten ook niet doen alsof ze er helemaal niks van kunnen natuurlijk, want tot vorig weekend 2e vlak achter Malmö halverwege de competitie. En die schat ik echt niet (veel) minder in dan een Utrecht/Vitesse.
Nou moet Fer gewoon wieberen. Die kerel is echt een dissonant. Burger viel me ook niet mee trouwens. Een soort 2e Fer.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet perse, maar als je snel achterkomt met spelers als Fer in de basis kan er van alles gebeuren natuurlijk. Ik zou dat risico niet nemen in ieder geval. En je speelt sowieso al met een mindere keeper en een onervaren LCV. Dat lijkt me wel voldoende aan wisselingen.
Team Zolderautist.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Volgens Derksen is Fer weg en wordt ene Buchanan aangeboden aan Feyenoord door investeerders
Zolderkamerautist is voorlopig stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kregen eigenlijk totaal geen kans van Feyenoord om in de wedstrijd te komen. Dat maakte het extra indrukwekkend. Het deed mij een beetje denken aan toen we tegen ManCity speelden vier jaar geleden, dat gevoel dat je niet langer dan enkele secondes de bal in de ploeg kan houden omdat je continu afgejaagd wordt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom. Dat Elfsborg is niet zo slecht als ze tegen ons leken hoor.
Godskolere wat werden we toen weggespeeldquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze kregen eigenlijk totaal geen kans van Feyenoord om in de wedstrijd te komen. Dat maakte het extra indrukwekkend. Het deed mij een beetje denken aan toen we tegen ManCity speelden vier jaar geleden, dat gevoel dat je niet langer dan enkele secondes de bal in de ploeg kan houden omdat je continu afgejaagd wordt.
Denk niet dat we in de problemen gaan komen in Zweden, het niveauverschil afgelopen donderdag was veel te groot.
Was mijn eerste Europese wedstrijd ooit in De Kuip. Heb echt met open mond staan kijken de eerste helftquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Godskolere wat werden we toen weggespeeld
Groentjequote:Op maandag 23 augustus 2021 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was mijn eerste Europese wedstrijd ooit in De Kuip. Heb echt met open mond staan kijken de eerste helft
Toch leuker dan FC Kärnten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was mijn eerste Europese wedstrijd ooit in De Kuip. Heb echt met open mond staan kijken de eerste helft
Is toch fantastisch man.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was jij daar? Dat was echt een van de meest legendarische trips. In het zelfde hotel als de spelers en staf en dan vanaf de lijst Mario Been en Bert van Marwijk bellen of ze een biertje kwamen doen. Uiteindelijk kwamen Zoetbier, van Marwijk en Bombarda naar beneden. Mario zat waarschijnlijk met Mamma Bruins te appen al.quote:
Met afstand het ergste wat ik ooit heb meegemaakt in de Kuip. Ajax wint ook vaak ruim in de Kuip maar das meestal wat geflatteerd, dat was een pure slooppartij. Maar ook dat lag meer aan City dan aan Feyenoord, ik was echt onder de indruk die avond.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Godskolere wat werden we toen weggespeeld
Wanneer was dat ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
Feyenoord - Blackburn Rovers was mijn eerste Europese pot van Feyenoord
Komt bij mij niet eens in de top 30 denk ik. Toch gewoon volledig ingecalculeerdquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met afstand het ergste wat ik ooit heb meegemaakt in de Kuip.
Ja, was waanzinnig. Maar dat zal ze ook niet meer overkomen denk ik. Een saaie 1-1 zou ik ook echt prima vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met afstand het ergste wat ik ooit heb meegemaakt in de Kuip. Ajax wint ook vaak ruim in de Kuip maar das meestal wat geflatteerd, dat was een pure slooppartij. Maar ook dat lag meer aan City dan aan Feyenoord, ik was echt onder de indruk die avond.
Maar op zich overkwam dat Elfsborg afgelopen donderdag hetzelfde, dat was wel leuk om te zien. Dan had er weer eens een Zweed een typische ‘Diemers’-aanname waarbij hij te lang om zich heen keek en dan was hij al omcirkeld en de bal kwijt. Je zag ze echt verdwaasd om zich heen kijken bij vlagen wat ze overkwam. Dat heb ik ons nooit zien doen, maar hoop het vaker mee te maken dit seizoen
Ow, ik kan mij die pot totaal niet meer herinneren. Was dat Uefa Cup?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Moest ‘t eerlijk gezegd even opzoeken. In 2006.
Jep. Met Huysegemsquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow, ik kan mij die pot totaal niet meer herinneren. Was dat Uefa Cup?
Het was wel een realitycheck hoor, Feyenoord won op dat moment nog alles. Dezelfde dag kwam er nog een VI uit met een heel fameuze cover. Vanaf dat moment hield het ook wel weer opquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt bij mij niet eens in de top 30 denk ik. Toch gewoon volledig ingecalculeerd
Was ook nog wel gezellig met ME na afloop dacht ik, werd toen vak Z afgeknuppeldquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn eerste Europese avondje was Feyenoord-Schalke in 2004 (2-1). Met mijn pa op de trappen gezeten want alles zat vol dus ook direct een bijdrage geleverd aan een boete van de UEFA
Was een geweldige avond overigens.
Ow met Koeman toch? En Charisteas. Meest deprimerende Feyenoord was dat.quote:
In '91?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow met Koeman toch? En Charisteas. Meest deprimerende Feyenoord was dat.
Mijn eerste Europese pot was Feyenoord tegen de Spurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |