Klopt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
want zit er niet genoeg tijd tussen?
2 etmalen toch? Maar daar gaat het toch helemaal niet om nu?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel moet er ook alweer tussen zitten?
waar gaat het dan wel om?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 etmalen toch? Maar daar gaat het toch helemaal niet om nu?
quote:
Hierom.quote:Veranderagenda
Nederlandse clubs die uitkomen in de Champions League, Europa League of Europa Conference League, hebben de mogelijkheid om een verzoek in te dienen om de datum en/of tijd van hun Eredivisiewedstrijden te wijzigen als ze zich hierdoor beter kunnen voorbereiden op de Europese wedstrijden. Deze afspraken hebben alle Eredivisieclubs en de Eredivisie CV met elkaar onderling en in overleg met de KNVB gemaakt in het kader van de veranderagenda. De KNVB faciliteert deze afspraak.
OK niks van gezien, vreemd wel danquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al een weekje of anderhalf geleden.
Vervelend inderdaad als je niet in de CC gezet wordt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK niks van gezien, vreemd wel dan
quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad als je niet in de CC gezet wordt.
Apart dat dit zo lang moet duren. Verzoeken van AZ onlangs werd bijna direct goedgekeurd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, al een weekje of anderhalf geleden.
Utrecht zal wel moeilijk doen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Apart dat dit zo lang moet duren. Verzoeken van AZ onlangs werd bijna direct goedgekeurd.
Ik denk eerder de burgermeester.quote:
Zou wel beter zijn ja.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Donderdag maar wat spelers rust geven?
Hopelijk Hendriks in het centrum, Hapsie linksback, Bozenik of Bannis in de spits, Fer zal wel spelen op het middenveld.
Ik verwacht de Toorn op rechtsbuiten eigenlijk. Til zal ook wel gewoon meedoen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn ja.
Marciano, Haps, Hendriks, Trauner, Pedersen, Fer, Kokcu, Antonucci, Sinisterra, Bannis, Jahanbakhsh
Zoiets.
Ik vraag me eigenlijk af of er wel veel gewisseld gaat worden. Slot gaf aan dat hij dat normaliter niet zoveel doet al zou het nu wel verstandig zijn. Zelfs met bovenstaand team kun je daar prima winnen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht de Toorn op rechtsbuiten eigenlijk. Til zal ook wel gewoon meedoen.
Denk inderdaad ook dat Haps, Hendriks, Fer en Bozenik of Bannis in de basis gaan starten.
Ik zou daar maar mee oppassen, want voor je het weet ga je er zelf met 5-0 af. Ik zou lekker met de sterkst mogelijke 11 spelen. Eventueel de 2e helft wat anderen laten spelen. Na Utrecht hebben de meesten toch ook rust.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:27 schreef Caland het volgende:
Donderdag maar wat spelers rust geven?
Hopelijk Hendriks in het centrum, Hapsie linksback, Bozenik of Bannis in de spits, Fer zal wel spelen op het middenveld.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat we daar met ons B team dik zouden verliezen of zo, maar ik begrijp wel je punt. We moeten ook niet doen alsof ze er helemaal niks van kunnen natuurlijk, want tot vorig weekend 2e vlak achter Malmö halverwege de competitie. En die schat ik echt niet (veel) minder in dan een Utrecht/Vitesse.quote:Op maandag 23 augustus 2021 19:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou daar maar mee oppassen, want voor je het weet ga je er zelf met 5-0 af. Ik zou lekker met de sterkst mogelijke 11 spelen. Eventueel de 2e helft wat anderen laten spelen. Na Utrecht hebben de meesten toch ook rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |