SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
bedenk me net dat ik nog kikkerbillen in de vriezer heb
Nomnomquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vandaag een krakeling, maar man man man wat is dat zoet
Smikkelenquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ewl.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit cavia zal eten, maar dat is meer omdat het me niet lekker lijkt net als rat of hamster.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, als het maar smaakte
Veel verder dan walvis, rendier en rotte haai kom ik niet, sorryquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
Weinig avontuurlijke eters voor een SC waar het zoveel over eten gaat.
minder..quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar zit aan een tam konijn dan wildsmaak.![]()
Ik proefde dat niet echt.
walvis vond ik ook niet heel bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel verder dan walvis, rendier en rotte haai kom ik niet, sorry
Paard heb ik ook wel op.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit cavia zal eten, maar dat is meer omdat het me niet lekker lijkt net als rat of hamster.
Paard heb ik wel gegeten en is ok.
Ja dat dus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
walvis vond ik ook niet heel bijzonder.
vissige biefstuk.
In Peru of in ieder geval daar ergens in Z-Amerika zijn cavia's toch het meest gegeten vlees?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit cavia zal eten, maar dat is meer omdat het me niet lekker lijkt net als rat of hamster.
Paard heb ik wel gegeten en is ok.
Ja precies, zoiets vermoedde ik al. Aan geschoten fazant zat wel echt een wildsmaak. Al vond ik dat verder ook niet bijzonder.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
minder..
gekweekte eend smaakt ook anders dan 'wilde eend' die echt geschoten is.
zelfde als kweekzalm en wilde zalm. Die laatste heeft zelfs een intensere kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |