Nou, het perspectief is "Het is najaar en er komt regen", niemand zegt dat een perspectief positief moet zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit wilde ik dan weer niet horen, he?!![]()
Kom dan met iets als "de komende 2 weken zijn cruciaal", ofzo....![]()
Du mensuh hebben perspectief nodig, Tijger!![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, het perspectief is "Het is najaar en er komt regen", niemand zegt dat een perspectief positief moet zijn![]()
Nee is ook een antwoord, he?
Vanaf morgen de komende twee weken redelijk lekker najaarsweer als het goed is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit wilde ik dan weer niet horen, he?!![]()
Kom dan met iets als "de komende 2 weken zijn cruciaal", ofzo....![]()
Du mensuh hebben perspectief nodig, Tijger!![]()
Nah.... de voorspellingen zien er hier toch anders uit...quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Vanaf morgen de komende twee weken redelijk lekker najaarsweer als het goed is.
Althans hier int zuiden 22/23 graden tm 11 september. Hopen dat het zo blijft als ik weer terug ben (vanaf de 12e).
Kom je nu mee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah.... de voorspellingen zien er hier toch anders uit...![]()
Nog oppas voor je huis nodig?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Kom je nu mee.![]()
![]()
Had je meteen op de kat kunnen passen. Scheelt weer een prijzig kattenpension. Wel handig voor volgende keer.
Kun je meteen schoonmaken ook.
Vakantie wordt een leuk prijsje zo. Ook een hotelovernachting nabij Schiphol geboekt voor donderdag. Scheelt weer vroeg opstaan en stress vrijdagochtend. Alsnog vroeg aanwezig zijn (advies 6.30) maar nu is het toch makkelijker. En ontbijt van tevoren is wel fijn.![]()
Heb goedkopere vakanties gehad maar na meer dan 1,5 jaar (thuiswerken) heb ik het wel verdiend. En ik ben het waard, zoals een merk voor schoonheidsproducten zou zeggen.![]()
Ah, CV ziet er goed uit. Volgende keer contacten we even.![]()
Nee, sorry maar dit kan ik echt niet liken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik de hele dag op de bank wil liggen en ongezonde shit wil vreten.
[ afbeelding ]
Haha hier ook. Ben al 6 uur F1 aan het kijken. Maar ze gaan nu beginnen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vandaag is echt zo'n dag dat ik de hele dag op de bank wil liggen en ongezonde shit wil vreten.
[ afbeelding ]
Haha, lang op deze wraak moeten wachten, niet?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, sorry maar dit kan ik echt niet liken.![]()
[ afbeelding ]![]()
Misschien komen we elkaar dan tegen op Schiphol! Ik vertrek de 12e.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Vanaf morgen de komende twee weken redelijk lekker najaarsweer als het goed is.
Althans hier int zuiden 22/23 graden tm 11 september. Hopen dat het zo blijft als ik weer terug ben (vanaf de 12e).
Je bent al 6 uur aan het kijken... maar ze gaan nu beginnen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha hier ook. Ben al 6 uur F1 aan het kijken. Maar ze gaan nu beginnen.
[ afbeelding ]
Regen op het circuit van Spa. Start steeds uitgesteld, race begonnen en weer opgeschort. Nu uiteindelijk gestopt. Max heeft gewonnen. Langste race ooit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je bent al 6 uur aan het kijken... maar ze gaan nu beginnen?
[ afbeelding ]
Ahhhhhh op die formule 1 fiets.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Regen op het circuit van Spa. Start steeds uitgesteld, race begonnen en weer opgeschort. Nu uiteindelijk gestopt. Max heeft gewonnen. Langste race ooit.
Jaaaaaaaah! Eindelijk!quote:Op woensdag 1 september 2021 18:10 schreef Salina het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst zien, dan geloven, maar als het echt gebeurt, zal ik het met open armen binnenhalenquote:Op donderdag 2 september 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo mensen, Indian Summer is coming in Nederland, hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Yeah!quote:Op donderdag 2 september 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo mensen, Indian Summer is coming in Nederland, hebben we er nog een beetje zin in?![]()
gisteren een terrasje gepakt, was prima te doen, net wel een beetje motregen hierquote:Op donderdag 2 september 2021 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeg het maar, ik ga meequote:Op donderdag 2 september 2021 12:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yeah!Toch nog rokjesweer!
![]()
Wek strand gaan we onveilig maken, @:miss_sly ?
Mooi! Dat staat.quote:
Haha nee man. Dit is hoe de zomer eigenlijk gewoon hoorde te voelen. We zijn echter door die eindeloze koele noord/west stroming niks meer gewendquote:Op woensdag 8 september 2021 15:01 schreef Mammietje het volgende:
Nou, dat sceptische bleek achteraf niet nodig.![]()
Mijn Gottt, het kan hier ook nooit normaal he?![]()
Even naar het strandje hier gelopen, maar het is vandaag echt niet te doen in de zon.![]()
En natuurlijk de zomer te snel opgegeven; zwembad al opgeruimd.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |